Előzőből kimaradt,hogy kibaszott másnapos vagyok,és érezzetek velem együtt.mert minnyá lerókázom az excájgot....
Jahh nézzétek meg a képen a középső formát a képen,ő volt a legnagyobb forma tegnap este,én a bal szélen vagyok látható
Szerintetek....néztem sok videot ezekről a PIT BIKE okról..és erősen gondolkozom,hogy veszek egyett...
Csak akkor el kell adni a CR-t
Kurvára teccik,hogy a zsebben is elfér,meg a Wartburg hátuljában is Bevinném a suliba azt az udvaron rallyznék vele
Akinek van Pit je STandardon kívül az írjon véleményt róla...
Láttam két nagyon meleg gépet,az egyik az az
ORION ABG 29 :
LONCIN SM:
Vélemény azon kívül,hogy hülye faszvagyok!?
(főleg pesti pitbikeosok jelentkezését várom) :)
Nem agya olcsobban, ott volt a vaterja is....
Teccik, csak furi ho ásványi olajjal használja, meg jó lenne tudni hogy eladásra öszefurták faragták vagy lelkiismeretesen megcsinálták? Nyilatkozz főnök! Szerelő, vagy ők otthon?
járj egy kört a versenyeken 2 futam között a depóban és akkor nézz jól körül és írd le mit láttál! Tudniilik 2 futam közt is van aki cserél dugót az elsőosztályban! 2t 125 nél!mondjuk ilyet te már nem fogsz látni mert már 4t vel megy mindenki!de ha akarod elhiszed,ha nem akkor nem senki nem írta,h a sebességtől függ!A 120 arra utalt,h betonon még te is leforgatod és még akkor is csak 120 at tép a gép de boccs te biztos nagy szakértője vagy a dolognak és biztos keményen baszod a témát /ja és még mindig nem nézlek le/
abszolut nem a sebesség számít! mert elvileg a motor fordulattól áll be, és nem a sebességtől. ja és versenyen is végig fullon pörgetik, vagyis akkor ott is be kéne állni.
nah voltunk ma a solymári pályán úgy déltől...4ig kb, az fasza volt meg minden tényleg jó a pálya, csak rohadtul elfáradtunk...hazafelé viszont ürömnék kaptam egy ari deffektet onnan kb 20al jöttünk haza + még a csapágyam is kotyog úgyhogy azt is kell csarélni...szuper
mire kéne mert városban inkább a kisgép. ha mész vele állatkodni kicsit pályára meg erdőbe akkor a 2..
az elsőnek 3 liter körüli lehet a fogyasztása a 250 esét nem tudom. Már ha az is számít
Az a szitu,hogy a crossmotorok nem arra vannak kitalálva,h 6.-ban 5.ben nyélen járjanak vele,kvázi a pályán /120km/h/nem is igen lehetséges ez! Viszont,ha betonon nyélen jársz vele budapest-balaton szakaszt azt nem nagyon fogja kamázni,mert nem arra való! ha rendeltetés szerint pályán nyelezed ahogy kell nem lesz vele gond,de betonra gyorsasági motort kell venni
1:
felfurtak a Nikasilt, az nagyon felejtos szerintem, sufni tuning valoszinu, inkabb neznek szakszervizelt darabot, bar a japan belpiaci nagyon gazos alkatresz szempontjabol:)
2:
Asvanyi olajat meg a kinai funyiromba se tennek, csak Motul600, nem olcso, de legalabb lerakodasgatlo, fustolges gatlo es a legtutibb, vagy barmi, csak 100 % szintetik legyen.
Ez a komoly, mikor van az embernek 3-4 kiloja es ki kell talalni, hogy a sok szar kozul melyik bir ki meg 1 evet:) 4T ennyiert nem nagyon van (foleg nem rendszammal), regi (10-15 eves) 2T-bol meg nem is tudom...
En nagyon kibelkulnek most egy EXC250-2T vel olyan "00-02 es evjarattal, mert az nyomatekosabb mint barmi, es tok konnyu. 600-800 korul mar osztogatjak neha oket
Jahh nézzétek meg a képen a középső formát a képen,ő volt a legnagyobb forma tegnap este,én a bal szélen vagyok látható
Csak akkor el kell adni a CR-t
Kurvára teccik,hogy a zsebben is elfér,meg a Wartburg hátuljában is Bevinném a suliba azt az udvaron rallyznék vele
Akinek van Pit je STandardon kívül az írjon véleményt róla...
Láttam két nagyon meleg gépet,az egyik az az
ORION ABG 29 :
LONCIN SM:
Vélemény azon kívül,hogy hülye faszvagyok!?
(főleg pesti pitbikeosok jelentkezését várom) :)
Teccik, csak furi ho ásványi olajjal használja, meg jó lenne tudni hogy eladásra öszefurták faragták vagy lelkiismeretesen megcsinálták? Nyilatkozz főnök! Szerelő, vagy ők otthon?
ergo 1-2 évig használattol fügöen komolyan nem kell belenyulni?
nah voltunk ma a solymári pályán úgy déltől...4ig kb, az fasza volt meg minden tényleg jó a pálya, csak rohadtul elfáradtunk...hazafelé viszont ürömnék kaptam egy ari deffektet onnan kb 20al jöttünk haza + még a csapágyam is kotyog úgyhogy azt is kell csarélni...szuper
az elsőnek 3 liter körüli lehet a fogyasztása a 250 esét nem tudom. Már ha az is számít
1:
felfurtak a Nikasilt, az nagyon felejtos szerintem, sufni tuning valoszinu, inkabb neznek szakszervizelt darabot, bar a japan belpiaci nagyon gazos alkatresz szempontjabol:)
2:
Asvanyi olajat meg a kinai funyiromba se tennek, csak Motul600, nem olcso, de legalabb lerakodasgatlo, fustolges gatlo es a legtutibb, vagy barmi, csak 100 % szintetik legyen.
Ez a komoly, mikor van az embernek 3-4 kiloja es ki kell talalni, hogy a sok szar kozul melyik bir ki meg 1 evet:) 4T ennyiert nem nagyon van (foleg nem rendszammal), regi (10-15 eves) 2T-bol meg nem is tudom...
En nagyon kibelkulnek most egy EXC250-2T vel olyan "00-02 es evjarattal, mert az nyomatekosabb mint barmi, es tok konnyu. 600-800 korul mar osztogatjak neha oket
Kis gep: www.motor.hu/motor_vpage.jsp?i...
Nagy gep: www.motor.hu/motor_vpage.jsp?i...