Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia keselyű!
nem az enyém a cr de a haverom kamionos és nem van itthon és megbízott ,hogy adjam oda valakinek, a baj az, hogy kicsit túllőtt a célon ráköltést illetően és nagyon sokba van a gép de az irányár 500 forint !
/annyit súgok neki többe van jóval ennél de ki van cserélve sok minden drágaság/ amúgy jó a gép 97-es aluvázas 58 LE 97 kg vaddisznó itt 1 kép
Ja a főtengely cimmeringre gondoltam, mert lehet hogy akkor cipákolja a váltóolajat.
De tényleg: először mérjetek kompressziót, vagy csak próbáld tolni 2-esben, de a műszer a legjobb.
a kicsiébe megy 2 a rugósba és 3 a csillapítósba,de itt a 125ösben már mind2 szárban van rugó nem?hát szimerint 2ezer,olaj meg 4500/l
hol vannak az órák miért nem a kezemen vannak ???!!!???!!
hát4- 5 deci biztos száranként de lehet picit több és akkor az egy literes oil pont nem elég ! de ez inkább crossra igaz! neked szerintem nem kell ennyi de megpróbálok utána nézni valahol!
kicsit eltér a téma, de én szombaton elég jól szórakoztam:
MOFA RACE-n voltam ittvan egy kis képes beszámoló.
Uuuupsz, bocs kicsit nagy lett a kép, nem így akartam
Hát nem tudom, én amióta ezt csinálja, mentem vele elég sokat, direkt itt a környéken, hogyha tolni kéne...Semmit nem gyengült!
Konkrétan melyik szimeringre gondolsz, mert pont azt beszéltük apuval, hogy a nivó "pálca" alapján elég sok váltó olaj van benne, és hogy lehet az keres utat magának és azért nem indul ugy, rádásul van egy kis kékes füst is...
zoozee sok órát találtam neked szal plz nyomassad az adatokat a telómról!!!!!!
Teeeeeeeee!
Há van magyar oldala is!
na megjöttem mennyi az idő??? várjatok megnézem!
jönnek az wr250f és a wr450f. képet nem tudok felrakni de ezen az oladalon megnézhetitek: www.yamaha-motor.de/products/m... EZ már tuti!!!!!!!
Aloha Siki!

MTX80 ugyanez volt a problem, nálam a különolajzás kifingása miatt motorfelújítás.
Eleinte nem indult csak tolásra, utána romlott a teljesítménye óráról-órára, majd megállt, és akkor már sebességben is simán haza tudtam tolni, ki sem kellett tenni üresbe.
De semmi csörgés, vagy csilingelés nem volt előtte.
Mérj szerintem kompót, de simán lehet valamelyik tömítés is, vagy szimmering szerintem.
Bocs Schüll de nekem annyit em ér meg a dolog. 2. motornak kell, annyit nem akarok költeni.
röviden tömören 2 szó a mondani valóm dühömben, bazd meg. megadta magát a teló szimeringem pedig nem is ugratgattam,de mind2 megadta magát,csepereg az olaj szal gondolom elvoltak öregdve...na most,tudom hogy milyen szimering kell de azt nem hogy miyen viszkozitású olajat tegyek bele és a legfontosabb hogy mennyit Zoozee nem tudsz vmit erről a marzocci villáról h mennyi megy bele? FONTOS plz
www.motomix.hu/index.php?id=hi...[tt_news]=174&tx_ttnews[back Pid]=76&cHash=5e6dcb4a59
=174&tx_ttnews[backPid]=76&cHash=5e6dcb4a59]verseny
faisst!! !!!!!!!!!!!!!
a sm verseny
dobjál még rá 350E magyar forintot és viheted a tip-top hibátlan XR400-at! (sajna nem rendszámos de átmegy csont nélkül a vizsgán)

ZOOZEE:
Egyszer ha nagyon ráérsz óravadászgatás közben akkor jöhetne 2002-03-04-05-ös YZ125 kép is!
Üdvi.Látom zozze,nagyon benne vagy ebbe az ujságiparban,és ezért én is megszeretnélek kérni,hogy szkenelj be nekem 2003-tol felfele KTM 125 exc-röl cikkeket.
KÖszike.
Hi. Valki tud valamit ktm exc 250-ről? Mennyire strapabíró? Üzemórás? Véleményeket várom.. Thx..
hát nekem végső esteben rendszám nélküli is jó lehet...mit kérsz érte és kűggyé képet
hujjujjujujuujjjuj nem vettem észre , hogy rendszámos kell !
illetve kettő mert az enyém is itt van ha kettőt veszel kapsz engedményt!