szaszili
valahogyigy vagyok ezel én is.
nem cigizek, nem piálok, nem bulizok, ölöm a pénzt a motor(ra)ba. és tudom hogy jó helyen van. az első az lesz amint fix llásom lesz hogy behitelezek egy normális hardendurot.( husa, 20kv, ktm.
Azért oszlassuk már el ezeket a feltételezéseket is amit DRZ 400 fun írt , meg amit sokan mások is gondolnak hogy aki KTM-et vesz az tele van mint az állat, a szegény millernek nincs jobb dolga.
Nekem a KTM-em előtt egy Honda CR 250-es volt és amikor úgy döntöttem hogy a faszom fog itt szenvedni egy 98-as kétütemüvel(mert azért néha - néha szerelgetni kellett) amikor más aki még életében nem endúrózott 5 km-t csak esetleg a robogójával letért a földesút felé vesz egy zsír új motort.
Tehát gondoltam ha már úgy is évek óta motorozok akkor miért ne tegyem ezt egy új motoron én is.
Ekkor viszont felmerült az anyagi vonzata a dolgoknak és akkor rájöttem hogy számomra visszaesést jelentene ha felülnék egy olcsóbb 1,5 MFt-os DRZ-re mert akkor inkább maradtam volna a CR-nél. Inkább szartam bele és vettem egy KTM -et ha már hitelezem akkor fizetek egy pár ezer ft-tal többett csak legyen egy normálisabb motorom amire azt mondom hogy érdemes emiatt nélkülözni és számomra is a csúcsot jelenti.
Inkább járok egy 22 éves öreg teherautóval a munkahelyre az iskolába a barátnőmhöz és bárhova csak legyen egy normális motorom.És nem millerségből választottam ezt a márkát hanem mert ez volt az álmom.
theograf, akkor valszeg elfelejtetted a tenganapi egyik hozzászolásomat elolvasni.
ott leirtam hogy még véletlenül sem a drz fikázásáról van itt szó hanem a wudu kollega idétlen, és alaptalan irásaiból.
a drz a maga soft enduro kategoriájában tökéletes, mind ár, mind teljesitmény, mind tartosság, és szerviz téren. csak a wudu kollega egyból minden motor fölé helyezte a kis suzukit, mindenféle tapsztalat nélkül.
én is mikor megvetem a husky-t megmertem volna esküdni hogy nincs ettől erősebb, amig nem mentem a 650 es bergel.
de én nem reklámotam hogy igy meg ugy fasza a husky-m.
szerintem wudu az a tipusu motoros ( ha egyáltalán motoros) aki kimegy az aszfaltra tépi neki egyensbe mint az állat, és utánna meg a kanyart 5 el veszi be, de ott se dönt hanem szögletesen fordul be.
w.d 40
igen te lennél a wudu, és addig fogunk hülyézni, míg legaláb arra nem jössz rá hogy azt a kibaszott HÜLYE szót, ELIPSZILONOS JÉ-vel kell irni.
álltalános 2 ban vétettem ekkora hibákat.
ha tudnal olvasni, akkor eszrevehetted volna, hogy itt a drz-t nem osztotta senki, csak a hozzad hasonlo agyatlanokat.
a 96-os (!) husaberg fe400, ami 399ccm (azt nemtom h x or y) barmikor barmiben megeszi a drz-t, ami egy hetvegi motor kezdoknek. de akar az oreggebb bergek is, amelyek csak 350-esek. csak te ilyen motort meg nem is lattal, nemhogy ismerd a parametereit!
Hát wd40kén te tényleg ilyen hülye vagy tetteted?Ez nagyon komoly volt.Most értem haza vizsgáról,egy kis stressz után ilyen jót már régen nevettem .Nah akkor megyek szépen sorba a megjegyzéseiden:
"mért nem jó a drz akkor szerintetek he?"
Azért mert kuka a futóműve,és nehéz is,és igazából idejemúlt konstrukció,nem jövőbe mutató.
"számold ki hánylovas lenne drz ha 750-es lenne száz is akár!"
Hát idefigyelj! egy hengerból nemigen lehet csodát várni és nem is igazán erre az irányba fejlesztenek a motorgyártók.Nemhiába soros 4es a gixxer 1000és a többi erőgép.De az másra való.Egy 100lóerős endurót már nem lehet megülni,esetleg supermotot.Tudod nemhiába hagyták abba a 2ütemű 500as krosszok gyártását.Az a 65lóerő is uralhatatlan volt már.Itt ebben a sportágban nem a prűd erőnek van szerepe hanem kezelhetőségnek és futóműnek.Az erő egy bizonyos szint felett melléktényezővé válik.Pilótafüggő itt minden.Lehet terepen a kis 22lovas kdxemmel szétgyaláználak,hiába az 50ló a segged alatt,ha nem tudsz motorozni.
"csiga tényleg te tudode miről lehet megkülönböztetni e-től az s-t érdekelne
nem az enyémről volna szó az bisztos e mert ez az erőssebb!
néztem nincsen átragasztva a matricka
és ne hüjézzetek légyszíves ti meg adrz-t nem ismeritek!!!!
amúgyis mind egyforma"
Nah drága barátom éppen ezzel hülyézted le magad.Óriási különbség van az E és az S verzió között!
nagyjából felsorolás szinten:
-ventilátor a hűtőnél,hosszab váznyulvány,132kilo suly,digitális komputer,másabb fejidomfelfogatás,másabb hengerfejtömítés,tiz ló minusz,másabb színek,fém tank,hátsó lábtartó,másabb farokidom,kistáska hátul,másabb gumik,indexek,más kipufogó,..stb stb stb......
És akkor ki nem ismeri a drz-t? szal inkább hallgas és kérj elnézést a hülyeségedért
latom nem tudsz tullepni ezen a "kobcentire egyforma erosek" dolgon. neha feluletesen beleolvasol a forumokba es beirsz valami hasonlo okossagot. a motorokrol fogalmad sincs azt elsore levagja mindenki. na latod ennek nincs ertelme!
400/40=Y/X ,ahol y=más tipusu motor hengerűrtartalma. Kifejezve x-et X-re olyan értéket kapunk ami megegyezik vagy megközelíti az y-hoz hozzárendelt lökettérfogatú motor erejét.
Az egésznek értelme nincs. Valaki azé osztya a DR-Z-t mert neki más az állommotor, valaki meg azért mert miller mint a szar és telik 525-re. Meglett mondva, hogy a kedvező ára miatt népszerű. Jóhogy valamivel gyengébb mint a többi mivel: KTM 520 ccm, husky 610 vagy510ccm, husaberg 650ccm STB. Lényegében visszavezetve azonos köbcentire egyforma erősek. Szal ennek az egésznek értelme nincs. Aztán meg nemkéne lefaszozni a másikat.
Persze hogy ronda,de éppen ez a szépsége.Azért meg lehet nézni a többi motorom,azért igyekszem rendbe tartani.Tipikus fun motor ,arra való,hogy ha pl sütünk egy szalonnát akkor csinálunk egy kis házi körversenyt,ki tudja gyorsabban hajtani a tragcsot.És ha felborul mi van?felálílítja és megy tovább
valahogyigy vagyok ezel én is.
nem cigizek, nem piálok, nem bulizok, ölöm a pénzt a motor(ra)ba. és tudom hogy jó helyen van. az első az lesz amint fix llásom lesz hogy behitelezek egy normális hardendurot.( husa, 20kv, ktm.