Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én jártam a husky val suliba. volt amikor lemaradtam az első oráról rendőrpara miatt.
hábazz....ne legyé fosóóóós
jól van de ti ilyen állatok vagytok én meg fosós ....
fasznek kell a rendszám....
crossal ugyse fognak meg az utakon
hehe..már két éve megbeszéltük haverral ha lesz crossgépünk akkor suliba bemegyünk eccer...
na az évzáróra azzal megyünk..jó lesz...6.ker szövetség utca...lehet hogy lesz rendőrpara
pont ezen dilemmázok...650ből már kapok 410es huskyt is... csak hát ugy nekem 125 és rendszám kell...
650ből motort is lehet venni..Most boccs,de minden vonatkoztatás nélkül,már tudsz venni egy qrva jó 4üteműt....Egy 400as körülit...
Bár neked 125ös kell,megértem
amúgy kint 1600eurotól kezdődnek a 2000-res évjárati fölöttiek...szóval ha azt veszem jó ár,meg ha belegondolok végülis új motor...meg most kapott új dugattyút de 650...az sok illetve hát nem tudom
előző levélben írta ember h pollinis.... 650...az már nagyon sok olyan 5 körül lesz motorra,vagy hát hozzá kéne melóznom vmit,de abból se jön ki 150
Tetszik mind a kettő.Bár én egy órát sem szánnék átalakításra,meg különben anyagilag sem olyan gyenge dolog ez a krosszosítás.Akárhogy is számoljuk azért ez egy százasba benne van...márha nem csak össze akarod dobálni..mert a motorba is kell tuning...stb stb
250es etkóból nem jó sztem a krosszosított,mert nagyon nehéz a blokkja.
40.8lóerő
Amúgy szép a gép...De sztem ez is olyan kinti 250ezer forintot érő Olasz gép.....
Papírozni?Nah sztema regadót biztosan nem fizette be.Az 93ezer forint.Aztán jön az eredetvizsga,sztem 12-15ezer.Aztán műszaki vizsga díja,3ezer,aztán átiratni a nevedre az olyan 20körül,aztán új rendszám,első forgalomba helyezés díja vagy 8ezer...
Tehát summa summárum 150ezerből kijössz talán......
Kishapi nem lesz jó a mai nap
na emberek lenne 1 nagyon fullos vételem.2001es rx 490,olasz forgalmi meg midnen megvan.Mennyibe állna meg ezt forgalomba hozatni,hogy kapjon rendszámot? plz vki help
ROTAX 123 mas blokk 30 kw 40.8 le (alkatrész ellátotság fullos)
Elől hatul tárcsa fék brembo sport
kb 6 liter átlag fogy 140 km vég
a rendstámoztatás nem tom hogy van de a papírok megvannak hozzá
olasz forgalmi stb
az árral kapcsolatban nem szándékozom engedni mert ha meglátod a
motort akkor tudni fogod miért
másik ok kb 2 hete lett szervizelve dugó gyűrő csapszeg hajtókar
szimeringek csapágyak stb
Heves megyében Egerben van
nah itt vannak kék:125ccm,sárga:250ccm
Nah alig várom a látványt
Persze érdekel különben.Meg Kishapsi DRAG MZéi is érdekelnének
Evenx mutassak neked fasza cross mz-ket?(oszt. társaméké)
van 1-2 kamu dolog de ilyen motorral kapcsolatos dolgok nem kamuk...
szia gerle!
miért nem hihető az e-bay? tegnap onnan lett husky-nak deklije! van ott minden tűtől repülőig
en azt nem ajánlom
nem egyhihető böngésző oldal...
jut eszembe,ebayen is nézelődj!!!!
jaja,egész jól kiveséztük a témát
A TS 94 oktoberi, fogyasztas varosban 6,8 l autopalyan 6,2 l. 1 l olaj kb 400-450 km, 43 fogu hatso kerek meg uj DID lanc meg elso kerek van rajt, 430 e ha erdekel, na jo iranyar

Ja, angliaban szerintem a hasznalt motorok egesz olcsok, nem tudom, hogy megeri e hazavinni innen. Tegnap voltam old motor show-n, ami foleg autok es dumaltam egy 1976 os lamborghini 3000 turbo 85 eves tulajaval, es tok vicces csavo

Kulonben, lehet hogy veszek valamit a nyarra itten...
Kíváncsi vagyok rá...Jövőre veszek egy 125ös gyári krosszt,és kiváltom a licnecet és elmegyek minden futamra,és besprem az orszgos bajnoki címet ..meg lehetne csinálni,üres a kategória nagyon...
125-ben semmi nem ment aza normális.

az mz, meg ilyen dragmódban átépitve, szarrá tuningolva, leültetve, kis 1 literes tankal.
sztender se volt rajta mert leszált róla, 2 centit tudtad oldalra dönteni és felült a kipuffn ugy le volt ültetve.
megnézem lehet van róla képem.
125ösök voltak?és ha igen milyen gépek?
Meg milyen MZ-k mentek?