Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mentem már sima crf450 el....
az egy vaddisznó
én oylat vennék ha léenne pénzem...
enduró kell vagy cross?
mit értesz rendes enduro alatt?
a drz nél kilométerre van.
de pl a ktm exc520 ami igye enduro ként szerepel, ott is 15 üzemora van.
próbáld ki...nézd meg...szerezz infót..megéri
fényévekkel jobb mint egy drz vagy más katagóriája beli motor...
akkor nem mentél még a crf-r elaz a igazi krosz változat lámpa meg minden nélkül, na az már megy.
a crfx az közel 10 loval gyengébb, mint az r.
ehh...
de ez rendes enduronál??
én arra gondoltam nem a cross ra
ez a 450
ez ami a képen van jo lesz 250-nek is
de amugy nem különbözik motorikusan másba a 450től csak 200 ccm el, amugy a kipuffja nem teccik de azt a vásárláskor lecseréltetném róla
asziszem a 15 öt akartad irni
30 oránként meg szelep állitás.
tudod mit vegyél
crf450x
az isssssssszonatosan kemény gép!!!!!!!!
gecidurván megy
HUSZONÖT ÜZEMÓRÁNKÉNT SZELEPCSERE?????
Végleg lemondtam az RMZ-ről...
a 250 25 akar lenin
ja és ha 4T-m van*volt*lesz akkor hány üzioránként kéne lecserélgetni az oilt?
250-50?


eh az nemjo 250-be crf vagy yz f re gondoltam.... 400-450 meg husky esetleg drz husa
és a soadik pasis, meg maga a menyország, amig le nem jár a menet ára
ujjonan se vegyél rmz vagy kxf et. titán szelepesek, és ha nem tartod be hogy 25 üzemoránként szelep csere, akkor leszakad a picsába, és összebassza az egész motort.
a Lécz is igy szivta meg az egyik versenyen.
ya és 25-30 e ft darabja a szelepeknek.
Rosszul gondolkozol.
Első pasis csaj=amatőr
Sokadik pasis csaj=partytime!
250 4t csak akkor jó ha versenyzel vele
amugy emg szerintem nemjó választás
ha endurózol is emg néha pályázól akkor csakis 400-450!!!!
meg sztem ha vennénk ujjat kéne mert azt csak én "hajtom" én tudom hogy hogy volt használva most megvennénk egy zsákbamacskát pl egy normál enduro 400-500 ccm között ki tudja hogy hogy hajtották előtte, nincs ojan ember akit ne kapna el az ideg és a motoron vezetné le (már ha van motorja ami birja is)
nah szal egy uj motor egy uj élet egy használt motor egy használt élet.....első pasis csaj uj élet sokadik pasis csaj használt élet....én igy gondolkodom..
a 2006os rmz250 kb ugyan ugy megy mint egy drz....
hát ha elkel a kamionunk akokr elvileg kapnék egy mocit mert hitelre nem akarjuk venni... és akokr kb 1-2 miliot szánna rá fater, de a 250 4T és egy 400-450 -es között választunk ...
de egy 400-450es kategoriás géporiás már jobb lenne mint egy 250 4T nem?
állatlában minden ilyen infot főtengelyre értenek,
pörgésre biztos odaverik mert kibaszott sokat pörögnek, de nyomaték biztos nincs anyi bennük mint az endurokban, visztont joval könyebbek, és kezelhetőbbek.
hát a fasz tudja hogy menyire veri oda,
de gondolom nem vagy miliomos, ugyhogy az rmz-és a kxf-eket felejsd el, mert elég huzos anyagköltségük an.
a 250 4T full cross kb hány lo? azt irták motorrevu tesztben asszem meg novemberben h ojan 35-38 között de hogy azt kerékre vagy főtengelyre azt nem
a 250 4T odaveri a 400-as 450-es endurokat?
gerle, bármit csak rmz 250-450 et ne vegyél, nem éri meg, csak rosszat lehet halani róla a szervizigényesége miatt