_Ebben igazad van Dave,sztem is jó motor a DRöZö,én akármelyikkel mentem jó benyomást tett rám.Megmondom őszintén ha lenne hirtelen 800pénzem lehet egyenlőre nem is gondolkodnék.
Különben ezt nevezem Suzuki szindrómának.Emlékeztek amikor kezdő nélkül boldognak boldogtalannak osztogatták a stifteket!Átültek a Nszk,és ruszki büszkeségekből ebbe a hipermodern járgányba.Azt hitték az ő autójuk megy a világon a legjobban,mert ahhoz képest ténlyeg egy rízsrakétát vettek.Persze hogy jó az 1.3as suzu blokk,főleg a 16szelepes.790kg os önsúlyhoz 85 pörgős ló,egyesben 70nél tiltott.Mekkora élmény mondjuk egy 3hengeres varnyesz után....És akkor ők voltak város rémei,az utak rakétái....Nem hiába terjedt el a név h buzukisok....Szóval nekik nem volt rest egy bömössel sem kiállni,mert amíg jól meg nem verték őket addig az övékké ment a legjobban...Sztem valami ilyen betegségben él wd40 is.
ezek vannak most jó áron most még 1 rxet venni ezután nem sok értelme van...jó mondjuk tény h 2-3 pacival gyengébb az enyém mert nincs 36-37 körül inkább csak 33 de még bőven belefér,maga kategóriájában nagyon jó kis motor mondjuk ez a tünet valszeg azért van mert nem gyári a gyújtása+ nem érződik annyira mert áttételzve van
mind a két link egyforma vagy egy link, melyik esztergomi motor vagy honnan tudod felhívtad ????
ha megmondod hova menjek megnézem szívesen ,hogy érdemes -e eljönnöd!
hát mondom 3 szempont van...jó ár,rendszám, enduro és nem árt ha erősebb mint 125ös rx igazából nagyon jó az rx ezt tudod te is de ha tudok rajta keresni akkor miért ne?....
Mellesleg meg minket Szabolcsi motorosokat égetsz mint a rongy!
Ha annyira nagyra vagy magaddal és a motoroddal,összehozunk egy találkozót és ott leszünk Szaszilival és bemutathatod az 525ös mellett a képességeidet....
ejj az nem túl jó apuval is azt beszéltük hogy nagyon drága és ritka hozzá minden ő lenne az[001]ezt meg most találtam- zozee ez neked közel van nem? ha lennél olyan kedved h rákukkantál 1 nyugis pillanatodban.... mert akko hiába nem utazgatnék le 50km-t....
szaszili te arrafelé lakx ahol vuk2?
akkor vigyázz mert ha valaki előzi a géped akkor az csak vuk lehet! /a vuk is te vagy w.d.40!/
előbb hogy szétbaszódott a hozzászólásom/már a kinézete/ nem tudom mi lelte !
képzeljétek el kellett ktm -et javítani lelazult a főtengely végén a balos alumíniumanya és szar hangja lett!
520 -as gép 4 éves és első baja a szervízen kívül , nem volt szétszedve 10.000 km van benne!ja és nem utcán használták
Kerüld el ezt a fórumot,mert agyi képességeid behatároltak és nem igazán vagy közösségépítő szellemű!
Amúgy akkor látom eddig tartott az 50lóerőd,este biztosan 10et a ménesből
Egy endurokrosszpályán megnézném ki mene jobb időt!Husqwarna WRE125 és Suzuki DRZ400S.....Én a huskyra tennék
SZEVASZTOK !
látom volt itt vukkettő ! ki is derült ,hogy neki a jobbik fajtából van a lova!
kész vagyok tőle nagyon!
nem tudok szkennelni 95 -ös husky-t neked csak hatost meg újabbakat meg még régebbiket
de ha van papírja és nincs túl rossz szőrbe megveheted mert nem rossz moci.
de látatlanba nem túl sok
amit mondani lehet a motorosboltba most hoztak hajtókart valakinek hozzá és 38 ezer volt a cr 250 -be meg 26-28 ezer olyan drága hozzá a cucc hogy beszarás ha nagyon sok minden kéne rá akkor ne vedd meg (alkatrész meg nincs is nagyon) .na nézek valami leírást neked!
na jól szétfikáztátok wudut is meg engem is befejezhetnétek már
neki is drzje van azé ?
tegnap megnéztem nem műanyag szar a tankom nem is tuttátok oszt már fikáztatok is
elszálltatok a ktm mel azt mér nem szarozátok ? aztán huski meg jó 125ösm ha ha azt is elveri drz
igenis jó motor a drz akkor is mer nektek nincs!!!
figyelj....erre egy wr250 van ....jó kéütemű enduró.......figyelj a 125 se lehet rosz....azért az árért amit montál meg jó ráadásul rendszámos......mennyél nézd meg halgasd meg......egy dugócsere még nem a világ.....de hallgasd meg nem kopog ...nézd meg a futóművét nem log...meg ilyenek.....mást nem igazán lehet igy mondani egy motorra....
Persze, mert wu2 nincs
Megnéztem a videóidat. Pff, sár az van. Ismerős helyzetek(falas).
Azt érdemes lett volna felvenni, amikor fölfelé akartam menni egy hasonlón,(csak az kemény volt és saras). Félúton elkapar, eldől, és a lejtő aljában nem volt elég hely lendületet venni(egy térdig érő tó volt, égig érő náddal), úgyhogy motor mellé leül, csizmák sarka bele a földbe, és az első keréknél fogva centiről centire felúz kb 1 óra alatt(2 méter, 60°)
A motor összes létező alkatrésze szántotta a földet (kormány, lábtartó, index, váltókar)
A végére a seggemen folyt a víz, meg nagyon sokat azbeszt-eltem, meg rám is sötétedett. Legnagyobb szívásom volt idáig.
Különben ezt nevezem Suzuki szindrómának.Emlékeztek amikor kezdő nélkül boldognak boldogtalannak osztogatták a stifteket!Átültek a Nszk,és ruszki büszkeségekből ebbe a hipermodern járgányba.Azt hitték az ő autójuk megy a világon a legjobban,mert ahhoz képest ténlyeg egy rízsrakétát vettek.Persze hogy jó az 1.3as suzu blokk,főleg a 16szelepes.790kg os önsúlyhoz 85 pörgős ló,egyesben 70nél tiltott.Mekkora élmény mondjuk egy 3hengeres varnyesz után....És akkor ők voltak város rémei,az utak rakétái....Nem hiába terjedt el a név h buzukisok....Szóval nekik nem volt rest egy bömössel sem kiállni,mert amíg jól meg nem verték őket addig az övékké ment a legjobban...Sztem valami ilyen betegségben él wd40 is.