Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ok, akkor valaki mondjon valami témát, márha itt vagytok....
Nagy zsír az új motorod, sőt olcsobb is mint a Husky lett volna....
Xlzx, te pontosan hol is laksz, Üröm?
hát ennyire mélyre régen süllyedt a topikunk ! sajnos ! én dolgoztam kicsit ti meg az ötvenesbe írkáltok?
hát nem szégyellitek magatokat ! most elmegyek és mire megjövök legyen olvasnivaló!
most csak azért írtam , hogy felhozzam a topikot !!!! itt az új motorom
azért írtam mert a mitasnak tök mind1....az adidas cipőm talpa jobban tapadt
Szaíts félbe ha tévednék,(nem tudsz ) de a forró aszfalt jobban tapad, mint a hideg.
kajak!!!! a bécsin mentem állt a dugó forró volt az aszfalt,a mitas meg nem tapad
ne hazudj gyuri!
Vazze, gyertek már az 50-es tuning topicba, beszartok.
voltam 1 karikát aszfalton és 1-2-3 power 3ban még azt éreztem hogy csúszik a segge a forró betonon
majd később beszélgethetünk róla ha még meg lesz
xlzx
ha téleg az rx ed 2 évig meglesz minimum,akor lehet nálam fog kikötni
mellesleg 300ért tudok 94es műszakis rxet ami kurva jól néz ki,én azért nem azt vettem mert ennek a szine jobban tetszik,és csak 270 volt
még nem tudhatod hogy mennyire tiptop,2tnél bármi megtörténhet,sajnos
ez a mostani 6,5nél nem eszik többet sehol!!!!!! előző akár 7et is evett,ez 120-130 között megy 13/49es áttétellel,de rendeltem hozzá 15ös elsőt,azzal az utazó reményeim szerint 130-140 között lesz a vége meg 150 körül.
na majd holnap csákó
3 kilóba került, adott hozzá pluszba 2db első hátsó szinte új cross gumit is(mitas), meg egy nagyobb első fogaskereket. Soknak tűnik de ha belegondolok hogy 96-os műszakis, motorikusan tipp-topp, meg egy jó ideig nálam fog figyelni szóval ha vennék ré pl.: egy gannelli végdobot az dobna egy kicsit a hangján, a rezó helyett meg valami 125 cross-ét tenném fel, a gannelli dobot hol nézted ???
Entshuldigung!
Az én időm lejárt mára!
Viel Glück!
Nem nem sínli meg. Mindkettőnek fontos szerepe van a hangban. Nekem a kdx en azért nem tudtam jó hangot csinálni, mert a rezó több rétegű volt. A legfelső réteg meg perforált lemez volt, még jobban nyelte a hangot. A végdobban kell lennie folytásnak, mert minimális kell, az az egészséges. például perforált cső és gyapot. Az az igazi. Szabad az áram, de mégis fogja a hangot valamennyire.
Mennyi volt a paripa ára ha szabad?
Nah itt vagyok, igen elöl ktm sárvédő van, egész jól néz ki.
96-os évjárat típus: DT125R. Nekem ami a könyöktől jön dob(rezó ugye??) van kicserélve, csak a végdobot (az gyári) kellene cserélni majd , hangját melyik befolyásolja jobban??? a motor nem sínyli meg ha a végdob nem gyári??? köszi a segítséget csákó
Ez nagyban tulajfüggő is.
Pl. én YZ-m versenyzett de igényes srácnál volt (rendesen szarvizelte) és mióta megvan (1 éve) semmihez nem kellett nyúlni! Lassan érik 1 dugócsere de én tempómhoz még jólesz 1 ideig lehet kitolom következő idényre a cserét, de a fékektől kezdve a telókig minden tip-top nem nyikorog meg semmi.....
Azt lehet van 1 ami nem versenyzett soha azt szartak is rá fos olajból csináltak keveréket, láncfújás évente 1x, azt se tudja holvan benne a légszűrő stb......

Én 96-osat nem vennék hacsak nemtudom hogy tutira tip-top inkább gyűjtenék még 1 kicsit és 1 fiatalabbat. Egy 96-os moci szinte 90% hogy versenyzett vagy legalább 1 idióta eszetlen tulaja volt
Na meg 96-tól felfele azért még szépen fejlesztgette a Yamaha a 2T-ket is.
Kösz, na akkor aszem a történés az lesz ha kipuff vásárlásra kerül a sor, akor bontottat veszek vértestolnáról...
Ott akár ha szépen kérem még a hangját is megmutatja a bontós egy DT-n(remélem)
Köszi még1szer azért!
Hol nézted amugy?
DT125R teljes gianelli rendszer 230Euro. De ez faja......
Dt80 LC2 a komplett rendszer 92Euro de ez csak gyári szerű szerintem. Szóval nem hinném ,hogy valami jó hangja lenne.
Ja cross gépek vétele lutri.Nem lehet kiszámitani h mikor hal meg .
És szted Honda v Yamaha?Mert lenne Cr 125 420 1999-es sok extrával(excel felni tallon agystb)bár ezektöl nem megy jobban a gép.
aha
és a rx125 menyit megy,és menyit eszik
erről annyit lehet így mondani, hogy nem rossz ha jó állapotban van !
itt a lényeg az állapot azt meg innen nem látni meg azt se látni innen hogy lehet csak 95-ös!
de nézd meg és alkudj egy kicsit pályázni nem lenne rossz ! de nem lehet agyonújítva mert ha egyszer is cseréltek volna benne pl. dugót akkor azt már odaírták volna rögtön pirossal !!!