a rotax123 nak alapból elég szorosan illesztett a főtengely csapágya, ezáltal kisseé szorosabba jár, de a c4 essel kiküszöbölhető.
és mielőtt bármi okos ember ebbe belekötne, ezt nem én szoptam ki a kisujamból, hanem az Aszalos rakta ösze a bátyám blokját is. és ő mondta nekem is.
és azért azt el lehet ismerni hoyg az apriliában a legnagyobb név az Aszalos.
én rxemnek is kell vagy 5-6 perc mire bemelegszik..1-2 perc járatás alapon,utána nagyon lájtos gáz és amikor már érzek 1 kis melegséget akkor nyelezem...
abban a blokban egyedül a C4 esfőtegely csapágyaknak volt hangja, de ha megvértad volna mig bemelegszik a motor,akor meghallotad volna hogy semmi furcsa hangja nincs, csak a gyári rotax hang.
nem tett rá újat,csak szépen le lett polírozva...amúgy meg six days replica rx volt 34es karbival+tcdi gyújtással(gyárilag),ami alapból is bassza a többi rxet
vega,nemtudom miota olvasol fórumot,de kishapsi leirta,hogy mindent felújított benne,ami csak létezett(motorba)
nemtudom,hogy a külsőt is újította volna
anyit tok hogy tett rá ug lengővillát
másra nem emlékszem,de lehet volt más is
Nekem nagyon tetszik...Megabrutálul néz ki
és mielőtt bármi okos ember ebbe belekötne, ezt nem én szoptam ki a kisujamból, hanem az Aszalos rakta ösze a bátyám blokját is. és ő mondta nekem is.
és azért azt el lehet ismerni hoyg az apriliában a legnagyobb név az Aszalos.
c3 as a főtengő csapáy, azt kell cserélni c4 re.
nemtudom,hogy a külsőt is újította volna
anyit tok hogy tett rá ug lengővillát
másra nem emlékszem,de lehet volt más is