fasznek kell a rendszám....
crossal ugyse fognak meg az utakon
hehe..már két éve megbeszéltük haverral ha lesz crossgépünk akkor suliba bemegyünk eccer...
na az évzáróra azzal megyünk..jó lesz...6.ker szövetség utca...lehet hogy lesz rendőrpara
650ből motort is lehet venni..Most boccs,de minden vonatkoztatás nélkül,már tudsz venni egy qrva jó 4üteműt....Egy 400as körülit...
Bár neked 125ös kell,megértem
amúgy kint 1600eurotól kezdődnek a 2000-res évjárati fölöttiek...szóval ha azt veszem jó ár,meg ha belegondolok végülis új motor...meg most kapott új dugattyút de 650...az sok illetve hát nem tudom
Tetszik mind a kettő.Bár én egy órát sem szánnék átalakításra,meg különben anyagilag sem olyan gyenge dolog ez a krosszosítás.Akárhogy is számoljuk azért ez egy százasba benne van...márha nem csak össze akarod dobálni..mert a motorba is kell tuning...stb stb
250es etkóból nem jó sztem a krosszosított,mert nagyon nehéz a blokkja.
40.8lóerő
Amúgy szép a gép...De sztem ez is olyan kinti 250ezer forintot érő Olasz gép.....
Papírozni?Nah sztema regadót biztosan nem fizette be.Az 93ezer forint.Aztán jön az eredetvizsga,sztem 12-15ezer.Aztán műszaki vizsga díja,3ezer,aztán átiratni a nevedre az olyan 20körül,aztán új rendszám,első forgalomba helyezés díja vagy 8ezer...
Tehát summa summárum 150ezerből kijössz talán......
na emberek lenne 1 nagyon fullos vételem.2001es rx 490,olasz forgalmi meg midnen megvan.Mennyibe állna meg ezt forgalomba hozatni,hogy kapjon rendszámot? plz vki help
ROTAX 123 mas blokk 30 kw 40.8 le (alkatrész ellátotság fullos)
Elől hatul tárcsa fék brembo sport
kb 6 liter átlag fogy 140 km vég
a rendstámoztatás nem tom hogy van de a papírok megvannak hozzá
olasz forgalmi stb
az árral kapcsolatban nem szándékozom engedni mert ha meglátod a
motort akkor tudni fogod miért
másik ok kb 2 hete lett szervizelve dugó gyűrő csapszeg hajtókar
szimeringek csapágyak stb
Heves megyében Egerben van
A TS 94 oktoberi, fogyasztas varosban 6,8 l autopalyan 6,2 l. 1 l olaj kb 400-450 km, 43 fogu hatso kerek meg uj DID lanc meg elso kerek van rajt, 430 e ha erdekel, na jo iranyar
Ja, angliaban szerintem a hasznalt motorok egesz olcsok, nem tudom, hogy megeri e hazavinni innen. Tegnap voltam old motor show-n, ami foleg autok es dumaltam egy 1976 os lamborghini 3000 turbo 85 eves tulajaval, es tok vicces csavo
Kulonben, lehet hogy veszek valamit a nyarra itten...
Kíváncsi vagyok rá...Jövőre veszek egy 125ös gyári krosszt,és kiváltom a licnecet és elmegyek minden futamra,és besprem az orszgos bajnoki címet ..meg lehetne csinálni,üres a kategória nagyon...
az mz, meg ilyen dragmódban átépitve, szarrá tuningolva, leültetve, kis 1 literes tankal.
sztender se volt rajta mert leszált róla, 2 centit tudtad oldalra dönteni és felült a kipuffn ugy le volt ültetve.
megnézem lehet van róla képem.
crossal ugyse fognak meg az utakon
hehe..már két éve megbeszéltük haverral ha lesz crossgépünk akkor suliba bemegyünk eccer...
na az évzáróra azzal megyünk..jó lesz...6.ker szövetség utca...lehet hogy lesz rendőrpara
Bár neked 125ös kell,megértem
250es etkóból nem jó sztem a krosszosított,mert nagyon nehéz a blokkja.
Amúgy szép a gép...De sztem ez is olyan kinti 250ezer forintot érő Olasz gép.....
Papírozni?Nah sztema regadót biztosan nem fizette be.Az 93ezer forint.Aztán jön az eredetvizsga,sztem 12-15ezer.Aztán műszaki vizsga díja,3ezer,aztán átiratni a nevedre az olyan 20körül,aztán új rendszám,első forgalomba helyezés díja vagy 8ezer...
Tehát summa summárum 150ezerből kijössz talán......
ROTAX 123 mas blokk 30 kw 40.8 le (alkatrész ellátotság fullos)
Elől hatul tárcsa fék brembo sport
kb 6 liter átlag fogy 140 km vég
a rendstámoztatás nem tom hogy van de a papírok megvannak hozzá
olasz forgalmi stb
az árral kapcsolatban nem szándékozom engedni mert ha meglátod a
motort akkor tudni fogod miért
másik ok kb 2 hete lett szervizelve dugó gyűrő csapszeg hajtókar
szimeringek csapágyak stb
Heves megyében Egerben van
Persze érdekel különben.Meg Kishapsi DRAG MZéi is érdekelnének
miért nem hihető az e-bay? tegnap onnan lett husky-nak deklije! van ott minden tűtől repülőig
nem egyhihető böngésző oldal...
Ja, angliaban szerintem a hasznalt motorok egesz olcsok, nem tudom, hogy megeri e hazavinni innen. Tegnap voltam old motor show-n, ami foleg autok es dumaltam egy 1976 os lamborghini 3000 turbo 85 eves tulajaval, es tok vicces csavo
Kulonben, lehet hogy veszek valamit a nyarra itten...
az mz, meg ilyen dragmódban átépitve, szarrá tuningolva, leültetve, kis 1 literes tankal.
sztender se volt rajta mert leszált róla, 2 centit tudtad oldalra dönteni és felült a kipuffn ugy le volt ültetve.
megnézem lehet van róla képem.
Meg milyen MZ-k mentek?