Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi srácok a segítséget Ha majd meglesz a gép, nyár végén akkor majd teszek fel pár képet , addig még biztos foglak nyagatni titeket
Azt is szem előtt kell tartani,hogy mennyit értessz a motorokhoz.Meg hogy milyen szerszámháttered van.Mert én pl nem vennék RXet hogy ha nincs semmi szakmai alapon,mert minden héten szerelőhöz kéne vinni.Még csak egy fékbetétcsere végett is,vagy egy kuplungholtjátékbeállítás miatt is....
ez télleg így van az 50es rxel volt olyan hogy terepen kanyarokban sikerült megfogni cr125öst,még nem az új aluvázast hanem a régit,de az is 35 ló körül van...szóval... az enyémnek ahangja is veszedelmes,vizsgán nem engedik át szentem racing rezó van rajta
pont jó leér
én 175 vagyok és pont leér a lábam rxről télleg magas és nagyon kényelmes is,vársoban iszonyat jó hogy magasan ülsz és belátsz mindent....az a baj hogy ha megnézed a hírdetéseket nagyon kevés rendszámos rx van...van 1 96os 2 garnitúra felnivel 540ért(drága),van 1 94es 340ért(dugócsere kell bele,akkor már nem olcsó) és van az enyém 94es 340ért...de ez irányár na jó nem dícsérem annyira mocit de télleg jó
Én 177cm vagyok, az gázos RX-el?
Az hogy most mivel tudsz jót menni egy erdei úton az mind pilóta kérdése.Mert pl én is mentem már a KDXel nemegyszer akkorát mint a DRZvel előttem haladó srác.Vagy amig a simsont nyuztam nem tudtam követni a DTvel...Vagy én vártam állandóan az exc s srácra mert még nem igazán érezte a témát ,hiába a jó motorja.Tehát végülis minden hozzászokás,pilóta kérdése.
KB.: -96-os átlagos, jó állapotban lévő 125-ös DT-nek mi az ideális ára????( láttam már 240-ért, meg 360-ért is)
ilyen évjáratú normál, rendszámos 125 RX-nek???
van hozzá alkatrész de, kicsit huzosabb ára mint a japánnak.
Hja meg azt se felejtsük el,hogy LEGMAGASABB motor az RX.Szóval legalább 185magasnak illik lennie a motorosnak....
én elfogult vagyok a tsr téren, de azt javaslom neked.a fütóműve a kategoriában a legjobb. igy hogy van tapasztalatom az rx forditott telojával is, bátran állitom, hogy a tsr sima teloja sokkal stabilabb mint az rx.
én kurvajól betudtam lőni magamnak a tsr-t.A 2. év végén már olyat mentem vele az erdőben a 620 as kTm nem erölködni kellet hogy mögöttem legyen.

1 szer ált be nálamolyan 100 as temponál megragadt mert elrepedt az olaj cső. mikor kihült megcsináltama csövet és használtam továb.
mig nálam volt 16,000km tekertem bele, és nem szedtem szét. azaz szedtem csak nem csceréltem semmi tbenne.

a dt nek nagyon gyenge a futóműve, pörögös a motorja, de magasab fordulaton nagyon elfogy. viszont megbizható és keveset eszik.

az rx ről még nincs tartós tesztem. csak anyi hogy egy vadálat.
De megmondom őszintén ha ujra kezdenék motorozni én is RXel kezdeném
Jó kis motorok a kis DT-k hidd el.Nem sokkal erősebb tőlük a KDX,de fogyasztás terén picit jobban fogyasztanak a japánok.De ez majdnemhogy másodlagos.Volt az egyik barátomnak RXe állandóan cibálta neki,(műanyag acerbis dob volt rajta,kirohá hangja volt )az 10-11közt evett.97nél nyitott neki a power...csak az a baj,hogy az RXeken ha jól tudom 19es a hátsó felni.Nehéz rá utcai gumit kapni.
ezt nem mondanám,rotax 123as blokkhoz nagyon sok minden van,nagyon sok van bontva....
ugy értem ha pályázol vele mondjuk nálam is megáll 6-7 körül, de volt már példa 8ra is,amikor csak ugrálgattam terepen huzogattam neki meghát amikor aszfalton jöttünk 150es tempókat
200-300 ezer Huf-ot szeretnék rá költeni, az egyik cél, hogy bírja a terepet , mert felénk van egy két jó hely ahol lehet állatkodni a másik meg, hogy ne kelljen állandóan szervizelni, alkatrész legyen hozzá, ne túl drága, a fogyasztás nem számít

Rx-ekről azt hallottam, hogy a legerősebbek, meg jól is néznek ki igaz de eléggé szervizigényesek, és drága az apriliához az alkatrész
Dt-ékről meg sokan mondják hogy megbízhatóak, de gyengék.

Hát még nem tudom hogy mi legyen....
nem nagyon tudod 8 fölé vinni az rx-et.
bátyámmal néztük olyan 7-8 körül mozog a bátyámé, a 160 as hengerrel, és használja is rendesen.
rx-szel eljársz durván 8 literrel(enyémen 34es karbi van),de kitudsz hozni belőle többet-kevesebbet is...terep képességek? háááát ha vannak rendes gumik rajta nagyon szépen elmegy,mondjuk én így utcai gumikkal is elmegyegetek vele néha. Telói nagyon jók,hátsó állítható gázos,első is pöpec.Megbízhatóság,engem még nem hagyott ott sehol,annyi hogy kényes a hideg indításra olyan 5 percig nem szabad neki húzni mert fulladozgat,kell rá kis szivató utána nagyon jó. na most így röviden ennyi
de hol vann huksy zoozee, csiga? meg a többiek???
na és wukk, biztos neki volt tuningolt dt je ami 70 lo volt.
125dt van kettő is az ismerősök közt.De Szaszilinek is az volt..Ha beszállna akkor ő is tudna mesélni róla.
Nah jól összejöttünk...Giorigo sokba fog ez kerülni neked....
az iagz, csask most kuplung kar nélkül
Ez attól függ mire szeretnéd használni!!Mi a számodra fontos?
-Fogyasztás-megbízhatóság-terepképességek-végsebbesé g-ár-stb
na akkor te leszel az univerzális tesztelő még a 160as rx is ott figyel nálad
volt 125-ös dt-m is meg egy párat csináltam is.