Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

faszom a szpidekbe...
a rokonomnak mind a 2 lába leszakadt a helyszinen, a 750 es gixxer tropa, és egy ártatlan ember meghalt.
havernak nyilt lábszárcsont törése van...3 napja intenziven van...r1 es szarráment
azóta nem csipázom a speed-eket, mióta a rokonomnak leszakadt a lába egy balesetben, meg én is összebasztam magam az aszfalton azóta már a városban való motorozást is hanygaolom.
330a rekordunk az M7 en busával, 2személy,
a saját az M3ason szintén busa 280, és egy szürke jetta, index nélkül sávváltása, hát azthittem ott döglök, de szerencsére időben visszarántotta.
jólhiszed
nekem speedből elég volt annyi hogy 280al m7 esen egy r1 essel...
yzf hez volt szerencsém, igaz nem pont ahoz amire ti gondotok .
R6 ról van szó, nemhiszem hoyg it valakit érdekel a dolog.
az ülésmagasság nem számit, nem kell letenni a lábad oszt kész.
tavaly a husaberg tesztnapon volt egy ürge, a haverommal 2 en fogtuk meg neki az fc550 ent mig fölmászott rá, és kétoldalról támasztottuk a motort ugy indult, el , mert kb 10 centire volt a földtől midn a 2 lába. Olyan köröket ment hogy csak lestünk , a megálása megint neccesebb volt, mert hirtelen kellet elkapni a motort. hogy le tudjon szálni.
én csak wr ről tudonék egy picit irni
yzf el még nem nyeleztem
Én egy wr 450f-re pályázok...
A 990cm ülésmagasság zavar egy kicsit. Most 935 , és már határeset
sajnos még közelebbi tapasztalatom nem volt velük. aztat hallottam, hogy viszonylag nehezek.
überfaszák
bővebben
azok is kurvajók...
na és mi a véleményetek az yz 426 f és a 450 f ről?
ez nem az rmz re vonatkozott, hanem álltalánoságban, a husaberg husqvarna ktm hardenduroira
na igen a te 450 is elég jól húzot felsőbb fordulatban kb 6-8000 alatt meg még brutálisabb
azé
15 ora oil és a 30 a szelep állitás
ja..az uj szelept minek állitani..mivan???
Most ezt nem nyesem.
15 óránként szelepcsere, 30 óránként meg szelepállítás? Az hogy működik?
A 15 az nem az olajcsere?
nekem olyanhoz volt szerencsém kiprobálni amiről az elötte való esés következtében leszált a teljes kuplung kar. az elindulás érdekes volt, de az a motor akkor is brutális alapról, sajnos fönn elfogyott, ahol nekem a husky még megindult.
akkor gondolhatod mien volta a jó öreg régi 20kvarna
kedvező árú és jó
itt az egyik haver allitolag le akarja majd cserélni egy 450 es crf re a drz e -t
de nem tuti még