Hát a franc se tudja.
Pl. a csolnoki benzinkúton is rakás szar a benzin az érzékenyebb mocik nem is mennek vele (iszonyat vizes) a többi meg csak alig alig.
Viszont Te azt írtad hogy melegen faja....
sajnos ezt hagytam el az aquacity-be nem a "világvége" de a 10 év alatt a szívemhez nőtt és már akkor is csak néhány havi fizetés volt ! vagy mondjuk 2db etz 250
ezért vagyok most megint rákattanva az órákra még a motorok se tudnak lekötni!
Na köszi Mindenkinek a segítséget!
Először benzin csere, és ha szórakozik még akor lesz megbontva.
Zoozee, ha nem nagy kérés, és vmikor az időd engedi, tudnál bescannelni 80as DT-ről olyan írást mint amiket szoktál berakni aszem legutóbb XT-ről. Előre is kösz! Ja ha nem akarod vele az Endurocross topikot terhelni, mert nem egy komoly enduro, akkor jöhet a mail címemre is!
Ja majdnem el felejtettem 93asról kéne, de aszem 96ig gyártották szinte ugyan abba a formába 89-től...
Na mégegyszer kösz!
és az én karburálási problémámmal hogy állsz? megyek áprilisban egomba... tök jó van közel 1 srác 125ös tuareggel,és vele fogok járkálni motorozni,hasonló a teljesítménye a 2 motornak,tuareg kicsit lomhább de jó lesz az
szeva faisst!
nem tudom .................................ha hinni lehet hogy felújítva stb szövegnek akkor a 91-es előnye a papír a 97-esé meg az , hogy újabb ezért keményebb kicsit meg szebb de a supermotyó szett / ha egyáltalán hozzádobják/ se elhanyagolható!
a fene tudja amúgy 400 forintért mit kapsz kérdezd meg madarat nem kell neki yz dugócsere előtt esetleg beszámíthatná !
bár az yz-det meg kéne szögelni faszára aztán picit motorozni és rámelegíteni valakire amikor még jó!!
szerintem ennyi pénzért ha nem lóg ki a bele megvenném azt nyomnám vele a földet !
csak nehéz látatlanba jósolni milyenek belülről mert nekem is volt meg van is itt huskym a garázsba és szereltem is össze meg szét párat
úgyhogy tudom mit lehet szopni velük ha gáz van és alkatrész kell ! ami most a husky-é TE610 az is enyém volt én hoztam németből kosárba de katasztrófa volt alkatrészt szerezni hozzá és ahhoz minden kellett egész blokkját felújítottam az égvilágon mindent cseréltem benne de nagyon drága volt kifizetni! amerikából hozattam dugattyút hozzá stb.stb...méregdrága volt minden hozzá....összetettem és rámelegítettem huskyra /nem bánta meg mert jó a gépe/ ezt csak azért írom le , hogy nézzed meg nehogy szart vegyél mert ha te nyered meg a felújítását akkor meg fogsz őrülni!!!!
amúgy ha állapotuk jó akkor remekül lehet velük mocizni bírják a terepet!
Kb 1 hónap múlva akar a bratyóm egy kdx 250-t ha tudtok valami jót nyugodtan írjatok ide a fórumba.. 350-400e ft között kéne majd kb az gondodlom olyan 92-96-os évjáratok kerűlnek ennyibe.. .. Thx. Na bundáskenyér.
ezek kompresszióra utaló jelek amúgy sajnos ! ugyanúgy csinálsz mindent hidegindításkor mint addig mikor még indult ?
gondolok itt gázhúzásra szivatóra stb... mert hidegen hetekig áll az enyém szivatót rádobom és gáznélkül elsőre jár de ha egyszer hozzányúlok a gázhoz akkor nem indul el csak a tizedikre ! ja és nézzed meg hogy rúgásra van-e szikra!
de szerintem is kompresszió lesz, illetve nem lesz benne !
Értem, de nekem ugyan úgy megy mint amikor rúgásra indult, ugyan olyan hagja van, nem csörög zörög, rádásul télleg új volt benne a dugó, mert a szomszédos falubol vettük, és itt Vörösváron cserélte neki egy szerelő a dugót, és nem eladásra csinálták, hanem vadászni akart vele járni, a nagybátyám volt osztálytársa, és osztálytalálkozó vagy vmi ilyesmi volt az embernél akitöl vettük, amikor meglátta nála a nagybátyám a motort és mivel tudta hogy keresgéleg vmi 80as endurot, így megbeszélte vele hogy adja el...
Egyszóval nem hinném hogy átvágott.
Uhh most végig olvasva zavaros lett, de remélem értitek, sorry!
egyik napról a másikra
tankolok
elindultam és árpádhidon beszart a motor
de mér benzinkuttol fura volt mert5000 től nem huzott semmit
1 kilóméter alatt beszart a motor...
én kb4 hónapja vettem motort és a csávó aztmondta hogy uj dugo van benne...annyit mentek vele hogy be lett járatva
ahhoz képest már egy hónapja áll és uj dugóra vár mert beszart
Novemberben vettem, elvileg új dugó volt benne, és aszem lehet hinni a csávónak, mert amiket még mondott hogy uj, az télleg az is volt. Aztán lehet hogy szar dugót raktak bele, de nem hinném, mert nem eladásra szánt motor volt.
De neked nem az volt hogy magas fordulaton nem is húzott anyira, vagy szépen lassan romlott a helyzet?
Azért kösz, inkább télleg meg kéne nézni, mielött a hengert is szét gányolja...
Pl. a csolnoki benzinkúton is rakás szar a benzin az érzékenyebb mocik nem is mennek vele (iszonyat vizes) a többi meg csak alig alig.
Viszont Te azt írtad hogy melegen faja....
ezért vagyok most megint rákattanva az órákra még a motorok se tudnak lekötni!
én mentem 95-98 assal is és tök ugyan az volt..
Először benzin csere, és ha szórakozik még akor lesz megbontva.
Zoozee, ha nem nagy kérés, és vmikor az időd engedi, tudnál bescannelni 80as DT-ről olyan írást mint amiket szoktál berakni aszem legutóbb XT-ről. Előre is kösz! Ja ha nem akarod vele az Endurocross topikot terhelni, mert nem egy komoly enduro, akkor jöhet a mail címemre is!
Ja majdnem el felejtettem 93asról kéne, de aszem 96ig gyártották szinte ugyan abba a formába 89-től...
Na mégegyszer kösz!
nem tudom .................................ha hinni lehet hogy felújítva stb szövegnek akkor a 91-es előnye a papír a 97-esé meg az , hogy újabb ezért keményebb kicsit meg szebb de a supermotyó szett / ha egyáltalán hozzádobják/ se elhanyagolható!
a fene tudja amúgy 400 forintért mit kapsz kérdezd meg madarat nem kell neki yz dugócsere előtt esetleg beszámíthatná !
bár az yz-det meg kéne szögelni faszára aztán picit motorozni és rámelegíteni valakire amikor még jó!!
szerintem ennyi pénzért ha nem lóg ki a bele megvenném azt nyomnám vele a földet !
csak nehéz látatlanba jósolni milyenek belülről mert nekem is volt meg van is itt huskym a garázsba és szereltem is össze meg szét párat
úgyhogy tudom mit lehet szopni velük ha gáz van és alkatrész kell ! ami most a husky-é TE610 az is enyém volt én hoztam németből kosárba de katasztrófa volt alkatrészt szerezni hozzá és ahhoz minden kellett egész blokkját felújítottam az égvilágon mindent cseréltem benne de nagyon drága volt kifizetni! amerikából hozattam dugattyút hozzá stb.stb...méregdrága volt minden hozzá....összetettem és rámelegítettem huskyra /nem bánta meg mert jó a gépe/ ezt csak azért írom le , hogy nézzed meg nehogy szart vegyél mert ha te nyered meg a felújítását akkor meg fogsz őrülni!!!!
amúgy ha állapotuk jó akkor remekül lehet velük mocizni bírják a terepet!
Rosz benzintöl nem lehet?
www.motor.hu/motor_vpage .jsp?i...
a fekete gecijól néz ki
1 perc és linkelek neked
de kb a reggeli indulástólzámitva..10perc alatt beszart
gondolok itt gázhúzásra szivatóra stb... mert hidegen hetekig áll az enyém szivatót rádobom és gáznélkül elsőre jár de ha egyszer hozzányúlok a gázhoz akkor nem indul el csak a tizedikre ! ja és nézzed meg hogy rúgásra van-e szikra!
de szerintem is kompresszió lesz, illetve nem lesz benne !
Egyszóval nem hinném hogy átvágott.
Uhh most végig olvasva zavaros lett, de remélem értitek, sorry!
tankolok
elindultam és árpádhidon beszart a motor
de mér benzinkuttol fura volt mert5000 től nem huzott semmit
1 kilóméter alatt beszart a motor...
én kb4 hónapja vettem motort és a csávó aztmondta hogy uj dugo van benne...annyit mentek vele hogy be lett járatva
ahhoz képest már egy hónapja áll és uj dugóra vár mert beszart
De neked nem az volt hogy magas fordulaton nem is húzott anyira, vagy szépen lassan romlott a helyzet?
Azért kösz, inkább télleg meg kéne nézni, mielött a hengert is szét gányolja...