faszom jöttünk haza Faisstékkal vmi szaros pályáról utcai gumi fogta ám a sarat faszom vagy 10 perc volt mire kikászálódtam a srácból csak pörgött pörgött jajj de szép volt nem baj belefér csak az volt a gáz h sietni kellett mert jött a szakadó eső...de aztán bevártak,meg aszfalton én voltam a gyorsabb...mondjuk Dév yz-je szarakszik 1 kicsit,Karcsi hűtője meg sípol...szal jeee
Sárban abszolut-e a minta számít és nem a gumi minősége.Amúgy meg én Mitast használok és teljesen meg vagyok vele elégedve.A C10 nagyon bevált itt nálunk.Jó kemény,kevésbé kopik,és olcsó is
Hátulra mondjuk ezt:
Kenda 100/100-18 K760 6PR 12 700,- ettől nagyobb már megfoaj a motort.
De Mitasból az E-09 is nagyon jó rá,4,10es méretben.
Előre:
Kenda 80/100-21 K760 6PR 10 990,-
Mitasból talán talász olcsóbbat is.
Én nem vennék a helyedben uj abroncsokat,inkább egy 50%os gumikat szereznék valahonnan.Töredéke az ár,és te ugyse tudod kihasználni az abszolut tapadást...
Hja és gumifogót el ne felejts legalább hátra!!!!
mitas krosz gumi nekem a C10 es vált be hátul, 110/100 ast tehetsz vel rá.
előre szintés mitas kroszgumi, a Mitas egész jó kopásálló jól tapad, és a legolcsóbb.
Sziasztok!
125-ös dt van és szeretnék vele endurozni de elég szar gumik vannak rajta aki tud ajánlani valami jó gumit segítsen mert tanácstalan vagyok.
köszi.
Nah én motoroztam ma egy jót,mentem vagy 60km-t . baj csak ott kezdődik,hogy aszfalton.... .A Tisza megint kint van,abbamaradhatna már ez az eső....Azontúl én is jól eláztam hazafele
Tanultam tőled Faisst!Most már én is viszek mindig magammal fényképezőgépet
elektromos power van rajta, ott van a tank alatt a müködtető behuzó mágnes.
de hiába van megcsinálva a motorja, lehet rosszul van belőve a karbi és anyira el van szegényitve a keverék, már alsó fordulaton, hogy a power nyitás utánn meg még szarabb.
porbáld meg lefényképezni a gyerta polusát hogy mien szinü, és ted be ide a forumba, oszt kiderül.
de tudtommal nem is elektromos power van rajta hanem mechanikus a gázhoz van kötve nem? akkor power vezérlő elektronika nem lehet az ki lőve....fesz.szab se lehet(-azzal nekem van vmi bajom h állandóan kiveri a hátsó izzókat ) gyújtás-ha már nem a gyári van benne eleve kevesebbet megy,mert a 91es már a six days replica,sportgyújtással. képet teszel föl a motorrol?
Ugy volt...hogy hétvégén amikor megvettük,ment.azután bementem kolszba 1 hétig,a fater meg elvitte kiégettetni a kipufogót,az elsöt is +a hátsót is(a balfaszok a hátsót ki is lyukasztották)na mind 1 megfoltoztuk.na kb ez volt azon a héten azután nem volt jo,észrevettük ,h a "fekete dobozon"(az ülés alatt vmi elektronikus cucc,a feszszabályzo mellett) van egy elég erös égés nyom,megolvadt a müanyag.elöször azt csréltünk de semmi.Aztán kimértük hogy a gyújtás hogy adja le a feszültséget a feszszabályzónak ,ami szépen egyenletesen megy 80v -ig.Azután jött az aprilia szervíz ahol felújjították a motort szimeringezés,csapágy,dugócsere,karburátor csere,membrán csere ezután hazahoztuk és amikor lehetett hallani h kinyitott power akkor megtorpant a motor.azután megint visszavittük állítolag kicserélték a trafót+a gyujtás forgó és állórészét,meg vmit álligattak,mert megy 110et de semmi nyomaték amikor a power nyit semmi erö söt inkább visszaesik a nyomaték.kb ennyi.
Háát nehéz így távszerelni..Beszélj vmi guruval,pl Kishapsival v Zoozeeval és vidd le nekik.Ők majd hozzászagolnak és biztos vagyok benne,hogy egy jó géped lesz
mert szerintem a löket a dugattyú hengerben megtett fel le útja /"kilengése" avagy amplitúdója/... Az a hosszmértékben mért mértékegység ami a dugattyú útját jelzi mm-ben.
Szewasztok mindenki!Még uj vagyok de lasssan ,felakasztom magam... elmesélem az én kis történetem:3éve vettem 270ért egy 1991-es Rx 125-öst (rotax 123)blokkos.Nagyon gizdán ment ,egészen1hétig azután hipp- hopp,volt power ,nincs power.Elöször tippeltünk , hogy a kipufogobam lehet vmi ami szétment,tévedtünk.majd gondoltuk nem nyit a szelep...ebben is tévedtünk ugyanis amikor manuálisan kinyitottuk akkor sem adta le azt a nyomatékot mint amikor jo volt,söt a 1/4ét sem.Ezután következett az aprilia hivatalos szervíz.Az okosok felgenerálozták+gyújtást is cseréltek(150000HUF)...Hazahoztuk...és...NEM VOLT JÓ!!! már nemtom mit tegyek h jó legyen ,sokan mondták h,a gyujtásnak 7800rpm nél meg kell változnia h leadja a maga kis 32-36 loerejét,és ez nekem nincs v nemtom.Plíz segítsetek mert felrobbanok.+éve nem megy az rx em normálisan most kb16-17loerö,nagyon gyatra,nincs löket ,sem nyomaték fél év még eléri a 100km/h-s tempót(bezzeg amikopr jo volt hipp-hopp 130)na mindegy ... Várom értelmes segítö hozzászólásotokat!kösz(bármit tudsz ami elörébb vinne plíz szolj,vagy ird le!!) kösz
Kenda 100/100-18 K760 6PR 12 700,- ettől nagyobb már megfoaj a motort.
De Mitasból az E-09 is nagyon jó rá,4,10es méretben.
Előre:
Kenda 80/100-21 K760 6PR 10 990,-
Mitasból talán talász olcsóbbat is.
Én nem vennék a helyedben uj abroncsokat,inkább egy 50%os gumikat szereznék valahonnan.Töredéke az ár,és te ugyse tudod kihasználni az abszolut tapadást...
Hja és gumifogót el ne felejts legalább hátra!!!!
előre szintés mitas kroszgumi, a Mitas egész jó kopásálló jól tapad, és a legolcsóbb.
125-ös dt van és szeretnék vele endurozni de elég szar gumik vannak rajta aki tud ajánlani valami jó gumit segítsen mert tanácstalan vagyok.
köszi.
a tsr en sincs az ellenörző hang mégis elektronyos a power.
Tanultam tőled Faisst!Most már én is viszek mindig magammal fényképezőgépet
de hiába van megcsinálva a motorja, lehet rosszul van belőve a karbi és anyira el van szegényitve a keverék, már alsó fordulaton, hogy a power nyitás utánn meg még szarabb.
porbáld meg lefényképezni a gyerta polusát hogy mien szinü, és ted be ide a forumba, oszt kiderül.
mien szinűa gyertya? fekete kokszos, vagy barna vagy világos barna?
merre laksz?
volt vmi előzménye a dolognak hogy legyengült? mit csináltak az aprilia szervizben pontosan?
Tanulok egy kicsit még,aztán du-n csapok egy kört valamerre.Mindenkinek jó napot!
mert szerintem a löket a dugattyú hengerben megtett fel le útja /"kilengése" avagy amplitúdója/... Az a hosszmértékben mért mértékegység ami a dugattyú útját jelzi mm-ben.