Sikerült megcsinálnom a motorom.
A kipufogót, pontosabban a rezó dobot szétvágtam és kiszedtem belőle a fojtást "még katalizátor is volt benne"
Aztán összeraktam és most elég jól megy a motor.
Igaz a blokkja nagyon forgós, forog vagy 14- ezret.
A motor jól megy, jól gyorsul, igaz végre elég rövid a 11- 52- es fogaskerék áttétel. A karbinál beállításra lesz szükség mert hülyén veszi a gázt. 17- es delortó van rajta 80- as főfúvókával.
Szerinted mekkora főfúvóka való ehez a karbihoz 50- es hengerhez? A másik kérdésem a kipufogó. Te milyen kipufogót használsz? Nekem olyan kipufogóm van, hogy van elöl a rezó, hátul pedig a hangtompító, ami belül tele van furújákkal. "úgy mint a simsonnál" Szóval nem llenne jobb ha vennék rá egy sima átmenő dobot? "egy átmenődob, perfolált csővel, körbe gyapottal.
Azon is gondolkodtam, hogy min lenne ha vennék majd egy 70- es hengert. Szerinted egy 70- es henger nagyon hazavágná a hajtókat és a csapágyakat?
Olvastam a leírásodat, a videóhoz. Én nem carnék be ettől.
A dugónak igen is nagy hézag kell ekkora fordulatú motornál, és mivel egy, a gyárinál gyengébb minőségű dugó van benne, így megragadás miatt vették valszeg még kisebbre. Mivel más lehet a henger, és a dugó tágulása. A blokknak szép a hangja, a kotyogás, mivel új a főtengely, gondolom a szemcsapágy nem lóg már gyárilag, a felső tűgörgőt meg újra cserélted, így gondolom a dugó koppan hidegen a hengerfalon. A pasztát leszámítva szép munka.
Most már motorozzál is vele, ne csak szereld.
1-2 apróság? Teljesen komplett a rajz.
Én az alapján követtem végig mindent a kábelkötegen (ami se címkézve és sehova sem volt jó). Simán újra lehetne vele húzni az egészet akár a nulláról is.
Szeva!
Lapozz vissza a 760-as oldalra és a kisfitti 18988. hozzászólásában megtalálod a letölthető user manual-t.
A legvégén van egy pár szép bekötési rajz. De ha nagyon gatya, akkor inkább vegyél hozzá kábelköteget. Anno 1000 pénzért vettem, szinte minden vezetékkel felcímkézve.
Üdv Mindenkinek! Ilyen a hangja derbinek. Leírás szerepel a videóban. Szükségem lenne sűrgősen 19 v 21 es karbira. Akinek van írjon. Kapcsolási rajz van ezekhez a motorokhoz? Mert én nem találtam és eléggé szét van mókolva a rendszer. Köszönöm.
hi, lenne egy bontott uj szürke blokkom, elvileg D50B0.
2007-es.henger nincs hozzű ezen kívül elvileg mindene megvan, csapágyazni kell most darabokra van szedve, jó lenne egyben megvállni tőle de értelmes árakért akár bontom is!
rumpibandi@gmail.com
Első nekifutásra kipufogó rendszer le és alaposan "kiéget". Aztán a zsák nyúlványt vágd le normálisan és hegeszd be szépen. Valószínűleg a rendszer tele vagy trutymóval a sok olaj miatt, vagy a nem megfelelő gyújtás miatt.
Az első fogasod kb 11-es lehet, minimum 13-as ajánlott és kb 2-3mp-el később kell majd dobálnod a sebességeket.
Sziasztok!
Segítséget kérnék:
Derbi senda Xtreme ebs blokkos motorom van, az lenne a kérdésem hogy milyen áttételt tegyek, mert most 12-58-as van a végsebesség 85 (12 000 rpm) , így 6-osba felmegy minden dombon 75-tel és ha 14-58-as áttételt tennék mennyi lenne kb a végsebesség, és hogy menne fel dombokon?
Segítsetek nekem is.Ma tudtam kipróbálni jobban a mocit végre ( kéztörés ) de kissé csalódás ért. 60 kmh a vége , 6 ikban .Erő van benne bőven de a sebességeket elég hamar dobálni kell neki és az istenért sem megy 60 fölé.Fojtás nincs benne .Hátul 53 as lánckerék van , elsőt még nem néztem.Mi az isten lehet vele ? De a 60 at simán kényelmesen tartja ( gázkar csontig húzva ) illetve a kipufogo olyannyira meleg hogy szinte motorozhatatlan ( 10 km után nem bírtam többet a gépen ülni és leállításkor serceg pattog valami a kipufogóban ( nem a dob ban )
Értem most akk veszek rá 1 21 karbit talán aza jó lesz! Erő van benned mivel most furatam fel új hüvelyt is kapott ,80 as volt a henger malossi,most meg 90 es dugó van benne ezelőtt 1 hónapja csinaltatam :)
Sikerült megcsinálnom a motorom.
A kipufogót, pontosabban a rezó dobot szétvágtam és kiszedtem belőle a fojtást "még katalizátor is volt benne"
Aztán összeraktam és most elég jól megy a motor.
Igaz a blokkja nagyon forgós, forog vagy 14- ezret.
A motor jól megy, jól gyorsul, igaz végre elég rövid a 11- 52- es fogaskerék áttétel. A karbinál beállításra lesz szükség mert hülyén veszi a gázt. 17- es delortó van rajta 80- as főfúvókával.
Szerinted mekkora főfúvóka való ehez a karbihoz 50- es hengerhez? A másik kérdésem a kipufogó. Te milyen kipufogót használsz? Nekem olyan kipufogóm van, hogy van elöl a rezó, hátul pedig a hangtompító, ami belül tele van furújákkal. "úgy mint a simsonnál" Szóval nem llenne jobb ha vennék rá egy sima átmenő dobot? "egy átmenődob, perfolált csővel, körbe gyapottal.
Azon is gondolkodtam, hogy min lenne ha vennék majd egy 70- es hengert. Szerinted egy 70- es henger nagyon hazavágná a hajtókat és a csapágyakat?
Köszönöm!