Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és ha egy ilyenről lenne majd szó nálam,kb mennyibe tudnád megoldani,persze ha elvállalod...még nem biztos,csak tájékozódom elöre is köszi
Akkor ez az uj DRZ450 sárgában!
Nekem nagyon tetszik...Megabrutálul néz ki
a rotax123 nak alapból elég szorosan illesztett a főtengely csapágya, ezáltal kisseé szorosabba jár, de a c4 essel kiküszöbölhető.
és mielőtt bármi okos ember ebbe belekötne, ezt nem én szoptam ki a kisujamból, hanem az Aszalos rakta ösze a bátyám blokját is. és ő mondta nekem is.
és azért azt el lehet ismerni hoyg az apriliában a legnagyobb név az Aszalos.
azért kell cserélni h ne legyen hangos vagy hogy jobban bírja? ha nem cserélem akkor az szétbassza?
vegyük úgy hogy elírtam
nincs is c5 ös csapágy az rx blokjában.
c3 as a főtengő csapáy, azt kell cserélni c4 re.
EZ 550re kijön rendszámmal 1ütt....
na meg ugy is halottam...
én ugy vetem észre h 125 speed ben csak olaszok csinálnak de lehet h nem jól vettem észre de sztem meg jól
ja de az nsr t olasz csináta nem?
de lehet koreai is amennyi gond van vele
japán...honda
na nem azért h okoskodjak de én ugytom h a nsr olasz
én rxemnek is kell vagy 5-6 perc mire bemelegszik..1-2 perc járatás alapon,utána nagyon lájtos gáz és amikor már érzek 1 kis melegséget akkor nyelezem...
hallod legalább 3 kört mentemvele
télleg,ha akarom majd azt a 160as hengert mit érdemes még cserélni? a c5öst érdemes c4es csapágyra?mást nem nagyon,ugye?
abban a blokban egyedül a C4 esfőtegely csapágyaknak volt hangja, de ha megvértad volna mig bemelegszik a motor,akor meghallotad volna hogy semmi furcsa hangja nincs, csak a gyári rotax hang.
jóóóó
20 ba volt kérlek szépen,postával 1ütt amúgy meg vatera....írtó nagy mázlim volt
xlzx mennyibe volt a protektoring, ha megkérdezhetem, és hol találtad??
nem tett rá újat,csak szépen le lett polírozva...amúgy meg six days replica rx volt 34es karbival+tcdi gyújtással(gyárilag),ami alapból is bassza a többi rxet
vega,nemtudom miota olvasol fórumot,de kishapsi leirta,hogy mindent felújított benne,ami csak létezett(motorba)
nemtudom,hogy a külsőt is újította volna
anyit tok hogy tett rá ug lengővillát
másra nem emlékszem,de lehet volt más is