ez ami a képen van jo lesz 250-nek is
de amugy nem különbözik motorikusan másba a 450től csak 200 ccm el, amugy a kipuffja nem teccik de azt a vásárláskor lecseréltetném róla
ujjonan se vegyél rmz vagy kxf et. titán szelepesek, és ha nem tartod be hogy 25 üzemoránként szelep csere, akkor leszakad a picsába, és összebassza az egész motort.
a Lécz is igy szivta meg az egyik versenyen.
ya és 25-30 e ft darabja a szelepeknek.
meg sztem ha vennénk ujjat kéne mert azt csak én "hajtom" én tudom hogy hogy volt használva most megvennénk egy zsákbamacskát pl egy normál enduro 400-500 ccm között ki tudja hogy hogy hajtották előtte, nincs ojan ember akit ne kapna el az ideg és a motoron vezetné le (már ha van motorja ami birja is)
nah szal egy uj motor egy uj élet egy használt motor egy használt élet.....első pasis csaj uj élet sokadik pasis csaj használt élet....én igy gondolkodom..
hát ha elkel a kamionunk akokr elvileg kapnék egy mocit mert hitelre nem akarjuk venni... és akokr kb 1-2 miliot szánna rá fater, de a 250 4T és egy 400-450 -es között választunk ...
de egy 400-450es kategoriás géporiás már jobb lenne mint egy 250 4T nem?
állatlában minden ilyen infot főtengelyre értenek,
pörgésre biztos odaverik mert kibaszott sokat pörögnek, de nyomaték biztos nincs anyi bennük mint az endurokban, visztont joval könyebbek, és kezelhetőbbek.
a 250 4T full cross kb hány lo? azt irták motorrevu tesztben asszem meg novemberben h ojan 35-38 között de hogy azt kerékre vagy főtengelyre azt nem
a 250 4T odaveri a 400-as 450-es endurokat?
az egy vaddisznó
én oylat vennék ha léenne pénzem...
enduró kell vagy cross?
a drz nél kilométerre van.
de pl a ktm exc520 ami igye enduro ként szerepel, ott is 15 üzemora van.
fényévekkel jobb mint egy drz vagy más katagóriája beli motor...
a crfx az közel 10 loval gyengébb, mint az r.
de ez rendes enduronál??
én arra gondoltam nem a cross ra
de amugy nem különbözik motorikusan másba a 450től csak 200 ccm el, amugy a kipuffja nem teccik de azt a vásárláskor lecseréltetném róla
30 oránként meg szelep állitás.
crf450x
az isssssssszonatosan kemény gép!!!!!!!!
gecidurván megy
Végleg lemondtam az RMZ-ről...
250-50?
eh az nemjo 250-be crf vagy yz f re gondoltam.... 400-450 meg husky esetleg drz husa
a Lécz is igy szivta meg az egyik versenyen.
ya és 25-30 e ft darabja a szelepeknek.
Első pasis csaj=amatőr
Sokadik pasis csaj=partytime!
amugy emg szerintem nemjó választás
ha endurózol is emg néha pályázól akkor csakis 400-450!!!!
nah szal egy uj motor egy uj élet egy használt motor egy használt élet.....első pasis csaj uj élet sokadik pasis csaj használt élet....én igy gondolkodom..
de egy 400-450es kategoriás géporiás már jobb lenne mint egy 250 4T nem?
pörgésre biztos odaverik mert kibaszott sokat pörögnek, de nyomaték biztos nincs anyi bennük mint az endurokban, visztont joval könyebbek, és kezelhetőbbek.
de gondolom nem vagy miliomos, ugyhogy az rmz-és a kxf-eket felejsd el, mert elég huzos anyagköltségük an.
a 250 4T odaveri a 400-as 450-es endurokat?