Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor hozzá se nyúlj a gépedhez mert még előfordulhat, hogy ennyire se fog menni mint ment !
/kellő tapasztalat nélkül nagy bajt tudsz okozni a mocidon, ezt onnan tudom hogy párszor előadtunk fölöslegesen néhány tuningfaszságot drágán/

Amúgy ez a tuningolásdi nem egyszerű dolog és ezért itt majdnem felesleges vitátnyitni is róla!Attól sokkal komolyabb minthogy itt dióhéjban leírtak alapján egy kezdő antiszerelő összedobja és még jó is legyen!
De majd mondok 1-2 trükköt amivel mi szórakoztunk régebben!
okk
de remélem már hamarosan megveszi...nyáron má túrázni kéne vazee
Faisst! nyáron a zsemberiben leszek gyakorlaton, remélem utánna tudok véleményt irni a adventure ról és a super duke ról is .
krasy
bátyámnak eladó az rx-e, ami lényeg hogy rendszámos friss müszakival, 160 as pollini hengerrel, arow rendszerrel.
csá!mit ér az az nsr h 400-450?
vagy még a plusz megtakaritott léddel együtt mondod h annyit szánsz egy endurora?
mert ugy megértelek , de hogy az nsr ért 400-450et adjanak
Köszönöm a sok segítséget. Nekem 1 Aprilia Rx50 endurom van. De az a baj, hogy nem nagyon értek a műszaki dolgokhoz, szóval nekem nem sokat mond az egész.
na felnyomtam egy régi videót
Motocross Kőszárhegy...jó volt
ja keresgéltünk bratyómmal teszteket,mert akar venni egyet.
Személyes tapasztalatra lettem volna kiváncsi.
mind1..kutakodom
Semmit sem tudok róla,annyit h olvastam a revüben,hogy egy egész hosszú túrát minden zokszó nélkül kibírt.Olvass utánna neten.
Az az MZ direket KULTMOTOR!Azért jó,mert így 10ezer forintos motor.A sok hülyegyerek meg néz,amikor vagánykodni próbál a vacsi uj robogojával
még ha lene rá időm akkor se csinosítanám,mert ennek a motornak ez a szépsége .Különben motorikusan pöpec,elcsodálkoznál rajta ha ráülnél .
igazából a legjobb egy 125ös lenne, 50es papírokkal...vagypedig rendszámmal...mert azért mennék közúton is, de csak keveset (városba elugrani ideoda, túrázgatni, találkozók, stb)
végsősoron ha lenen egy kihagyhatatlan papír nélküli talán bele mennék, de akkor meg lehetne yz, kx, stb, de én elsőre inkább egy "butítottabb" utcait szeretnék, és papírokkal!Vagy még egy lehetőseg h crossgép, de papírokkal..pl láttam yz-t amire felraktak lámpát, levizsgáztatták, és levettek mindnet..és így volt papíja, de mégis yz...
mi a véleményetek az adventure-ről?
Esetleg valami tapasztalat?
950 es ről lenne szó.
es rendszamosat akarsz, vagy az nem szamit?
papir nelkuli terepmotorbol van rengeteg...
es ezek jelentosen olcsobbak, tehat a penzedert joval fiatalabbat kapsz ugyanolyan tipusbol.
Ha elkelne az NSR, annak az árából úgy 400-450et szánnék rá!
evenx nem akarlak magbantani de ritka gusztustalan az mz-d!
a kdx 125 meg a kmx szinte ugyanaz. a vaz mas, de a futomu ua. meg sok mas alkatresz is kozos...
a kerdes tenyleg az hogy mennyit szansz ra. egy exc-t pl mar biztosan lehetne hajkuraszni jobban terepen. az oda valo inkabb.
a majus vegi motortrader-ben pl lattam egy 2000.09. havit...
tehat van. de joo a kdx is. nem mentem meg olyannal, de ranezesre racingosabb lehet. parhuzamosan is gyartottak oket...
Krasy ha sok pénzed van és komoly endurót akarsz akkor vegyél Husky wre125öt vagy KTM exc 125öt.De ha inkább megtanulsz motorozni valami kisebb értékűvel,akkor annál több pénzed marad majd nagyobb gépre
Tisza!
Milyen tipusú a motorod?
A teljesítménynövelésnek két alapvető esete van:Vagy löktérfogatot növelsz,vagy fordulat számot!
Nos a te esetedben nem lehet löktérfogatot növelni,ezért ajánlok pár dolgot.Érdekes lenne esetleg a káros tér csökkentése,ezt a hengertalptömítés véknyításával és a hengerfej leszedésével lehetne elérni.Ügyelni kell a dugattyú fel ne koppanjon!! A kipufogórendszered is jó lenne átvizslatni,a hegesztés mentén a rozonátordob felvágásával okosabb lennél.Meg különben is,az 2ütemű motorrol lévén szó a kokszot is takarítsd ki a ha már szétszedted.A végdob is megérne 1 misét,az lényeg benne,h minél jobban,könnyebben áramoljon ki a füst belőle,de minimális fojtás lehet benne.Pl perforált cső és gyapot.Lehetne karburátoron is fuvókát bővíteni,ne adj isten nagyobb torokátmérőjű karbit rátenni,de szerintem ettől jobban ne nyúljál bele a gépedbe.Ha erősebbet akarsz vegyél 125ös endurót.Azok már 120at mennek,nem 75öt és a gyorsulásuk is kicsit más dimenzió!
petiair
az iridiumos gyertyák elég érzékenyxek a karbi beállitásra, meg a hideg inditásra, meg a hidegen való küldésre.
ezeket nézd át.
nézz körül olvas utánna wudu és rájössz hogy te beszélsz félre.
amúgy tapasztalatam, is mikor ki let herélve a husky, 2 napig tartott a viktor reinz tömités (pedig nem gagyi márka)
megcsináltam a kipuffot normálisan, és láss csodát a mai napig megy.

amúgy meg 4T nél nem számit anyira a kipuff,(na jó számit, de nem anyira érezhető mint a 2T-n)

de ez tök jó hogy 2hetente 1cer följössz leszarozod a husky-t
utánna eltünsz, majd előbukkansz és leoltasz vkit.
Petiair!
Szerintem a gyujtással van probléma,az az igazság h nem igazán értek ezeknek a motorknak a gyujtásához,inkább várd be Zoozee válaszát,ő spiller benne!
"a kipufogónak semmi köze a hengerfejtömítéshez ez ökörség!"
A gyári kipuffok nem hiába olyanok, amilyenek. Egy akárhogyan összerakott fojtásmentes kipurendszerrel össze-vissza jár a gép és visszadurrog. Ha pedig egy nagyon durván elbaszott kipurendszered van, azt még a kipufogószelepeid sem fogják megköszönni...
szevasztok!
sajnos most sietek de később bármire válaszolok szívesen ha tudok!

krasy10 !
neked meg egy nagyon jó ajánlat vedd meg evenx kdx 125 kawasaki-ját mert rendbe van és jó lenne neked, megtekinthető evenx névjegyénél: ja és olcsó !

addig még ne tuningoljatok, meg le ne vágjatok a sonkákból míg nem jövök vissza!
Mennyi a keret?