Igen, tudom, sőt csikicsukis részeknél még jol is jön néha egy kisebb motor, persze télleg van olyan is amikor van egy tempós rész és ott kijön az erőfölény, de terepen ez elég ritka, aszfalton meg nem sűrűn megyünk...
Faisst, neked mi a tapasztalat vele, persze nem az YZ-hez mérve....?
Siki!
Az endurómotorozás nem arról szól, h ki tud gyorsabban menni! Ha egy csapatban motoroztok, akkor mindenkinek kutya kötelesség minig bevárni az utolsó. Persze vannk részek, ahol jol esik egy kis különverseny akárkivel, de az mindig bevárással ér véget. Ezért is olyan nagyszerű ez a sport!
Végülis egyszerűen kelt el.
szólt a srác, h a kereskedésben utban van. oksa megszerveztem, h hozzák el.Közben sokan hivogattak érte, de mivel kinnt vagyok, nem vettem fel, mert sok lett volna a számla... Megkértem a haveromat, akinél volt, h ha jönne jelentkező mutassa meg neki. És egy srác írt sms-t h kéne neki, én megadtam a haverom számát. Aztán eljött megnézte és tetszett neki. Aztán megvették. Kicsit alá ment a tervezettnek, de legalább elment annyi szenvedés árán. A különbséget majd kidolgozom.
Tehát lehet keresni a következő áldozatot, mire hazérek, már szeretnék motorokat nézgetni
HUSKYRÓL 610ról minél többet infót!
zoozee, te is tucc sokat mondani
Ok, értem!
Jaja a 125ös DT-vel tudom tartania lépést terepen, aszfalton natürlich elmegy kb akor amikor én 5öst váltom, de ott is elég sokáig látotávon belül van
Akor úgy kérdezem, hogy a DT-m mit szolna hozzá?
Én is voltam már erdőbe, meg cross pályán(igaz ez a csobánkai kivételével nem tul strapás), de pl az RX vagy az YZ-d elöbb elmennek sok helyen mint én a DT-vel....
Köszi Mindenki aki a motorral kapcsolatban probált segíteni! Megoldódott, egész olcsón! Kompreszió mérés elmaradt, tegnap egy benzin cserével indítottunk, ma egy kis váltó olaj leengedése következett, hátha, most valamivel van nivó fölött az olaj. Betoltuk mentem vele fél órát, melegen indult is! Na de hogy hidegen is az maga a megváltás volt! És főleg kösz Theograf!
Azért csak kiváncsiságból meglesz mérve a kompreszió vmikor, de ezel felmerült egy kérdés! Hogyan? Egyet rugjak rá vagy mennyit, hogy hiteles adatot kapjunk?
Meg az icipicike KRAFT HUSKY írj má valamit, általában a motorról!
fenntartás, fogyasztás, olajcserék, megbízhatóság, alkatrészellátottság, árak,teljesítmény,futómű, motorozhatóság
ilyesmiket!
Minél többet morfondírozom rajta,annál jobban tetszik és bejön. kérdés, hogy megvan-e még.
Most olvasom, hogy 91től sokáig változatlan maradt, szal még az évjárat is stimm. De a lényeg a RENDSZÁM!!!!
Úgy néz ki, hogy lesz egy husqvarna Wr 360ccm (1996).. Valaki tud mondani valmait? Mondjuk hogy alkatrész ellátátsa mennyire kiforrott? szervízigény?.. ilyesmi.. Mert ha minden igaz hétvégén meg is veszem.. Na majd még jövök.. Hi.
huhh, ez azért kemény
de nagyon jó ötlet!!!!!!
A baj, csak kannyi egyenlőre, hogy még nem vagyok otthon. Szeptember elejétől lép érvénybe komolyan a vásárlási szándékom.
Huh de ez télleg nagyon jó, papíros, 60es,áhhhhhhhhh
erre nem tudok mit modani
Héé Zoozee mennyibe van fenntartani egy ilyen motort? Mert ugye ebben nincsen olajszivattyú és sokat kell olajt cserélni.
alig van vele baj..városban meg lájtos terepen kurvajó