Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

haspi..szard má le...
és pontosan mit is számoltál ki? azt meg szabadna tudni??
vagy esetleg már legyártottál egy 100 lovas drz-t??

téged be kéne küldeni a Balázs showba



rajtad beszarok ember, most irtam, le és megint belesel ugyanabba a hibába.


wudu te olyan HÜLYE ismétlem helyesen leirva:HÜLYE vagy hogy már nekem fáj.
és nem vagyok hüje!!!!!
akkor is kiszámoltam azt
és itt mindenki le tudja irni helyesen a hülye szót, kivéve wudu-t.
apropó wudu, mikor odanyomtad a vastankhoz a mágnest nem verted le a festéket? vagy ahol megkapartad a matricát hogy nem e nyomtak rá másikat, ott visszaragasztotad jól?
na idefigyeljél wuk2 számold ki mennyi a különbség a két motor között főleg a te vastankos motorod paramétereit vedd figyelembe egyedül az élettartama lehet több de ha te szereled meg vigyázol rá akkor az se !
én nem a kis fogyasztás vb-n akarok vele indulni!!!!!!
amúgy meg kész vagy teljesen és te ne röhögjél ki itt senkit vazze !
különben elmondom pont a legnehezebb és egyben legdrágább az utolsó kilókat meg dekákat lefaragni egy motorból igaz ez a lóerőkre is !!!!
ja és hülye vagy!
végülis nagyobb 110 köbcentivel, és könyebb 20 kiloval, téleg rosszab mint a drz.
téged röhögünk ki mert faszságot beszélsz...
jóhogy jobb mint a drz...
mé wudu már sokan vagytok, vagy csak 6 ökör vagy? .
megint hülyét csináltál magadból, szerintem inkább csak olvas mit irj.
ne bocs vukkettőzél öcsém!!!!!!!
azt ne mondd nekem hogy ez a huskvarna jobb mint a drz!
neked ment el az eszed! més menyivel többe kerül meg pár kilo meg ló a külöbség és akkor is könyű neki mert 110 köbcentivel több mint adrz
most téged röhögünk ki
az előző képen egyiken én festettem át a rendszámtartót mert kiváncsi voltam rá ,hogy úgy hogy néz ki.
/ezt a hátsó megoldást a ktm tetszetősebbre faragta/ szerintem
kötelező megvenni...jobb mint ktm
fut 1-2 db ötgangos/nem gyári/ és azt nem lehet kihagyni mert átépíteném a gépet/ olyat keresek amúgy/

de ettől független én mostmár 99%-ig behuskyzódtam mert az ár/teljesítmény arány oda húzta a mérleget
jővő hétre igérték hogy itt lesz a gép kipróbálhatom végre!! nem várom nagyon nehogy azt gondoljátok, de ha valami balül sül el husky-nál/utolsó esélye husky-nak/ akkor meg 525exc és kész aznap rohanunk a boltba nem várunk 1 percet se tovább!! /azért a többes mert 1 barátommal veszünk egyszerre kettőt/
ja és remélem meghálálja husky belevetett hitünket mert megöljük magunkat!!/azt is rögtön/
HUSQVARNA TE 510 R 114kg 59LE 6gang full extrás alkatrészekből összetéve /remélem jó/ magán hordoz mindent amitől jó lehet egy motor/ bocs vuk2!
jól van én is ejthetek hibákat.... de tök 8 mert az a lényeg 300 fölött elvigyék
Szóval két power szelep van benne?
és ha körbenézel szinte csak az enyém van ami rendszámos és ugyanolyan árba van mint az 50es papírokkal levők...
ÁLTALÁNOS ADATOK
1994., vizsga: 2006.10., 19.500 km,

MŰSZAKI ADATOK
2 ütemű, 123 ccm, 1 hengeres álló motor, hengerenként 2 szelepes, 34 Le (10000 1/min), vízhűtés, 6 sebességes váltó, lánchajtás, tárcsafék elöl, tárcsafék hátul, 120 kg,

LEÍRÁS
Aprilia Rx 125 eladó! Nagyon jó állapotú megkímélt, Rendszámos! Kitűnő esztétikai és motorikus állapot. 1994es, Six days replica, aprilia racing rezonátor,34es Dell"orto karburátor van rajta. Utcai gumikkal, Terepen nem nagyon használt. Fogyasztása 5-7 liter között függ attól hogy ki mennyire használja a Power szelepet. deli.gyuri@t-online.HU 06205863355 Irányár 340ezer Ft

EZ AZ JÓ HÍRDETÉS
az szép
ezt most találtam, régi emlékek.
ennek is nagy esés lett a vége, ( jó is az mikor 2 oldalról akarják kikerülni az oszlopot, csak a két motor között ott a vontató kötél
érezhetően, kb 2 kilo sár a pofámban, az övtáskámban a zipzárig állt a víz, uszott benne az összes papirpénz, a telefon nem tom hogy de meguszta. és fizethettem a környéken bóklászó parasztnak 2 sört amiért kirángatta a zetorral a motort a sárból.
ja látom hogy írtál... hehe hát faternak nem tetszik és tőle is függ de ha úgy alakul h a másik nem jó vagy nem lesz más akkor fogom kérni a segítségedet

jó lehetett
lett valami bajod?
életem eddigi legnagyobb vizes bukása, taval yárvíz utánn volt.
A dunaparton volt egy kis ( 1,5 méter átmérőjű tócsácska) láttam mesziről, de gondoltam hogy csak nem lehet olyn mély, max 20-30 centi, az meg mi a husky-nak. hát vissza 1 et és nyél, pechemre a tócsácska, az egy óriás tó volt mert a viz volt csak olyan 50 centi mély, az alatta lévő iszap meg még 40 centi, az első kerék azonal a kerék tetelyéig sülyedt, én meg superman pozicióban, röpültem olyan 3-4 métert, és a következő tócsában landoltam.
megnézted a hírdetést amit mondtam? csak kár h 93as,a másik 95ös meg gyáriasabb állapotban van,az itt van pesten ha elmegy az rx elmegyek megkukkolom...ha nem találok semmi jót akkor addig marad a 80as rx és nézegetem a hírdetéseket aztán csak lesz valami jó
Faisst nehéz eset elvittem 1 pályára belement 1 vályatba és nac nac-et ugrott,pedig esés határán volt és megúszta....