nézegetem a német hirdetéseket és akad egy-két jo dolog..irjatok rola véleményeket plz!! husky 125 husa fe 400 honda crm125 simson gs 125 xt 125
közben van egy sr 125 99-es 600€ és csak az első fejidomot kéne rajta cserélni 12e km -es
itt a kép rola...(szürke)
piaggio NRG "02-es 600€ szintén első idom csere 8 e km .(fekete) ttr 600 sm
Jó reggelt mindenkinek!Nálunk jókora eső esett az éccaka,lehet menni csapatni .
Ma is hívtak motorügyben ,malaguti f15ös robogót akartak cserélni velem.Persze ha meszet ettem...Fel nem ülnék rá az életben.Simson forever!!!!!!!
Szeva!
Universalmotor van a hegyalján(bár ez buda), a Rákóczi útról van egy kis utca valahol a blaha meg az asztória között, ott is van egy. Budaörsön a templom melletti boltsoron is...
hát ezt meg se merem mondani mert nem vagyunk egy véleményen husky barátommal aki tegnap elnyerte
a legvakmerőbb címet!
történet mindegy is ezzel csak a vérét szívom neki mert szomjan akart halasztani és mindenféle lépseket tett indirekt módon arra hogy ne igyak semmiképpen !!!
úgyhogy ma kólázok egy nagyot
ja előbbi cr áttételnél elfelejtettem hogy ez endúrózásra átrakott áttétel és így gyengébb a ló de 140 a vége! rendes cross áttétellel csak talán 120-at megy de hanyadt ver ötbe bármikor! nem mernek menni vele a haverjaim/nem az aki mindennap endúrózik/
Ma reggel vittem Bosch szervízbe, ahol csinálnak ilyeneket.
Az ember meglátta, és az első kérdése az volt, hogy mikorra legyen kész
Etz már szeretem...
Itt ugyan 10-15 lesz, de leszarom már.
szerintem ez az egykerékre állás mindenképpen áttétel függő! de még a leghosszabb áttétellel is egyesbe
mindet fel tudod venni! ha meg már feljött nem kell letenni felváltogathatsz hatba is ! régen mindig úgy egykarikáztunk hogy egybe föl dr350 felváltogat és mikor untad már 120-nál lerak gumifüst előröl néha meg elszakadt a km spirál!
de itt a cr 250 14/50 áttétele van 5-be gurulok60-80 között odapattintok és feljön kerékre simán de a gyakorlat az az ha sietek egykeréken valahova vagy előzök akkor mikor a harmadikom húz felengedem állni dobok 4 aztán 5 és megyek de nem ez a nagy okosság hanem amikor egyesbe vagy kettesbe lépésben kerekezel kontrolláva fékezve ügyesen ! az a művészet ez a gázhuzogatós egykerék veszélyes jó ha béna vagy akkor az se megy de ez szerintem az egyszerűbb!
kérdezgeted melyik a jobb drz meg husky itt is szerencsétlen az összehasonlítás mert a drz -s még akkor is fog menni mikor már a huskyra nem is emlékszel !
köszönheti ezt a suzuki az egy picit újabb technikájából elérhető tartós lóerőnek ! szóval magyarul a drz-s
változatát itt már szidtuk de amit tud azt viszont elfelejtettük említeni lehet hogy csak 40 paci de majdnem örökké tart !
a husky meg ebben az esetben régebbi, bár ő korát megelőző technikát alkalmaz mindig/néha nem jön be egy-két részlete / de leszámítva ezt a tényt ő verseny alapanyagnak készítette ezt a motorját és picit
hegyesebbre van hangolva ! ennyi és nem több ezt a suzuki is tudja /lásd majdnem ugyanabból a blokkból az 50 LE/ csak a suzi az s-sel tartós kis túramotort akart alkotni ! sikerült is kívéve szegény theograf-ét !
husky 125
husa fe 400
honda crm125
simson gs 125
xt 125
közben van egy sr 125 99-es 600€ és csak az első fejidomot kéne rajta cserélni 12e km -es
itt a kép rola...(szürke)
piaggio NRG "02-es 600€ szintén első idom csere 8 e km .(fekete)
ttr 600 sm