Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

erre nem gondoltunk hogy nem takarítod a szűrőt
én nem is nagyon porolok,de havonta szoktam kivenni.de nem is mindig
jól van kishapsi még csak egy éve van meg neki !!!
igazából motorozásonként illene kitakarítani de endúróban mikor nincs por kibír kettőt is
lehet dugó sincs már benne
oké
na akkor lehúzok érte
minnyá irok hogy mija bré van vele
csőő
de faszv agyok hogy ez edig nem jutott eszembe....
de ti is mert nem mondtátok
akko ájjál neki most, és mosd ki fainul beninben, utánna vaszán olajozd be, és probáld ki.
az az alap hogy légszürő mosás és karbitisztitás, ha nem ugy megy a motor ahogy kéne.
jól mondod...télleg az...miközbe motorozunk akkor is 1 állat
balfasz.
héé
most jut eszembe
attól nem lehet esetleg hogy geciretkes a légszürő??
mert amióta megvettem nem pucoltam kis
azóta voltam pályázni kurvanagy porban és gecisokat mentem homokba...és multkor megnéztem és rohadt retkes
az nemlehet?
nincs power jet az 97-es hondánál volt először!
ya és egy hétvégén meg volt a 15 üzemora tehát olajcsere, 2600/liter, és 1,5 liter kell bele.
mi bajod a 15-16 literel .
a husky-nak a gyári adat 6liter/zemora, ahova én jártam pályára ott 1 ora=45-50km.
egy hétvégi motorozás a 3 hard enduroval 60liter benzin volt.
ja a fogyasztás az igen! az több meg a drága castrol
mondjuk négyütembe meg az olajcsere meg szűrő csere hálás 1000 km-ént6-8 ezer és akkor nem cserélted túl magad! meg ha generál nem olcsó trükk
és ha a fogyasztását nézed egy szombaton max.2.5 literrel öntözök kevesebbet az 525 be
hehe ha elmegy az rx megfogok halni....2000-res TM ENDURO 125ös.0 üzemórás dugóval,nagyon kis pöpec... 500 pénzért rendszámmal
nem vágom az yz karbiját, de ha power jet es, akkor előfordulhat hogy annak a fuvókája tömödik el.
a karbira csatlakozó csonknál nincs szürő, az nem lehet dzsuvás?
én is ezért használok cr-t mert jó a súly lóerő ár aránya ! kicsit változtattam áttételbe egy két csingi-lingi és
nem cigiztetnek be 525-el csak végsebbességbe de nagyon hosszú egyenes földút kéne hozzá és olyan errefelé nincsen! néha picit ügyeskedni kell vele de hálás, és a robbanékonysága lenyűgöző jó ez endúróba nem a legelőnyösebb.
egy túra majdnem 5ropi..és az csak a benya...ez nem birom pénzel...
hát gyengébbet semmiféleképpen nem akarok
nekem az a fő bajom hogy elmegyek haverokkal egyet túrázni kb 150km és
elnyomok majdnem két tankot kb 15-16liter benzint
enduróval is lehet ugrálni..persze nem ilyenekt mint amit most yz kap..de leginkább csak endurózok..és ahhoz optimálisabb lenne egy 4t..szerintem
nem rossz ötlet ha inkább endúrózás a főprofilod!
csak több pénzt kell belenyomatni a projectbe! mert az az endúró drága ám ami a jó yz-t odabassza!
igen,szeritnem ugyan ugy húz alul is mint a betegség előtt
amugy azon gondolzokom hogy lecserélem egy 400-500as enduróra...
ja a kottánál az erőre gondoltam !
ugyanolyan erős a power előtti/alsó ford.szám tatományban/ mint azelőtt?
vagyis alapjáraton nem dadogott ha csutkáztam...
ezt már megcsináltam pár nappal ezelőtt
alapjáraton nem fulladt utána
mentem vele pár nyelezős egyenset és kb a 3. 4. egyenes után megint szar lett...
na kész a gép ? jó lett ?

megkérdezzük vukkot mit csináljunk hátha ért ehhez is!
azért a karbit ki lehet tisztítani amúgy is néha azt meg úgy kéne neked hogy fellazítod a 2 bilincset elől és hátul elfordítod karbit úszóház leugrik fúvókák kiteker kifújod vissza egész 15 perc és kész!!
és ha nem változik akkor mivan?
para?