A rieju-nak vannak nagyon jó motorjai.Csak nálunk nem terjedtek el.Szóval annyira nem xarak,csak a magyar nép nem ismeri őket.Én azt hittem,h a kis vázban egy igazi Rotax123as van 125ccmel...
detto mondjuk idáig szereltem az újdonsült rx másolatot,meghazudtolóan jól megy 50eshez képest...rieju ide oda minarelli blokk van benne mint a kis rxben és megy is úgy most darabokban,egész elektronikáját megkell csinálni,újra kell kábelezni az egészet,a gyújtást rendesen bekell kötni,kell rá légszűrő,1 hátsó idom... van mi tenni,majd csak kész lesz
akkor ugyanaz, csak én fiatalabb kiadásban, majd teszek fel képet hogy néz ki a robogom, ha kimegyek vele motorkázni 10 emberből 15 engem néz, 7 azért mert hogy néz ki a robogó, 8 meg azért ahogy és ahol közlekdek .
de van egy müködésképtelen romettem is.
14 évesen rájöttem az endurozás lényegére, azóta megvan csavarodva a váza, és 3 helyen szétrepedve a blokja
de azóta megvan a szimó, csa kéne egy mz telo előre mert a simoé nagyon gyenge.
ya meg egy 250 es blokk bele, mert ezt már kinőtem
kishapsi! te ugyanolyan nem normális lehecc mint én ha véletlenül nincs nálam csak egy kómár azzal is megpróbálom magam jólérezni! /mások véleménye rólam/
Igen biztos elmarad a verseny !most beszéltem egyik szervezővel majd augusztusban rendezik meg! fullra szétázott minden. amúgy van honlapjuk fair play motoros se csolnok ott több infó van róluk!
Aki Csolnoki vagy tud infórmációval szolgálni a hétvégi Motocross országos versenyről (állítólag elmarad), az kérem szóljon! 06202120208 Segítségeteket előre is köszönöm!
én a robogoval multhéten kimentem az erdőbe, igaz hogy mindenhol főlakadt, letépte az alvázcetlit is
de akkor is kurva jót mentem
igaz vmi normális motorral jobblene.
, ,Úgy mennék én is endurózni...Kurva utcai gumik....Valaki VEGYE MÁR M A MOTOROM!!!!!!..mert látja milyen jó gazdája vagyok,eladó,szépen csillog villog és garázsban alszik,mert várja uj kis gazdáját, a régi gazdája meg kíméli........
érdekes probléma egy 5-600 ezeres cr250 és egy drz400e 1-1.5M ft összemérése kíváncsi vagyok én is hogy wukkék mivel fognak érvelni a drz vs. cr vitában ! nekem volt mindegyik van tapasztalat de a végén szeretnék csak előhozakodni vele. Wukk2 ha itt a "haver" akiről már oly sokat hallottunk szólj neki hogy tegyen fel képeket a drz-ről meg rólad is!hadd lássunk tisztábban!köszi
ja tényleg nálam is jó az idő szerintem megyünk mi is egyet vagy kettőt csak felugrik egy c-10 hátra most azonnal!
na jó reggelt !
úgy néz ki most ahogy kinéztem az ablakon ,hogy süt a napocska! végre nem esik 17 C fok ez endúrósidő
kint megázva a talaj tehát menni kell. remélem marad ma ez az időjárás mert akkor motorozunk egy nagyot és kikapcsolódok a hétköznapi problémákból meg wukkból is !
megyek egyet a "szar"cr-rel igaz ez csak 58 ló és csak 97 kg de így egész ütős ha ügyes vagy na most ezzel nem menőzni akarok csak ha wukk haverja olvassa akkor erre a problémára válaszolhat is ,hogy miért nem fogja meg a drz400-e a cr-t terpen?Ha az olyan kibaszott tunig és műanyagtankos/
/pilóta hibát zárjuk ki az egyszerűség kedvéért/ szia vukk!
Nah de én mára jegelem magam,reméljük holnapra legjobbakat,h nem fog esni az eső.Mindenkinek jó kis endurós hétvégét kívánok!
Wudu!te olyan hü"j"e vagy,hogy az már fáj.Eccer eltévedhetnél Sósótóhegy fele,és valaki elmagyarázná neked mi a motor...és honnan kezdődik egy motor..Mert tudod a DRZn túl is van élet...sőt te azt nem is gondolnád,hogy mekkora!
11en indultak az országoson,szóval nem 4en
Nem esszük meg mert sztem megdöglenénk tőle,annyi ragasztó lenne belefőve
A lényeg az,hogy 1méter fesztávot kell áthidalni,autónak nem kell közlekednie rajta,de egy quad simán átmehetne rajta(jó csak a súlya végett).Szóval 50centin van egy terhelőelem,ami fából van és azt be kell építeni már előre.A tészta max 10%a lehet ragasztózva.Eporapid és Aerofix modellragasztó,én erre esküszöm .Nem egyszerű meló,de inkább pepecs munka mint nehéz.Persze ha megvan a terved hozzá .De a legjobb konstruciók bicikli küllő elven működnek.Szóval egy félbevágott biciklikerék.Minden szálra egyforma terhelésnek kell jutnia és akkor strapabíró egy híd.
Nah akkor végére egy kis szárazadat: a hivatalos világbajnok híd 257kg,a nem hivatalos ami most nyert 393kg teherbírás 1kg össztömegből(tészta,ragasztó,terehelő elem,szemes csavar).A mienk 200-230kg közé kellett volna essen,de mondom elbasztuk így csak 95kilo lett.
Giorgio!
125ös endurok:
Mivel nekem egy KDXem van,tudok egy smást ezekről a motorokrol.Kipufogó témában én is sokáig nyuztam magam,mert kicsinek találtam a gyári hangját.A baj az,hogy a rezo jó vastag anyagból áll,plussz még van benne egy perforált hangszigetelő réteg.A végdobot nem mertem szétvágni,inkább csináltam egyet,a gyári méret maradt,csak egy perforált cső megy végig,üveggyapottal kitömve a felesleges részt.Nah ezzel semmi hangja nincs,esetleg kicsit élesebb,de valamennyi teljesítményt nyersz vele.Persze üveggyapot nélkül is kipróbáltam,de az eredmény egy repedt fazék hang,lehet hangos,de semmi több.Egy rossz simson szól úgy...Hangja akkor lenne jó,ha kicserélnéd a rezót.Sztem a legalkalmasabb egy kis 85ös krosszé lenne.A 125ösé túl nagy lenne hozzá,mert teljesítményben a kicsi 85ös áll hozzá közelebb.
Hogy milyen motor a KDX?
Sztem nagyon jó.Nem bántam meg,hogy nem DT-t vettem és nem RXet.Ez a motor is igényli ha törödnek vele,és megsínli ez is a folyamatos terephasználatot.Mindig azon nevettem,hogy ha semmit nem mentem vele terepen csak tankolni kellett,viszont ha terepeztem folyamatosan vele,akkor mindig elhagytam egy csavart,kiment egy csapágy,meglazult ez,az.....Alkatrész szempontjából zizisebb,de már lehet kapni mindent hozzá.Igaz nem a legolcsóbb,de a motorért mindent .Futóművét elég jónak tartom,nem tudtam felkoppantani sose még,igaz sose pályáztam vele.Motorja jó kis pörgős,bár nem hálálja meg a kútnál a forgatást .Viszont bizton állíthatom,h megbízható,sose hagyott még ott sehol.Pl multkor május elsején is felültem rá,és elmentem a zemplénbe motorozni.250km -t mentem vele,minden előzetes terv nélkül.Csak tankolni kell és megy .Nem lehet összevetni egy RXel mert az klasszisokkal komolyabb motor,de hidd el amire való:egy jó 125ös tanulómotor,annak jó!azért nem egy CBR125szintű szunyog ...Ha száraz adatokra vagy kíváncsi akkor :
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki _kdx125r%2091.htm
ui.:hja az utolsó két adatnak ne higgy!Én megcáfolom elég rendesen......
Itt van néhány kép:
mondjuk ha elvették volna akkor is ugyanúgy menék.
te elvagy tltva 1 évig a mociktól,nem?akor hogy mész a robogoóval?vagy csak úgy,mint a huskyval?
csak már wukk tól elkaptam a bénán irást.
de van egy müködésképtelen romettem is.
14 évesen rájöttem az endurozás lényegére, azóta megvan csavarodva a váza, és 3 helyen szétrepedve a blokja
de azóta megvan a szimó, csa kéne egy mz telo előre mert a simoé nagyon gyenge.
ya meg egy 250 es blokk bele, mert ezt már kinőtem
de akkor is kurva jót mentem
igaz vmi normális motorral jobblene.
érdekes probléma egy 5-600 ezeres cr250 és egy drz400e 1-1.5M ft összemérése kíváncsi vagyok én is hogy wukkék mivel fognak érvelni a drz vs. cr vitában ! nekem volt mindegyik van tapasztalat de a végén szeretnék csak előhozakodni vele. Wukk2 ha itt a "haver" akiről már oly sokat hallottunk szólj neki hogy tegyen fel képeket a drz-ről meg rólad is!hadd lássunk tisztábban!köszi
ja tényleg nálam is jó az idő szerintem megyünk mi is egyet vagy kettőt csak felugrik egy c-10 hátra most azonnal!
úgy néz ki most ahogy kinéztem az ablakon ,hogy süt a napocska! végre nem esik 17 C fok ez endúrósidő
kint megázva a talaj tehát menni kell. remélem marad ma ez az időjárás mert akkor motorozunk egy nagyot és kikapcsolódok a hétköznapi problémákból meg wukkból is !
megyek egyet a "szar"cr-rel igaz ez csak 58 ló és csak 97 kg de így egész ütős ha ügyes vagy na most ezzel nem menőzni akarok csak ha wukk haverja olvassa akkor erre a problémára válaszolhat is ,hogy miért nem fogja meg a drz400-e a cr-t terpen?Ha az olyan kibaszott tunig és műanyagtankos/
/pilóta hibát zárjuk ki az egyszerűség kedvéért/ szia vukk!
Wudu!te olyan hü"j"e vagy,hogy az már fáj.Eccer eltévedhetnél Sósótóhegy fele,és valaki elmagyarázná neked mi a motor...és honnan kezdődik egy motor..Mert tudod a DRZn túl is van élet...sőt te azt nem is gondolnád,hogy mekkora!
Nem esszük meg mert sztem megdöglenénk tőle,annyi ragasztó lenne belefőve
A lényeg az,hogy 1méter fesztávot kell áthidalni,autónak nem kell közlekednie rajta,de egy quad simán átmehetne rajta(jó csak a súlya végett).Szóval 50centin van egy terhelőelem,ami fából van és azt be kell építeni már előre.A tészta max 10%a lehet ragasztózva.Eporapid és Aerofix modellragasztó,én erre esküszöm .Nem egyszerű meló,de inkább pepecs munka mint nehéz.Persze ha megvan a terved hozzá .De a legjobb konstruciók bicikli küllő elven működnek.Szóval egy félbevágott biciklikerék.Minden szálra egyforma terhelésnek kell jutnia és akkor strapabíró egy híd.
Nah akkor végére egy kis szárazadat: a hivatalos világbajnok híd 257kg,a nem hivatalos ami most nyert 393kg teherbírás 1kg össztömegből(tészta,ragasztó,terehelő elem,szemes csavar).A mienk 200-230kg közé kellett volna essen,de mondom elbasztuk így csak 95kilo lett.
125ös endurok:
Mivel nekem egy KDXem van,tudok egy smást ezekről a motorokrol.Kipufogó témában én is sokáig nyuztam magam,mert kicsinek találtam a gyári hangját.A baj az,hogy a rezo jó vastag anyagból áll,plussz még van benne egy perforált hangszigetelő réteg.A végdobot nem mertem szétvágni,inkább csináltam egyet,a gyári méret maradt,csak egy perforált cső megy végig,üveggyapottal kitömve a felesleges részt.Nah ezzel semmi hangja nincs,esetleg kicsit élesebb,de valamennyi teljesítményt nyersz vele.Persze üveggyapot nélkül is kipróbáltam,de az eredmény egy repedt fazék hang,lehet hangos,de semmi több.Egy rossz simson szól úgy...Hangja akkor lenne jó,ha kicserélnéd a rezót.Sztem a legalkalmasabb egy kis 85ös krosszé lenne.A 125ösé túl nagy lenne hozzá,mert teljesítményben a kicsi 85ös áll hozzá közelebb.
Hogy milyen motor a KDX?
Sztem nagyon jó.Nem bántam meg,hogy nem DT-t vettem és nem RXet.Ez a motor is igényli ha törödnek vele,és megsínli ez is a folyamatos terephasználatot.Mindig azon nevettem,hogy ha semmit nem mentem vele terepen csak tankolni kellett,viszont ha terepeztem folyamatosan vele,akkor mindig elhagytam egy csavart,kiment egy csapágy,meglazult ez,az.....Alkatrész szempontjából zizisebb,de már lehet kapni mindent hozzá.Igaz nem a legolcsóbb,de a motorért mindent .Futóművét elég jónak tartom,nem tudtam felkoppantani sose még,igaz sose pályáztam vele.Motorja jó kis pörgős,bár nem hálálja meg a kútnál a forgatást .Viszont bizton állíthatom,h megbízható,sose hagyott még ott sehol.Pl multkor május elsején is felültem rá,és elmentem a zemplénbe motorozni.250km -t mentem vele,minden előzetes terv nélkül.Csak tankolni kell és megy .Nem lehet összevetni egy RXel mert az klasszisokkal komolyabb motor,de hidd el amire való:egy jó 125ös tanulómotor,annak jó!azért nem egy CBR125szintű szunyog ...Ha száraz adatokra vagy kíváncsi akkor :
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/kawasaki/kawasaki _kdx125r%2091.htm
ui.:hja az utolsó két adatnak ne higgy!Én megcáfolom elég rendesen......