Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem a kölcsönös tisztelet a másik motorja iránt mindenkire kötelező!

szerintem is legyen itt ez törvény! de mikor egy ilyen wuk2 fasz idejött és mindent leszólt, leszarozott akkor
mi csak visszaszóltunk neki ! igaz a magunk módján de muszály volt helyretenni a zsenit és most kérek elnézést ha valakit/vukkon kívül/ megbántottunk a példáinkkal véletlen volt.
amúgy meg theograf nehogy magadra vegyél olyan inget ami nem a tied! de azért bocs a sok drz-s vérszívásért nem neked céloztuk!
a drz azejo me occso temahoz meg annyit: husaberg fc450: 1400000ft-ert lattam a promotonal. igaz h ez cross, de teszel ra lampat es ugyanugy le lehet papirozni, mint az endurot. egyebkent van aki az endurot is papir nelkul viszi el.
igazad van a pörgéssel kapcsolatban de inkább crossba. endúróba viszont főleg nagy lökettérfogatnál kibaszottul jól jön ez alapról nagy nyomatékrugalmasság, mert amikor emelkedős csiki-csukiba agyonverdesnek mindenkit a nagyok az ennek köszönhető! még felmenőben a kis hibákat is megbocsájtja egy ilyen motor
viszont egy pörgős erőgép lelassulva csak az erejéből ami hirtelen tör elő belőle nem él meg max. hanyatt
esikvagy kirúgja a földet maga alól.
amúgy a magyar újságíró pont ezért majdnem beszart mert tempót vesztett valami fölmenőben vele , meghúzta neki késett a power aztán jött rögtön érezte nem kéne neki itt a szakadék szélén ilyet vizsgálni!
en is csak viccbol mondtam evenx-nek h ronda az mz-je, mert nekem is van egy stunriderETZ-m. az se szep. kit erdekel? amit kepvisel: 10e ft-os motor, amivel nagyon jokat bohockodunk. neha odaverem az aszfaltra, ha nem jon ossze egy trukk, de mi baja lehet? se index se lampa, se semmi rajta, ami nagyobb penzt erne. hegeszteni meg tudok...
igen.
ott van pl a new generation 250 4T crossgepek. ugy lehet csak elerni ezzel a motorkonstrukcioval a 125 2T teljesitmenyet, h kibaszottul porgosre csinaljak. erosebb alulrol, de porgetni kell ezt is h menjen.
az a nezet, hogy az egyhenger 4T, az ilyen toff-toff nyugis gepek, mar nem helytallo...
szerintem
Jaja, nekem töxar, mert nem voltam itt 1 napig, és egyszercsak azt látok, hogy 3 oldalon keresztül epét hány mindenki, majd meglátom a kiváltó okot
Szerintem a kölcsönös tisztelet a másik motorja iránt mindenkire kötelező, legyen az CZ vagy KTM. Be nem tartásának következményeit lásd utóbbi 3 oldal
azt te csak hiszed hogy nincsenek hülyék!
amúgy nagy az Isten állatkertje ja és alacsonyan van a kerítés! ezért szédeleg itt ilyen birka mint w.d.40 wudu vuk wukettő igazi marha!
tudom theo! nem is rad vonatkozott! de azt el kell fogadnod, hogy sok ilyen jellegu majom van. ez neked is kellemetlen, de ne vedd magadra.
nem irtam oda: tisztelet a kivetelnek! elnezest!
Ja, de az újgenerációs 4T-k is inkább fordulatra vannak hangolva(vagyis követelmény, hogy eléggé pörögjenek a régiekhez képest), így az 1 henger alsó tartományának előnye elolvadni látszik
nekem mar az is megfordult a fejemben, hogy vagy egy kisgyerek irkal be ilyeneket, mert latta h olyan van apukajanak, vagy a szomszednak vagy mittomen es megjegyezte a motor nevet. nem?
vagy valaki direkt idegesiteni akarja a forumlako motorosokat, es kozben lehet h nincs is motorja es ez egy jo szorakozas. (en is jot rohogtem ahogy ugrottatok a dologra)
de tenyleg! ennyire nem lehet segg valaki, csak direkt!
Heeej!

Én nem is ajnároztam soha!
És rajtam kívül nem is volt nagyon DRZs emberke itt. De aki nem volt, az meg főleg nem ajnározta a gépet.
Az ajnározók tudod kik voltak itt?
2T-- túsztrókpower a király
fűrészesek-- minden 10. hozzászólás= 20ki a WC(ami persze igaz)
szia faisst!
neked csak el van törve az alu3szög motortartó mert hegeszthető a sztori vagy csinálsz 5-6 os lemezből 20 dkg-val nehezebb a motor aztán jól van !! biztos nem vennék milliókért ,de kiugrassz piliscsabára bácsi/teljesen profi sok aluhegesztőt ismerek de ő meghegeszti magnezium deklit is tutira faszán merem ajánlani keressétek bátran ilyen ügyben szépen dolgozik nem kókányol össze semmit!/ 3 ezerért meghegeszti neked és go !!
latom itt is -mint minden igazi terepmotoros forumon- megy a drzavilaglegjobbmotorjamenekemojanvan cimu eszosztas. szerintem nagyon kar reagalnotok az ilyen wudu2 hozzaszolasokra! ez csak a forumot huzza le. szerintetek van az ilyennek agya?
miert van az h a drzsek mindig es mindenutt ajnarozzak a motorjukat??? ez nekik nem gaz? a videoknal is fel kellett homalyositanom a hasonlo szerzeteket. nem birtam ki.
es magamat ismetlem, de NEM a motort fikazom ezzel. jo motor, DE csak amire kitalaltak. jo ar/ertek arany, megbizhato stb. de nem versenyenduro. es erosnek meg eros tulzassal sem mondhato. es a gyoker drz-s mindig arra az 50ccm kulonbsegre hivatkozik. azt hiszi h azon mulik h egy kategoriaba keruljon azokkal. hihetetlen.
Ja, én az RXV-t előrébb sorolnám, bár semmiféle tapasztalati alapja nincs egyenlőre(sajnos)

igen trónkövetelő gépnek néz ki de a teszt szerint esélyes is a dobogóra főleg az 550-es durva
meg szép is!
amúgy a tesztbe ennyi "rosszat" tudtak csak mondani ,hogy az egyhengeres nagyágyúk alapról nagyobb nyomatékkal rendelkeznek de mikor kicsit már forog akkor ott a világ vége persze összeségében elmarad a drz-től ez is mert az nagyon erős!!

tényleg w.d.40 neked vasbú van a tartály a lovadon vagy műanyagbul? /mágnessel meg tudod nézni/
ha nem sikerül akkor küldj képet mi megmondjuk!
Vasztakuuva!

Mi folyik itt Gyöngyösön már megint?
Jó sokat írtatok, esett mi?

Húúú, Wu2 kollega szólásai tényleg nem tükröznek valami nagy tapasztalatot.
Hogy mondhat vakaki az első csaj után olyat, hogy az a világ legjobb nője?
Lehet, hogy egy másik meg úgy lesz*ná, hogy egy hétig menni sem tudna...

Az s és az e egyébként egy árban vannak(+-50e).
Láttam már yosi vezérművel meg kipuval e-s drz-t, ami 50-ből 55 LE lett. Szal kb ennyit dob rá LE-ben egy lájtosabb tuning.
Az E-s 119, nem 140. Az enyém 138 szárazon.

Megértem, högy kiosztottátok, az elején elég durvákat szólt

Ja, én az RXV-t előrébb sorolnám, bár semmiféle tapasztalati alapja nincs egyenlőre(sajnos)
hmm..felhivtam fehér gézát amiatt a konzolok miatt
6900 forint...1DARAB!!!!!
persze majd biztos veszek 14ropiért...
inkább bontóból...
JÓL KEZDŐDIK A MAI NAP!!!
nem bírok szóhoz jutni szevasztok kikészülök itt a fórumon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!
VALAKI LEGYENSZÍVES FELVILÁGOSÍTANI W.D.40-ET HOGY KICSODA Ő VALÓJÁBAN ÉS HOGY A DRZ-JÉT MIRŐL ISMERI MEG HA KIMEGY A KAMRÁBA!!!!!!!!!!!!!!!!

TÜRELMETEKET EZÚTON IS KÖSZÖNÖM w.d.40 NEVÉBEN AKIT LEWUDUZTUNK!!!
a wudu meg a w.d.40 az én vagyok?
mért nem jó a drz akkor szerintetek he?
számold ki hánylovas lenne drz ha 750-es lenne száz is akár!
mér fikáztok azt hiszitek annyira hüje vagyok há köszi

csiga tényleg te tudode miről lehet megkülönböztetni e-től az s-t érdekelne
nem az enyémről volna szó az bisztos e mert ez az erőssebb!
néztem nincsen átragasztva a matricka
és ne hüjézzetek légyszíves ti meg adrz-t nem ismeritek!!!!
amúgyis mind egyforma
Ja ez a WUDU MEG A WD40 IS NAGYON SÖTÉT...

És csinálja nekem itt a negatív kampányt hogy szabolcsi gyerek és milyen fasza a motorja.
Erre meg kishapsiék felejánlják hogy lejönnek és megmutatják neki hogy mi az ábra.
Na erre én azt mondom ne fölöslegesen ne gyertek le mert ha elém kerül az a szerencsétlen idióta ígérem én magam hajtok át rajta egykeréken, és felgyújtom utána hadd vesszen a férgesse
legalább ilyen qrva jó reggelt mindenkinek mint nekem volt mint mikor elolvastam wd40 vallomását!
fogalmam sincs nekem se mit lehet tenni wudu gyerekkel de nem akarok hülyeséget mondani itt a gyerekkel nagyobb a baj sokkal mint a motorjával!!
wudu te sose mentél még "motorral" ha teheted egyszer próbálj ki egyet!
amúgy a motorsorrend az komolyan jól sikeredett hála kishapsi,zoozee,husky felvilágosító munkájának!
csak annyit rontottatok el hogy a drz az hátrább van!
de lehet a "haver" azért adta olcsón az erős motort mert ez csak 1 drz- s kiadás csak átragasztotta e -re és máris drága az olcsó
wudukám belőled ezt nézem ki hogy egy ilyen cigit benyelsz simán csak azt nem tudom ki írja a hozzászólásokat mert nekem mikor ennyi eszem volt még nem tudtam írni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


amúgy az a husaberg az nagyon komoly bringa lehet !de a drz biztosan jobb sokkal tőle wudukám!
szeva
ügyesen
csao
Az a jó!!áhh olyan régen voltam már terepen motorozni..De már a kdxel nem merek,inkább kímélem,csak vinné már el valaki.Majd a KLXel .Annál édesebb lesz a motorozás vele

Nah de viszont én mára leléptem,mert mennem holnap 8tól már vizsga van és ki kell vágni még a puskát .