hello, evenx látom eladó a géped a kérdésem a következő lenne: mi újság a hengerfallal mert ugye ez kawasakinál kényes dolog ha jól tudom, a motor nyíregyházán van?
91 es rendszámos, friss müszaki, 160 as pollni henger telejs arow rendszer, + egy fél blokk alkatrésznek.
baszott brutálul megy, 45 Le
asszem olyan 300 körül akarja adni.
őőő, akitől én vettem a hátsó nyulványt annak pont megvolt az még, megprobálom előkeriteni a számát, mondjuk nem volt közel.
tiszaföldvárra kellet menni.
de most jut eszembe van egy srác egy másik forumon ő foglalkozik husqy behozatallal és alkatrészel is. mjd megadom a számát neki is ha előkeritettem.
1992es évjáratú a moci.Központi telós,elöl hátul tárcsás mondanom sem kell.elöl 41es telószárai vannak,ami sztem egész jó,nekem sose sikerült még felkoppantani.Amúgy tavaly lett a blokk felújítva,új főtengely szimmeringek,dugó,gyűrű,csapszeg.Pufót csináltattam rá,egész csendes vele,és legalább oldalra hord és nem leszek büdös füst szagú!!!!.A moci 6sebességes,120a vége.A futóműve egész jól kezelhető,én kíválóan megtanultam rajta endurózni.Most utcai gumi van rajta,mert már szeretném eladni,és inkább kímélem.A moci 50esként fut,eddig nem volt gondom vele,de azért óvatosan is járok vele a városban.Az ára szerintem reális,220e HUF,minimálisan alkuképes,de sztem ennyiért egy xar robogón kívül mást nem kapsz. Most mennem kell mert szigorlatozom 10től,majd este leszek,ha van kérdésed nyugodtan irjál!
Ha a fórumban visszaolvasol találsz képeket róla.
Csak a fórum színvonalát csökkentjük,ha ezen az árdolgon vitatkoztok!
Mindenki annyiért kínálja a motorját,amennyit saját belátása szerint fog kapni érte!!!
van bizony, rendszámos, frissen szervízelt, 11 KW-OS!!!ami talán még jó lehet...
Haverod RS-e olaszból jött?vagy ennyire lestrapálta?mert azért egy 2004-es rs ott van 800ezer körül...persze kinek milyen sürgős
megjegyzem, megnéztem az árakat:
-2003-as, fekete NSR 780.000
-2003-as tricolor 800.000
-2003-as tricolor 830.000
ezt a hármat találtam 2003-asat...enyém meg persze a tricolor...és én enyit azért nem kértem érte...
aha jovan de a paramétereit nem tuttam :P
amugy akkor is sok...a haver rs-je 125 ccm muszakis 2004 es az olasz változat (az erőseb), 12e kmés 650et kér érte...a tieden van müszaki?
Úgy néz ki nyáron megyek ki Németországba nyári gyakszira.Jó lenne valami közlekedőeszköz kint.Nah most többféle alternatíva lenne.Mivel sok az autópálya arrafelé,ezért mindenképpen RENDSZáMOS motor mellett szavaznék.Nah mármost akkor mondanám az alternatívákat:
-Vagy itthon vennék egy rendszámos motort és kiváltanám rá a nemzetközi zöldkártyát(szállítás megoldott lenne)
-Vagy kinnt vennék egy robogó,kis 50es valamit és miután végeztem a gyakorlattal,hazahoznám és állítólag lehetne fogni rajta pénzt. Persze kinnt kötnék rá egy kötelező biztit.
Várok ujabb alternatívákat,ötleteket,tanácsokat,mert most komolyan foglalkoztat a dolog.
Húú, az faja lesz.
Szurkolok, hogy sikerüljön jól lenyomni az árakat, szerintem emlegetned kellene mindkét helyen, hogy vacilálsz a kettő közül, és akkor pofátlanul lehet még alkudni.
Egyenlőre alólam ki van lőve a paci, mert az első ember akihez vittem a generátort, nem vállalta a tekerést miután kibontotta
Holnap Gyöngyösön próbálok szerencsét.
És, a CR marad?
szia theograf!
a mátrai kalandtúrát se felejtsük el ! nem sokára odajutunk bár egyre kevesebb időm van mióta ígérgetek ilyen motorostalálkozókat mindenkinek/pl. faisst-nek egri vár túrát/
meg szeretném végre lezongorázni a motorvételt nem írok részleteket a dilemmámról de még képlékeny a dolog bármi lehet a kettő 4T nagy ágyú közül.
azzal meg ha meglesz véletlen mostanában akkor tüzelek rövid járatás után romániába júliusban ott lehet endúrózni igazán
Hát az tuti, hogy ha nem szeret szerelni, meg nincs tengernyi ideje, akkor ilyesmibe kár fognia. Ezeket a megoldásokat mi is csak minden mindegy motorokba használtuk(TS150, s51b, musztáng) még tejfogú koromban így nem volt sok vesztenivalónk...
Igen utángyártottat: úgy hívják h PROX...sztem mond valamit neked is