Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én kéreztem, várom a hozzászólásokat, nagyon gyér a tudásom enduro téren, ezért fordultam ide...
Halihó Emberek!Kezd kihalni a fórum.Nincsen egy kérdés sem rendesen megválaszolva,kedves leendő motorosainknak nincsen kezdő löket,tanácsok adva...Nem lesz ez így jó
2000 után
de ha jól gondolom ezt már nem gyártották 200 után...
mondjuk az indexek, meg a tukor soha nem volt rajta. hamar elfogytak volna!
meg legtobbszor a rendszam se. jobb az a polcon. egyszer elutottem egy birkat. nem sokon mulott,h a juhasz belem akassza a gorbe botot. peldaul ekkor is jobb volt, hogy nem volt rajt...
szevasz! 125? en 2 evig nyuttem egy 96-os kawasaki kmx-et. nem versenyenduro. kezdo motorom volt. 7koznapi hasznalatra kivaloan alkalmas. a 100-110-es utazotempot kenyelmesen tudja. az enyem rendszamos volt, sokat jartam vele utcan, de azert ha ugy alakult megkostoltuk az enduropalyat is. bizony koppant a telo elol-hatul, de birta. megbizhato gep. en szerettem. csak asszem a fiatalabbak le vannak szabalyozva a jo oreg 11kw-ra, de biztos megoldhato a kiiktatasa...
Szoktak még könnyítgetni a sonkákon, de ez elég bizonytalanná teszi az alapjáratot, kis fordulaton pedig elég puding lesz a gép. Motortuningon kívül persze ott van még az áttétel, meg a súlycsökkentés.
Jelenlegi tudásom szerint, ha a végsebességet vagy a nyomatékot akarod növelni akkor ahhoz elég buherálni a lánckereket, de teljesítményt szokták növelni több beömlő fúrásával is a hengerben. De ha ennél is többet akarsz akkor vegyél 40 ér egy 250 es ETZ-t.
Sziasztok!
Azt szeretném megtudni az itteni szakértőktől, hogy egy 50-es endúróból ami 75 körül megy, hogy lehetne többet kihozni. A lényeg az, hogy ne legyen nagyobb 50-esnél a hebger és, hogy ne kerüljön 20e forintokba
sze-vasz csiga......mizu?

látom irogatsz és figyeled az eseményeket.......figyellek .......de komolyan ...miota motorozok nem mondom hogy száz éve de egy ideje már én is huzom a gázt......

amugy merre fele koptatod az ős gyepet??? csak merő kiváncsiságból.....első benyomásom az volt hogy egy segfej vagy de kiderült a turpisság ........szerintem van köződ a dolgokhoz most nem azért hogy fényezzelek csak olvasom a tényeket.....
huzni kell a gázt
JAh és még annyi hogy elkezdett durrogni a kipufogóbol ami a gyertyár autal sztem.HA van vkinek vmi ötlete akkor feltétlen írjon.Kösz
Hali!!!

Remélem ti tudtok segíteni!!4MOst vettem nemrég egy honda cr 125öst és van benne vagy2 üzemóra sztem több nem.De már a 2.gyertyát ette meg és nem tudom mért.A keverékkel nem lehet semmi gond.Ha tudnátok segíteni nagyon megköszönném!!!

Gondoltam ide is beírom
Sziasztok!Eddig nem sok közöm volt az endurozáshoz, most azonban úgy döntöttem, ha összejön vennék egyet!Kérésem, kérdésem annyi lenne, tudnátok-e segíteni, 125ccm-ben gondolkodok, és mit ajánlanátok?2000-2002-es modellek, pöpec állapotan esetleg öregebb.Olyat szeretnék, amihez nem kell sokat nyúlni, max 1 évre kellene!Utcán is szeretném használni, de bírja azért az erdőket is...
Segítségeteket előre is köszönöm!bye
jól lecsicskáztatok pedig én már dicsértem itt huszkit !!!
a ktm-ről meg nem én találtam ki hogy jó de miért engem csirázol ezért megadnám a gyár címét ilyen esetre
wd40-nek igaza van ő csak azt akarta mondani hogy ismerte a motort új korától
ez sokat ér akkor is ha csak egy drz-ről van szó ami nagyon erős
husky-nak is igaza van hogy mindegyik ktm megeszi drz-t! de arra nem válaszolt mióta motorozik
kishapsi meg szerelő csak nincs köze a kipufogókhoz azt majd nem szerel és kész
nem nyilatkozott még a motoreladásával kapcsolatba sem! gyanús!
andersengerle is elhallgatott huszki tesztjéről!

szóval ki lehet kostolni mindenkit úgy látom, akkor vagy csírázzunk mindenkit vagy senkit se!!!!!!!!!!!!!!!!
attól mert haveré..attól még lehet szar...
szal aki tőlem venne motort bármilyen jó haverom..szarul járna..mert nem bánok velük kesztyűs kézzel
kiváncsi vagyok rá h mien az új szekér
mien gépezet a tied? mutiss már róla képet!!!
hali!
nem úgy gondoltam az " öreg szar husqvarnát" hogy mindegyik szar
hanem amit nekem akarnak eladni az szemét !bár nem nagyon dícsérik mert lehet tényleg szar

de különben is egy 2004 es 49 lovas gép ami olyan mint egy új 5400 km-rel 1 millióér
az nem túl rossz ha még haver a gazdi. és 200 zal olcsóbban odaadja mint a piacon az ismeretlen zsákba macskát. de már enyém a motor! ja és van rajta egy arow dob pluszba 60.000
amitől disznó a hangja
ja és kishapsi a ha már fikázol a kipufogónak semmi köze a hengerfejtömítéshez ez ökörség!
milyen szerelő vagy te? lóerő, nyomaték, meg a hanghoz viszont van köze
nem
az xt-n van titán dob nem az yz-n
ja elég durván jó idő van...nemsokára megyek is egy kis körre...
morgen!
milyen kipufogóról akarsz többet tudni? 2T vagy 4T ?
esetleg drz vagy huski? ez vicc volt!

szép napos az idő kéne egyet motorozni !
Nah nekem is fellőtték a pizsamacsillagot,holnap vizsgáznom kell .


Ezt a kipufogótémát azért még boncolgathatjuk különben,sztem érdekes,várok minél több hozzászólást.
Faisst! Te krosszmotorral hordod haza a barátnődet?ráadásul titán dobbal