azóta nem csipázom a speed-eket, mióta a rokonomnak leszakadt a lába egy balesetben, meg én is összebasztam magam az aszfalton azóta már a városban való motorozást is hanygaolom.
330a rekordunk az M7 en busával, 2személy,
a saját az M3ason szintén busa 280, és egy szürke jetta, index nélkül sávváltása, hát azthittem ott döglök, de szerencsére időben visszarántotta.
az ülésmagasság nem számit, nem kell letenni a lábad oszt kész.
tavaly a husaberg tesztnapon volt egy ürge, a haverommal 2 en fogtuk meg neki az fc550 ent mig fölmászott rá, és kétoldalról támasztottuk a motort ugy indult, el , mert kb 10 centire volt a földtől midn a 2 lába. Olyan köröket ment hogy csak lestünk , a megálása megint neccesebb volt, mert hirtelen kellet elkapni a motort. hogy le tudjon szálni.
nekem olyanhoz volt szerencsém kiprobálni amiről az elötte való esés következtében leszált a teljes kuplung kar. az elindulás érdekes volt, de az a motor akkor is brutális alapról, sajnos fönn elfogyott, ahol nekem a husky még megindult.
akkor gondolhatod mien volta a jó öreg régi 20kvarna
a saját az M3ason szintén busa 280, és egy szürke jetta, index nélkül sávváltása, hát azthittem ott döglök, de szerencsére időben visszarántotta.
nekem speedből elég volt annyi hogy 280al m7 esen egy r1 essel...
R6 ról van szó, nemhiszem hoyg it valakit érdekel a dolog.
tavaly a husaberg tesztnapon volt egy ürge, a haverommal 2 en fogtuk meg neki az fc550 ent mig fölmászott rá, és kétoldalról támasztottuk a motort ugy indult, el , mert kb 10 centire volt a földtől midn a 2 lába. Olyan köröket ment hogy csak lestünk , a megálása megint neccesebb volt, mert hirtelen kellet elkapni a motort. hogy le tudjon szálni.
yzf el még nem nyeleztem
A 990cm ülésmagasság zavar egy kicsit. Most 935 , és már határeset
15 óránként szelepcsere, 30 óránként meg szelepállítás? Az hogy működik?
A 15 az nem az olajcsere?
akkor gondolhatod mien volta a jó öreg régi 20kvarna
de nem tuti még