Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Végignéztem mindent.Qrva drága minden motor.Annyi az ára mint itthon.A moto.it en sokkal jobbak vannak.Nem tudom hogyan működik ez a német nép.Valamit kidob,itt a mobilén meg a 82es évj xarokért is pénzt kérnek...nem tom hogy van ez...
na találtál valamit??? néztem mobilet de ott az ap-k drágák a kis 50esért kérnek 1000eurokat
társulok engem is érdekelne
én sajnos nem,de már volt olyan hogy keresgéltem beírod német google h motorrad és kifogja hozni...ohh jut eszembe talán motorrad.de
Vagy valakinek van valami tapasztalata németországgal ,vagy akárhonnan külföldről kapcsolatban?Mert érdekelne a dolog működése.lefolyása stb....
de nekem kell hozzá minden a rendszám miatt
moto.it/usato/usato03.asp?EID=823362 ez 500ból kijön mindennel 1ütt
http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=810699 ez még olcsóbb
http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=846666 ez is 1.200 euro
http://moto.it/usato/usato03.asp?EID=785471 98as 900 euro
Én németországba megyek ki a nyáron.Ott szeretnék venni valamit.Tudna valaki mondani valami aprohirdetési portált a mobile.de en kívül?
de olaszoknál az van mint németeknél a műszaki cuccokkal, pár éves és ingyen viheted...meg nem is kell csak vámpapír azt kész
öhhh hát pont most néztem 99es 900 euro és nem 95.000 a regadó mert vmi pénzt visszaírnak belőle szal számoljunk 60 körül....+ a behozatal díja..és 2t hoznánk 1 olcsó 50est meg 1000euro körül 99-2001es 125öst
Az biztos h naon faxa lenne.A baj csak egy baj 125-500köbcentig 95000ft a regadó+ amig forgalomba helyezed az 60000ft.Tehát kint qrva olcsón kell megvenni,vagy qrva jó állapotút kell kifogni h megérje behozni.
de amúgy a 92-95ös évjáratig van rajta 34es karbi gyárilag..előtte meg utána csak 28as.tudni illik ezek az évjáratok a six days replicák,nagyobb karbi,racing rezó,nagyobb első teló
ez 30-35ös keveréknek felel meg na apu nagyon bevan zsongva nyáron akar menni olaszba 4 napra hozni olcsó rxet
huhh akkor szereti kenni magát....A dt-be 800-1000km alatt esz meg 1liter olajat.Én magamnak keverem 1/40arányban de kiszámolva így is:500-600km....
1 liter olaj hmm pff nekem a 125ösbe 408 km alatt ment el 1,3 liter asszem
hát ebayen 100ért láttam...itthon olcsóbb talán amikor ott voltam kishapsinál pont beszélgettünk erről hogy látott valahol 60körül ????
Hány kilóméter alatt eszi meg az 1liter olajat?Hja meg az anyagi tekintetét nem mondtátok...Szóval mennyi az az egy henger meg dugo meg a csapszeg,meg gyűrű?
enyémbe 9bar a kompresszió szóval már kicsit gyengébb mint újkorában...de azért 31-32 ló körül még van
azért 1 fékbetét csere az picsa munka mondjuk kuplung állítgatás meg gyújtás állítgatás meg ilyenek az már igényel 1 kis hozzáértést
csak 1 henger + kikötni az olajzást,meg estleg csapágy cserék
ez nem pontos adat...130nál többet megy meg ez szétforogja magát mint a picsa vmi 15-16ezret pörög,ha pályázunk én 1est 2est max 3ast használok csak 1esben 35nél váltok el
Most én kérdezek:Ha pl megvenném xlzx RXét akkor mennyi mani kéne h átalakítsan 160as polinira!!????
a kis drágák
Make Model
Aprilia RX 125R
Year
1992
Engine
Liquid cooled, single cylinder, two stroke

Capacity
125
Bore x Stroke 54 x 54.5 mm
Compression Ratio 12.5:1
Induction
34mm Dell"Orto carb
Ignition / Starting
- / kick
Max Power
- (rear tyre 31.0 hp @ 10800 rpm )
Max Torque
2.2 kg-m @ 10500 rpm
Transmission / Drive
6 Speed / chain
Front Suspension
Upside down fork
Rear Suspension
Swinging fork swingarm with single shock absorber
Front Brakes
Single 250mm disc
Rear Brakes
Single 220mm disc
Front Tyre
90/90-21
Rear Tyre
120/80-19
Dry-Weight / Wet-weight
105 kg / 122 kg
Fuel Capacity
11.5 kg
Consumption average
15.0 km/lit
Braking 60 - 0 / 100 - 0
14.3 m / 42.9 m
Standing ¼ Mile
14.9 sec / 127.0 kmh
Top Speed
128.0 kmh
Szóval azt mondod a DT-ék nem nagy szakértelmet ígényelnek????