Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de !
csak minden az anyagin múlik és az még úgy tűnik kissé késlelteti a dolgot de szerencsére van motorom és
nem nagy gáz így kibírni ezt az időt! /de haverom fűt hogy vegyünk gsxr 750 k6 -ost inkább/
de azért néhány motoromat el kéne adnom, hogy ne kelljen hitelezni meg most már az ár is feljebb ment kicsit mert már 2007 -est akarok !

xlzx te meg nem mered szétszedni a karbit ? sőt szét se kell teljesen szedni !
ÜDV!

zoozee: már nem is veszel husky t?
karburáláls nem lehetne?
szia xlzx !
gratulálok helyes a megfejtés ! ez a tegnapi vonat kalandom volt
ott jutott eszembe , hogy te erre laksz valamerre a hegyen és ezért fotoztam le !/csak telóval azért nem annyira jó/

ja kapsz egy hangszórót a helyes válaszért
Elsőt én is tudtam, másodikba nem voltam biztos. Nem is tudtam hogy te sárgaházban laksz...
óbuda-aranyhegy,csillaghegy,üröm,ott lakom a hegyen srága házban
nagyon teleírtátok a topikot megint!

jó reggelt!
ehhez nem értek a papírok meg a jogsik birodalma nem az én világom mert nem érdekel talán azért mert mikor 1984-ben levizsgáztam még csak "nagy" A volt ezzel vezethettem a 8000-res gikszert is így hát nem néztem utána de hozzáteszem nekem csak olyan motorom volt /kb.50/ ami mind benzinnel ment! mert volt élet a jogsi előtt is !

mai rejtvényfénykép mi ez ? hol ez? ki tudja?
És akkor valaki megmondaná,hogy mennyi plussz kes megcsináltatni hogy 125 papirjai legyenek egy 200-as ktm-nek???
Nah alszom a nagy történésekre egy jót! Kialszom magam, és meglátom mit vegyek.Végülis sok időm van még rá. Jól körül akarom járni a témát.Amugy meg minden a pénz körül forog.Ha nem lenne pénzkérdés, már ott állna a garázsban WR450F,a gixxer1000 és a Caponord....hogy csak a motorokat említsük. de hát szegény ember vízzel főz. Ez mindig pénzkérdéses sportág lesz, valahogy úgy sejtem
én mentem 125 EXCvel 2001es asszem. Nekem tetszet, könnyen kezelhető kis gép, de igazán a 200as sokkal jobb.A kicsi tényleg csak fennt adja a megfelelő erőt. De akkor elég pofás
Ja,azt vágom,csak nekem meglesz a jogsi 125 ccm-re,akkor hogy hajtsam majd legálisan a 200-ast
?????
ktm exc ből vegyél inkább 200 ast nem fogod megbánni nagyon ott van endúrózásban
ezzzel se azt mondom hogy a 25 szar de 5 perc alatt elkopik csak nyélen megy úgyhogy gecire kell tudni hozzá motorozni !
én nem azt mondtam ezzel hogy tudok 400 forintért jobbat ! nem tudok ez jó csak ne szétkókányolt szart vegyél belőle ! vagy ami ennyiért biztosabb az még 2T
LÉCCI.,LÉCCI,LÉCCI,LÉCCI,LÉCCI Valaki nyomasson KTM 125 EXC-röl infokat,tesztet,tapasztalatotkat BÁRMIT!!!2003tol felfel
szóval igazából a régieknek a blokkja körül van némi cirkusz de lehet kezelni van rá gyógyszer csak nem lehet kapni! a többi része az mondhatni normális
ha kifogod akkor tuti jó enduró csak a blokkja ne legyen hányás mert akkor sírás lesz a vége. ezt az olajozást megcsinálhatták volna
Danke!
Szóval kapsz egy motort, ami qrva jó ha megy, de sajnos igényel szakértelmet, és törödést.Meg sok olajat Tehát nem az a motor, amit minden motorozás után lemosva beállítasz a sarokba, és évente eccer leszervízeled
akkor te mit mondanál 400ig? Sajnos a papír elengedhetetlen!
ha működik nem rossz motor az tény van egy két hiba de nem lényeges ...
ami a lényeg ilyen fékbetét meg egyéb cuccokat ne is számoljunk ami a többi lóhoz is kell mert abba nem szervízigényesebb a husky mint a többi a blokkja ami kicsit talán többet kíván de a szelepeket beállítod magadnak 2-3 havonta az olajat meg kicserélgeted benne 500-1000km között valahol de pl. leengedned már nem kell mert megeszi ennyi idő alatt kell bele 1.6 l azthiszem a másik liter utána töltögeted és utána csere viszont olajszűrővel se törődtek azt se kell cserélni ! /néha ezért a blokk cserébe tönkremegy /
nincs olajpumpa ha sokat egykerekeze égeti az olajat nem jó a kenés amúgy jó de nem kell vele egykeréken hosszú kilométereket menni !
amúgy a többi dolog jó vele!
Wiederholen Sie bitte!
Ezt nagyon leírtad...Ha komolyan így van, lemondok róla.
2006 előtt szarok voltak és nincs hozzájuk alkatrész ha véletlen sok-sok utánajárás és drága telefonálgatás után mégis sikerülne szerezned hozzá valamit akkor meg nagyon sokba kerül, ja és hónapokig áll a motor , mikor viszont kész a motor már a szerelést követő próbaúton kiderül egy másik hibája amiért azonnal meg kell állnod és még néhány hétig nem mehetsz vele persze ha anyagilag tudsz még rá áldozni ! ez szarul hangzik de az a vicc hogy nem vicc!

na jó eltúloztam picit de csak picit !!
Husqvarna 610TE:folyadékhűtéses,1 lánchajtású vezérműtengely,4 szelep,nedveskarteres kenés,1 körtolattyús 40 mm torokátmérőjő
Dellorto porlasztó,berúgós...

577 ccm,sűrítés 9,9:1.57LE/7200min,6 sebességes

Váz,futómű:Egyszeres acélcső bölcsőváz osztott alsó tartókkal.
Felfordított telók,belső átmérő 45mm,a lengéscsilapító húzó és nyomó fokozata,valamint az előfeszítés állító...
Elől iker dugattyús tárcsafék 260mm,hátul 1 dugattyús 220mm.
Rugóút elől 300mm,hátul 320mm.Gumiméret elől/hátul:90/90-21,140/90-18

Tengelytáv:1490mm
Ülésmagasság:970mm
Kormányszélesség:800mm
Fordulókör:5430mm
Súly:125kg szárazon
Tömegelosztás:47/53
Tank:9/1,8l

Idézet a tesztből:A Husky 57 lóerős blokkja még a gyakorlott endurosoknak is tiszteletet parancsol.Hatodik sebességben,teljes gázt adva a Metzeler hiábavaló próbálkozásokat folytat,hogy kapaszkodót találjon a talajon.Ha aszfalton 100km/óránál hirtelen gázt adunk,fekete csíkot hagy maga mögöt a füstölgő gumiabroncs,a vezetőnek pedig Schwarzenegger alkarjaira van szüksége,ha nyeregben akar maradni.

Ez 1 igazi HARD enduró,verseny célokra tervezve...
Hogy mennyi az ára és mennyire szervízigényes arról fogalmam sincs..1x próbáltam és szerintem nagyon állat...
A kérdésem ez mennyire állja meg a helyét? Hihető???????
Na ganz egal, csak hogy Evenx is értse
Na nekem aszem löték a pizsit, holnapra ki kell pihenni magam...
Ha már itt vagyunk, akkor nézhetnél valami korabeli írást a HUSKYról!
meg írhatnál róla sok szép mesét lefekvés előtt!
hát még csikicsukiba milyen jó egy 525-ös ott az igazi fölény kismotor nem egy előny sehol
képzeljétek budapesten voltam ma de nem az a nagy okosság hanem az , hogy vonattal mentünk!!
végignéztem enduróútvonalakat pestig amerre járni szoktunk .előbb értem haza jó elfáradtam a marha emberektől!látom írtatok mint a gép
Én is így tapasztaltam, egyenlőre elég, idén még biztos!