Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na nem lettem öngyilkos mégse mert kimotoroztam magam ! jó kis endúrózást csaptunk! utána meg a freestyle-t erőltettükegy kicsit ! jó volt és úgy tűnik kiizzadtam magamból a betegséget! legalábbis remélem reggel meglátom mi a terv .
ja és képzeld el xlzx , hogy kivel találkoztam a pályán a 125-ös husky-val amit egyszer régebben mondtál , hogy nézzek meg neked ! beszéltem vele ,hát eladja a srác blokk felújítva 93-as a gép, van rajta néhány dolog amit meg kéne még csinálnod de nem a világ vége dolgok! van papírja meg minden és olcsó viszonylag és egész jól néz ki !
a fotók csak telefonnal készültek sajnos
nem tom ha van bemenete akkor talán.
ahha
és tv tuner kártya nem jo?
boldgo névnapot...nekünk is olyan kamera van,FIREWIRE kártya kell a gépbe és kész is... kb 4ezer Ft...
fasza volt nagyon..csak kibaszottul elfárattam... de hát ez azért van mert nemvagyok hozzászokva...
legközelebb viszek kamerát..csak nemtudom majd h h rakjam fel a gépre a videot

mini dv kazi jár bele...
majd segitsetek ha lesz video
na addig is hi
nemsokár megyek a névnapomat ünnepelni
nekem most nem nagyon telik semmire (mondjuk amit ma mentem az max 1,8 liter benzin lehetett...)
én 110km t mentem ma
na jo de abbol vagy 20 km cross pálya a többi meg földüt szántó mező..stb...
jo volt, 2 tankot kis is égettem belőle
nah most jöttem meg enduroztam 30km-t elmentem vár felé,meg ott bolyongtam...voltak ilyen sziklás hegyoldalak...ott szar volt lemenni utcai gumikkal,meg por volt és ahogy rátettem a lábam a fékkarra már keresztben álltam...mázli h nem dobtam el volt olyan is h engedtem hagy menjen de akkor meg fölgyorsultam ilyen 60ra és az már sok volt...szóval nem volt könnű utcai gumikkal....ha nem megy el 1 hónapon belül akkor jön a fogaskerék csere+gumi csere
zoozee
anno aszem a honda csinálta a vizbepermetezéses cucot valamelyik versenymotorjában
látodén tanult embőr vagyok, rám büszek lehetsz
na hát ez érdekelne!!!
oo..ezt nem kelett volna ideirni..mert jo ha megtuccc 1-2 dolgot
amúgy meg amit akartam írni de már nem írom le mert nem olvassátok el az az ,hogy a primitívebb tuningok közül talán még a víz befecskendezés amit ki kéne próbálni és azt aránylag egyszerű keretek között meg lehetne valósítani !
mér nem volt jó ? próbálok törekedni apró részletekbe menően a lelkemet kitéve egy olyan hozzászólás /ez már szakdolgozat / megírására amit elolvasva hasznát láthatjátok az életbe !
ja és ingyen!
erre evenx kifikáz!? pedig az épülésetekre írkálom le a nagy okosságokat!
akkor mostmár hogy mindent tudtok és nincs rám szükség öngyilkos leszek de előtte megyek egy kört motorral hátha attól meggyógyulok ! és akkor írok nektek egy bővebb cikket a motorkerékpár részeiről és azok hatásáról az üvegházhatásra a 19 század második felében mintegy bő ezer oldalon!!!
Köszönjuk szépen a szerelő tanfolyamot!Érdekes a téma
Hy!!!!Tegnap voltam az Xt s haverral Ebszőnybányai endurócross pályán hát marhára jó páya és tetszett is kb 10km innen Bajótról.Ugratgattam párat megin de csak kicsiket ,szeretnék indulni én is valamikor majd valami hobbi kategóriában de addig még kell tanulgatnom ezzel a vadóc 85 ös géppel de úgyis csak nyár végére akarnék indulni
na az lehet...
lehet, hogy csak kint van szikra!
a karbirt ma fogja szétszedni azt montam neki h nézze meg
szikrát a da gyertya...
ja és még kifelejtettem , hogy főleg a japánok ki tudnak számolni mindent /jól/ ezért nyáron már gyártják az új gépeket és azt le is nyomják tudják hogy 35000db-t kell csinálni meg is csinálják a zömét a modellévet megelőző év végéig esetleg év első hónapjaiban piszmognak egy-két db-t! de inkább többet gyártanak és ha nem kell bedobják a szemétbe !/ olcsóbb sokkal mint visszaszerszámozni egy gyártósort /
itt van nálunk a suzuki gyár olyan dolgokat dobnak szemétbe /persze belevágnak lánggal hogy értékét vesztve ne lopják ki/hogy meglátnátok beszarnátok!
igen majdnem mindegyiken !
előbb idő híjján nem tértem ki arra a problémára miért van kevesebb passzoló szám pl.2000-nél 00-ás év odaütve az meg azért ritkább mert a modellváltás az ugye nem január hanem szeptember sőt mostanság már nagyon sietnek a gyárak és már találkozhatsz augusztusban 2007 es lovakkal továbbmegyek ezeket a motorokat elsőre mindig /kevés kívétellel/ versenyzők veszik ők meg hamar veszik mondjuk szeptemberben az újat és nem júliusban a régit és mivel ezek a motorjaink majdnem mind először versenyezőké voltak ezért inkább az korábbi dátumot látjuk mert ezekből áll a piac többségben !
mostanság hogy már mindenki vehet részletre /ezért inkább versenyendúróknál/kezd egy picit billenni a mérleg de még mindig meghatározó a tavalyi dátum többsége!
a felnin ez a szám az évjáratos minden felnin van?
még nehogy rendeljél dugót !
először szét kell szedni a motort megmérni a hengert stb. attól függ milyet kell rendelni nemtudom a szervízbe mennyi időt számolnak de egy műszakot minimum ráírnak egy 4T-re ilyenkor szerintem, sőt!/ még magadnak is egy délelőtt 6-12 tuti rámegy míg leszedsz minden szart meg ledobod hengert meg még össze is teszed/ de akkor van minden szerencse, anyag , szerszámok, értesz is hozzá még úgy is nehéz/
az előző képen egy 97-es motor kereke van !!!
jó reggelt emberek!

ha valakit érdekel akkor nagyon beteg vagyok meg vagyok fázva és köhögök mint az állat, lehet oda a hétvégi motorozás!

a motorkor megállapításról /hát hogy veszitek ti a motorokat?/
először is nagyjából tudni lehet mire számíts kb. vannak olyan sajátosságok amiket évhez lehet kötni nincs két egyforma év mindig valami változik még ha apróság is akkor is! sőt éven belüli változások is divatosak japánban de egyre ritkábbak. mire gondolok már vízhűtéses ,tácsás elöl majd hátul,usd villa, powerszelep nem mindegy milyen csak a honda crossba 5-6 féle, aluváz, idomok design-ja színek stb.... ezekkel nagyjából elsőre belövöd milyen idős lehet !/katalógusokból stb.../
azután jön a lényeg a legfontosabb ha már látszik a motor élőbe , letérdelsz és megnézed a felnibe a dátumot és már tudod is mi a pálya! itt arra kell vigyázni akkor működik ha eredeti kerekek vannak a gépbe /általában azok vannak max. előfordul, hogy egyik cserés csak de ritka/
na most a dátum éve általában mindig a tárgyévet megelőző év lesz tehát egy 2000 évjáratú gépnek 99-es felnije van!/kevésszer előfordul még az, hogy ugyanaz 2000 -nél 00 van beütve max./
pl. az már nem lehet 2000-es modell ha a felnibe 98 van !/ott húzzák az évjáratot/
még annyi ,hogy ez tuti trükk nem is trükk lófasz de érdemes tudni mert így nem annyira ver át a sok marha! japán D.I.D. kerekeknél működik de hát már mind az!/ az excel is meg a gasgasnak az a dirtstar vagy nem tudom pontosan a nevét annál is jó /
nitro és a szimo lol...talán menne 100at