szerintem igen de ez nem az én motorom !
nekem olyan volt, hogy olaszból hozták át németbe én onnan hazahoztam nincs katalógusba sehol valami olasz belpiacos motor volt az rx és a pegaso keveréke így nézett ki mint ez de elől kisebb a lámpaidom és benne két kerek lámpa az ülése vékonyabb és benne szerszámosdoboz szerűség ami nyomja utas valagát! a színe ugyanilyen,gyártották 50 cc-be 3-s 5 sebességesbe is van hozzá gépkönyvem onnan tudom. kicsit filigránabb volt mint ez /keresek róla képet majd/ nagyon kis kezesbárány volt úgy vettem hogy 80cc-s pollini henger dugó mikuni karbi, powerszelep nélkül, boyesen membrán és gyári arrow rendszer hozzá 125-öt ment! /hozzáteszem előző gazdi 2000 márkáért vette a tuning szettet!/ nagyon jó kis gép volt finom fékek telók paioli/nem nagy okosság/ de ebbe a kicsibe nagyon jól viselkedett a futómű!
Make Model
Aprilia 125 Pagaso
Year
1993
Engine
Liquid cooled, two stroke, single cylinder, reed valves
Capacity
124
Bore x Stroke 54 x 54.5mm
Compression Ratio 14.0:1
Induction
34mm Dell"Orto carb
Ignition / Starting
Max Power
31 hp @ 10000 rpm
Max Torque
16.6 ft-lb @ 85000 rpm
Transmission / Drive
6 Speed / chain
Front Suspension
41mm Inverted telescopic forks
Rear Suspension
Single chock preload adjustable
Front Brakes
Single 300mm disc 2 piston caliper
Rear Brakes
Single 220mm disc 1 piston caliper
Front Tyre
100/90-18
Rear Tyre
120/80-17
Dry-Weight / Wet-weight
118 kg
Fuel Capacity
14 Litres
Consumption average
34 mpg
Standing ¼ Mile
16.1 sec / 84 mph
Top Speed
98.5 mph
na most mind1,ezen ne kezdjünk el vitázni. jó kis motor az a lényeg,ha megkapja a ksiebb fogaskereket még erősebbnek fog tűnni majd meglátjuk hogy elviszik e vagy sem.
De sztem nem is megy akkor ugy mint az előző gazdinál a régi gyujtással,mert ha nehezen éri el a végsebesseget,akkor kondicionális bajai lehetnek nem?bár csak feltevés.De a nagy végsebbességhez kell is a nagy erő.
teljesen igazad van,elég ha 100-110et megy de azt keményen menje
de most őszintén...nem is kell h 160at menjen...elég a 100 is...még úton se mész annyit. azért ha rajtam marad akkor jövőre meglesz csinálva úgy ahogy én akarom( veszek rá spot lámpákat,cross gumik,fogaskerék, ez az amaz )
Akkor miért nem raksz bele nagyobb égőt?
Nem hinném hogy a gyujtás végett megy gyengébben.Mert ha gyárira cserélte le akkor ugyanolyan jónak kéne lennie.Amúgy egyben van különben.
ja ami baja van hogy a hátsó helyzetjelzőt 50km után kiveri...gondolom csak nagyobb izzó kellene bele....előző gazdi átkábeleztette az egészet+kapott új gyújtást de semmi. azt mondta hogy a régi gyújtással kivitte a 160at óra szerint...most 140-150 de az is nagyon keservesen,ezt is csak 1x-2x néztem meg,amúgy ami kényelmes neki az 120-130 ezzel az áttétellel.ja és új henger van rajta(gyári) emberke mutogatta.
Én meg csak simán keresek egy pajtát, és felakasztom magam, mint jó öreg Portos.
Az a seggfejbuzihúgyagyúgeciládafaszkalapbaromarcúköcsögkancsó simán visszaküldte a generátoromat ugyanúgy, ahogy elküldtem neki. 3 hétig ennél a buzivíznél volt az állórész, mert ő a nagy szaki, és az egész országból hozzá hordják a generátorokat tekerni ugye. Vagy 10x fölhívtam a 3 hét alatt, hogy akkor minden oké ugye, meg tudja csinálni,stb. Mindig azt mondta, hogy jó lesz, megtekeri, csak kb 1 hétig tart, mert leáztatni, tekerni, lakkozni, meg szárítani kell. Oké. Kb 8 ropi, utánvétellel. Jó. Úgy volt, hogy péntekre elküldi, de nem kaptam meg, hívás, még nem száradt meg a lakk. Jó, de hétfőre itt lesz. Hétfő, semmi. Este telefon, igen, már délelőtt föladta, holnapra jön, kb 8 e. Állat. KEDDEN MEGKAPTAM UGYANÚGY, AHOGY ELKÜLDTEM BAZMEG!! (utánvét nélkül)
Amikor kibontottam, és megláttam, majdnem elkapott a sírógörcs. Az a baj, hogy ez az ember már vagy az ötödik volt, mert volt aki nem vállalta, meg volt aki beteg, meg ilyenek. Az új meg verdesi a 80-at.
Szóval ahová semmiképpen, soha ne küldjetek generátort:
Tóth Imre
Jánoshalma
Kápolna u. 52.
Sőt, ha arra jártok, és valakit ott láttok a ház körül, akkor rúgjátok úgy tarkón, hogy befosson.(én is ezt fogom tenni amint kész lesz a motorom)
ohh hát persze,rossz motort nem árulnék,nem vagyok ilyen cigány hogy olyan motort adok el amiről tudom h 2 hét múlva beszarik....napi használatban van. Új gumi majd nekem is kell Rx-re ha nem megy el,mert ezek az utcai gumik vmiért nem szívlelelik a terepet annyira...nem is tudom miért?...
ja a kóláról jut eszembe összetettük husky gépét és mostmár az is hadrafogható! már csak a lámpaidomot kell rátenni meg gumicsere és kész! mehet az egri vár turné valamikor ha gondoljátok!
ja és durva lett a husky nagyon komoly nem csak a hangja zorall ! egyetlen hibája hogy "túl erős" a ló jó tudom nem egy drz!/hála Istennek/ be is dobok 1 képet róla mindjárt husky utólagos engedelmével addig bedobok kétszer-két kólát ide
nekem olyan volt, hogy olaszból hozták át németbe én onnan hazahoztam nincs katalógusba sehol valami olasz belpiacos motor volt az rx és a pegaso keveréke így nézett ki mint ez de elől kisebb a lámpaidom és benne két kerek lámpa az ülése vékonyabb és benne szerszámosdoboz szerűség ami nyomja utas valagát! a színe ugyanilyen,gyártották 50 cc-be 3-s 5 sebességesbe is van hozzá gépkönyvem onnan tudom. kicsit filigránabb volt mint ez /keresek róla képet majd/ nagyon kis kezesbárány volt úgy vettem hogy 80cc-s pollini henger dugó mikuni karbi, powerszelep nélkül, boyesen membrán és gyári arrow rendszer hozzá 125-öt ment! /hozzáteszem előző gazdi 2000 márkáért vette a tuning szettet!/ nagyon jó kis gép volt finom fékek telók paioli/nem nagy okosság/ de ebbe a kicsibe nagyon jól viselkedett a futómű!