1.8 üzemóra az 1 óra 48 perc, pontosan. Ez alatt ette meg a 7 litert, jól értetted. 2T-4T közti fogyasztáskülönbséget úgy mérhetnénk, ha ugyanazon a pályán ugyanakkor ugyanannyit jönnél velem, ugyanolyan tempóban. Minden más csak találgatás, tippelgetés, bizonytalanság. Még 500 pajtit kellene megkérdezni, mert együtt mentünk Bugyin tegnap, ő hamarabb kiért, és egy tized órával ment csak többet, neki vajon mennyit evett a 450 YZF
(mindent összevetve azért megjegyzem, hogy ha krosszról van szó, a fogyasztás engem nem érdekel)
na de akkor az hogy is van? mert én azt írtam,hogy 1óra 54perc..mert az enyém így mér...nem úgy mint a tietek,hogy 1,8 1,9 után vált 2órára... akkor te az 1,8óra alatt mennyit is mentél?... jól számolok,hogy akkor te 1óra 48perc alatt etetted meg vele a 7litert? nem tudom,hogy váltsam át,meg annyira nem izgat,de akkor hol itt a 2T-4T közti húdenagy fogyasztásbeli különbség...?
azért debrecenben is mély a homok,meg vannak hosszú egyenesek,lehet etetni a gépet...
nem akarok vitát indítani,főleg nem kemével
A viharos szél és a por ellenére is nagyon jó volt, a pálya el volt simítva valamennyire, de nem is ez az érdekes, hanem a teljes hátsó rész is járható volt, elsőre 36 percet mentem egyhuzamban, nagyon élveztem. Összesen 3-an voltunk. Sajnos volt 1-2 kisebb gond is, de nem vészes.
Milyen volt ma bugyin?
nyársapát leadta, de ez a szél igencsak zavaró tud lenni
Az újjam meg majdnem odalett, kb olyan volt a pálya egy két helyen mint a beton
4 literrel 2,5 órát? örülj neki! 1óra 54 perc alatt elfogyott a 10liter a 125-ből... persze pályán..mert oda való...
szerintem ne gondold túl a dolgot,legközelebb vagy teletankkal mész vagy csak 2órát mész majd a 4 literből...
Remélem ezt nem gondolod komolyan, hogy sokallod a fogyasztásod, ha 4 literrel 2,5 órát motoroztál......
Nekem 1 üó. crosspályán kb. 10 liter hajrá 250 2T.
A segítségeteket szeretném kérni néhány kérdésben:
1. Mennyit fogyaszt egy 250 4T? Nem az anyagiak, vagy bármi más miatt érdekel, hanem mert eddig úgy rémlett, egész sokat el tudok motorozni 5 literrel, most meg másodszor fordult elő, hogy haza kellett tolni a motort. (tegnap ráadásul egészen komoly távolságról és komoly emelkedőkön). 4 literrel egészen pontosan 2.5 órát motoroztam. Az is lehet, hogy az eddigiekhez képest durvább lett a stílusom és bátrabban húzom a gázt...
2, Ti hogy váltotok/fékeztek a csizmában? Most, hogy kicseréltem a térdvédőt, ez a Thor Force kényelmes, érzem, hogy sokkal jobban fogja a térdet, mint az előző noname olcsó cucc, viszont nem könnyű behajtani. Gondoltam, hátha majd tágul és megszokom, de hiába van egy betört csizmám, most megint sarokkal kell fékeznem és a csizma peremével váltogatni, mert semmiféle lábfejmozgásra nins lehetőségem. (egy drágább Alpinestars vagy Gaerne csizmával is ez a helyzet?)
sziasztok!jó lenne már egy jót motorozni,csak nincs időm rá!rmz-t lassan össze rakatom és úgy néz ki el is adom.szóval ha valaki tud rá valakit,vagy valamit akkor szóljon.köszi
egészen nyugodtan:)de úgy látom te sem érted a dolgot.. most mit kell itt fikázni a másikat nyilvánosan érted..? nem tetszik neki a motorom akkor nem veszi meg és így a történetnek vége.. nem közvélemény kutatást csinálok.. csak vettem egy xr650-t és így már nincs szükségem a dt re ezért el akarom adni.. Széles utat motoros kolléga!
háhá há... mivan veled cimbi?.. tréfa répát nyeltél ? vagy valami kevésbé növényit? .. nem a véleményedet kérdeztem, mert azt le se.. hanem meghirdettem a gépet.. ha tetszik tetszik.. ha nem tetszik, told el a bringát.. minden jót humor herold barátom...
Barátom ez valami teszkó gazdaságos hátsó lánckerék , vagy olyan gyenge az új hüvely, hogy csak így megyen a masina? Lehet, hogy ez kell a fostalicskához, hogy kis segítséggel szakadéknak el tudjon indulni!
(mindent összevetve azért megjegyzem, hogy ha krosszról van szó, a fogyasztás engem nem érdekel)