Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

indultak..
gyuri
mi a faszom értelme van hogy rárak egy yz250 re egy kurvahosszú áttételt és akkor ugy gyorsul mint az rx ed??
nekem mikor jutna eszembe hogy rábasszak az yz-mre ilyet áááááá kizárt
milyen motorok voltak kin tegnap???
mert tegnap haverok hivtak motorozni csak nem volt kessem.
5 kor indultam volt köztük minimum egy ktm azt tudom..többiek nemtom mivel mentek...
"csak alul nem teljesít sokat a pollini miatt..."
Mihez képest... Gondolom a széria 125-ösnél nem lehet rosszabb alul sem...
Most akkor mi a helyzet? Nem a tesódnak raktad össze a gépet? Vagy inkább vesz magának valami komolyabbat?
meg ez nem kdx....kishapsi is mondta hogy övé is nagyon megy,csak alul nem teljesít sokat a pollini miatt...az fönt megy mint a barom a 125össel ellehet járkálni power alatt is mert ott is elég jól húz habár mondjuk 9 vagy hány ezer nyit a power és jujj de nagyon seggbe rúgtak érzésed van pl 3asban 50-60nál nyit és 80-90nél váltasz el
amúgy gyári adat 400m-re max seb 132 asszem és 14sec van 1ilyen táblázatom de már mutattam neked
hát rendes utcai gumik pirelli mt60...szóval terepen nagyon csúszik áttétel hát az gyári nem tom pontosan,de óra az 155-160között mozgott meg a többieknek is akik jöttek volt srác aki yz250nel jött de még hosszabb áttétele volt mint nekem és bőven ment,ésúgy gyorsult mint az rx,szal abban kiba hosszú áttétel volt ...jól van Kishapsi de az 160as és kurva rövidre van áttételezve
KILÓ50-60endurókkal???érdekesnek találom.....
Milyen áttéltel és mien gumik vannak azokon a gépeken????
lehet hogy nem hangosabb, de álljunk ki 400 méteren,
nekem nem a hang számit hanemmikor néz az ember hogy mi ment el mellete
Kösz. Beszélek vele. Ha van valami írok.
szép kis arrow rendszer figyel rajta, de nem hangosabb mint az enyém
hát sajnos tőled messze van, SZázhalombattán van, őő infó nem igen jut az eszembe, anyi hogy a blokja szét let huzva átnézve a C3 as főtengő csapágyakat kicseréltem C4 re a pollini henger miatt, hogy könyebb legyen a járása, kicsit zajosabb hidegen de kit érdekel a hangja.
a váz le van szinterezve, a kilométerora spirál az nincs , de azon kivül minden müködik rajta.
ha többet akartok tudni akkor kérdezetek.
kicsit off emberek de ma találkoztam 1 sráccal kivitt 1 csobánkai pályára... 9motorral jöttünk visszafelel rókahegyre olyan kiló50-kiló60as tempóval főutakon tudom h nem arra való az enduro...de megkellett nézni mennyit bír az rx
Hello Kishapi! Mondjál már lécci még infot az Rx-ről! Haveromat érdekelné. Hol található?
na ma fixálodot teljesen hogy nyáron, és jövöre a KTM Zsembery ben leszek megtalálható.
ha már nincs 20kvarna a környéken, meg a husabergben nincs melo, akkor jöna Ktm.
96-os volt az enyém.
a normál telosat 95-96 ban gyártották, előtte utánna forditott telos volt.
a te 610 et mai napig gyártják, csak már kicsit dizájnosabb, meg elvesztette a hardenduro mivoltát, inkáb utcai enduro lett.

ugyanazt mint az enyém, főbb változtatás nélkül asszem 93-98-99-ig gyártották, utánna jött az olajpumpa stb.
Kishapsi a te Huskyd milyen évjárat volt? Mettől mettől meddig gyártották ezt a tipust ami neked volt,
Heló bocsi de nem jóévjáratot írtam 91 es!!!!!:S
hali Végre elállt az eső jó lesz már hétvégén mehetek ki
hali!
neked melyik dekli kell, a kicsi ami a csak kuplungot takarja vagy a nagy amibe a berúgókar helye is benne vagy pedig mindkettő ?
Heló!! tud valaki Husqvarna TE 610 1993 as hoz bal oldali deknit?? nagyon kéne mert már nagyon szaeretnék motorozni !!ha valaki tud írjon tele számot is és felhivom meg is veszem !!!!!!nagyon köszönöm előre is!!!!
...kösz ...nekem mindegy hol van csak legyen....még gyulán bizok a csodába ....de nehéz szülés.....pont mindenki eledta.............ugy hogy nagyon megköszönném
8ról nött kb 11re amúgy tudtommal csak rá a henger+talán nagyobb karbi 34es...
Milyen procedúrával jár ez a 160as hengercucc az RXen?Irhatnál pár sort róla,miket kell cserélni és kb mennyi mani 160assá avanzsálni egy ilyen gépet?Fogyasztása mennyit nőtt?
mily hasonló Rxek