Megnyugtatlak:
a henger olyan 150körül van.a dugó az csak 25, a főtengelyjavító szett sztem belesik a 30-40be.ha aranyosan nézel zoozeera sztem rekesz sörért megcsinálja neked a szerelést.
Én javasolnám neked, hogy készíttes hengerperselyt ujat. Pesten van egy cég, elég profi unkát végez, én láttam már refenrenciát.Asszem olyan 20-30közé esik a persely ára. Azt meg, h ujranicasiloztatod vagy 40ropiért már a te döntésed.Ezek az árak nem pontos árak, csak nagyságrendileg stimmelnek.
nos..megnéztem a motort....
mennyibe kerül egy uj henger yz250hez?
a hengerben van egy 3-4miliméter mély és kb másfél centi hosszú vályat a hengerben....és melette mégegy
a dugóban kb 2 centi hosszú vályat két helyen
hajtókatom sincs a toppon....
szal hajtókar henger dugó meg ez meg az.... jó lesz...
Egyre inkább gondolkodom azon.
hiába csak egy kis KLX250,de tudom, hogy minden meg lett rajta csinálva, tudom mit várhatok tőle. Nem erőgép, de megbízható, jól fogyaszt, erejét normálisan, kezelhetően adja, jó pufóval a hangja is tökéletes.Lehet néhanapján kicsit hosszabb utakra (200km odavissza)kirándulni vele, pótsúlyként az aktuális asszony is felfér mögém a sarki fűszeresig.
Ellenben tetszik a TE610 is, de félek tőle mint a tűztől. Nem egy kategória tudom, a husky kicsit erőben ott van de ott a 500km enkénti olajcsere...
Meg ott van a 3ik alternatíva: egy 2t 250ccm. De igazán már nem akarok több zvájtakt motort.
4ik alternatíva behitelzni egy motort, de ahhoz anyám kellene, mert én nem vagyok pénzkereső ember, szal nem kapnék hitelt.
Na most legyek okos........
Ez amit belinkeltél annak idején az álmaim netovábbja volt. sajnos az 500sok érte, 4et szívesen adnék friss műszakival. Azert az az FMF jót szólhat, hiába 2t.
A KDX 250ről aztat hallottam, hogy alulméretezett a fütőműve, terepen nem igazán jó.Meg sok rossz szerviztapasztalatot is hallottam.Igazán azt mondják, itt az én környékemen, hogy aki vett eddig az mind megbánta. Most is van egy eladó papíros 280körül, de a srácnál össz vissz 1 hónapot volt a gép. El lehet gondolkodni miért csak 1 hónapig van nála....
a 250 2t paletta sorban:
Husqvarna WR250, KTM EXC 250, Suzuki RMX 250, HONDA CRM 250, Kawasaki KDX250, Yamaha WR250
igazán megmondva eddig csak a yamiról hallottam jókat ,mindről csak gondokat, és nem menéseket.....
kdx250..amivel én mentem az brutálisan erős volt
kx250 csak lámpákkal
ha kifox egy jó 250es kdx et..akkor simán ottvagy a crossok melett enduróban!!!!
kdx250 ha 2t kell
olyan szniten gyenge, hogy gyenge?Én is hallottam már storit, a kis KLX250 megette vacsorára a CRM250et....kissé hihetetlen,de akkor szerintetek melyik jó gép 250 2t ben?
az nem 130e forint
hanem 240
minimál ár 240!!!!!!
ami ugye azt jelenti hogy 240 altt nem adja el
a licit emg mind1 mennyiről indul..lényeg hogy elérje a 240et!!!!
szal az kurvára nem 130ba kerül
Dávid szentem ma nem megyek..... amúgy meg az rxből hiányzik a teló szimering,ez a baja. meg az enyémbe is kéne...mennyi olaj megy bele? wááááá fontos!!! most már 2 motorba kéne!!!!
a henger olyan 150körül van.a dugó az csak 25, a főtengelyjavító szett sztem belesik a 30-40be.ha aranyosan nézel zoozeera sztem rekesz sörért megcsinálja neked a szerelést.
Én javasolnám neked, hogy készíttes hengerperselyt ujat. Pesten van egy cég, elég profi unkát végez, én láttam már refenrenciát.Asszem olyan 20-30közé esik a persely ára. Azt meg, h ujranicasiloztatod vagy 40ropiért már a te döntésed.Ezek az árak nem pontos árak, csak nagyságrendileg stimmelnek.
mennyibe kerül egy uj henger yz250hez?
a hengerben van egy 3-4miliméter mély és kb másfél centi hosszú vályat a hengerben....és melette mégegy
a dugóban kb 2 centi hosszú vályat két helyen
hajtókatom sincs a toppon....
szal hajtókar henger dugó meg ez meg az.... jó lesz...
hiába csak egy kis KLX250,de tudom, hogy minden meg lett rajta csinálva, tudom mit várhatok tőle. Nem erőgép, de megbízható, jól fogyaszt, erejét normálisan, kezelhetően adja, jó pufóval a hangja is tökéletes.Lehet néhanapján kicsit hosszabb utakra (200km odavissza)kirándulni vele, pótsúlyként az aktuális asszony is felfér mögém a sarki fűszeresig.
Ellenben tetszik a TE610 is, de félek tőle mint a tűztől. Nem egy kategória tudom, a husky kicsit erőben ott van de ott a 500km enkénti olajcsere...
Meg ott van a 3ik alternatíva: egy 2t 250ccm. De igazán már nem akarok több zvájtakt motort.
4ik alternatíva behitelzni egy motort, de ahhoz anyám kellene, mert én nem vagyok pénzkereső ember, szal nem kapnék hitelt.
Na most legyek okos........
A KDX 250ről aztat hallottam, hogy alulméretezett a fütőműve, terepen nem igazán jó.Meg sok rossz szerviztapasztalatot is hallottam.Igazán azt mondják, itt az én környékemen, hogy aki vett eddig az mind megbánta. Most is van egy eladó papíros 280körül, de a srácnál össz vissz 1 hónapot volt a gép. El lehet gondolkodni miért csak 1 hónapig van nála....
Husqvarna WR250, KTM EXC 250, Suzuki RMX 250, HONDA CRM 250, Kawasaki KDX250, Yamaha WR250
igazán megmondva eddig csak a yamiról hallottam jókat ,mindről csak gondokat, és nem menéseket.....
ezt ajánlanám
igaz csak 220 as ..de biztos zorall
fmf rendszer..hmmm
kx250 csak lámpákkal
ha kifox egy jó 250es kdx et..akkor simán ottvagy a crossok melett enduróban!!!!
kdx250 ha 2t kell
gyenge...
ha valakinek volt már tapasztalata CRM250el kapcsolatban,akkor írhatna valamit róla!
hanem 240
minimál ár 240!!!!!!
ami ugye azt jelenti hogy 240 altt nem adja el
a licit emg mind1 mennyiről indul..lényeg hogy elérje a 240et!!!!
szal az kurvára nem 130ba kerül
ja és eladó a monsterem!!! akit érdekel:monster 125
150ért vihetitek alku nincs 200ért eltudjátok passzolni csak nekem nagyon kell a pénz!!!!!
150 péz ha elviszed azonnal amugy meg 200 körül