Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocs a belevauért, de az én angoltudásom szerint, ez dugattyúszett, ami tartalmazza a dugattyút, a gyűrűket, a csapszeget, és a rögzítőket. Semmit nem ír sem hengerről, (cylinder), meg hengerfejről (cylinderhead), meg tömítésről (gasket). Esetleg annyit, hogy As shown in the cylinder kit picture, ami annyit jelent, hogy: mint ahogy a hengerszett képen látszik. Magyarul ehhez a szetthez való dugattyú.
Nem néz ki nagyon szarnak.
De viszont ha jól értelmezem a kit tartalmát, akkor ehhez még kell szerezni hengerfejet, meg hengerfej tömítést. Most így ezzel elgondolkodtattál, lehet nekem is kéne egy ilyen.
Ez a hengerszett megérné?
http://beedspeed.com/piston-70...
fordulatszám mérős műszerfala nincs valakinek eladó?
Igen èn is erre gyanakszom erősen.
Azt nem tudom, hogy hogy kéne kinéznie, de hogy a tied is úgy néz ki mint amiben zsír volt nem olaj... az is biztos.
Szétszedtem a rugó nélküli első teleszkópot. Mivel imbuszkulcsom nem volt feltaláltam magam. Ilyennek kell lenni a belsejének?
Heló Mindenki! Megjött az új főtengő! Nem tudóm jó fajta e. Ez vajon erősített?
Lego indul!
Végre eljutottam odáig, hogy várom a futárt a csapágyakkal.
Alaposabb benzines áztatás és ecsetelés után vár egy kis délutáni laza lego.
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni egy sendának kéne a feszültség szabályzó bekötése. Az újabbik típusról kéne (2006-tól) a hatlábas szabályzó van benne a bal hátsó idom alatt bujkál (általában ). Ha a stekkeről tudna valaki egy képet dobni azt nagyon megköszönném! Előre is köszönöm!
Kösz. Szerencsére már szereltem hasonlót úgyhogy elsőre rájöttem mindenre. Már csak szimreinget kell rendelnem meg a rugó nélküli oldalon valahogy szétszedni a csillapítás részét. Azt nem tudod véletlenül hogyan kell? Mert szerintem a rugó nélküli oldal teljesen halott.
A freemailra küldtem. Most elment a gmailra
Nemkaptam emailt. De itt az emailcímem simonlaszlo17kukacgmail.com
megkaptad az emailt?
Hogy-hogy el van törve? Egy kis furaton áramlik az olaj. Lehet húzni majd ha tettél bele olajat, de vissza is megy egy kicsit magátol. Illetve mikor teszed össze a kereket akkor le kell húznod mert nem egy magaságban lesz a másikkal.
Kösz a választ megnyugodtam akkor. Azért kaptam szét ugye mert az amelyikben nincs rugó az szimeringes. De abban semmi csillapítás nincs szerintem a csillapítós része el van törve. De ha gondolod csinálok 1 videót hogy hogy mozog.
Küldtem egy emailt
van robbantott ábrád?
Akkor egy új információ számodra. A Sendában csak az egyik teleszkópban van rugó. A másikban nincs. Az a visszautat csillapítja. Vagy is ha benyomod a krómszárat akkor könnyen megy be de húzásnál érezni kell, hogy nehezen jön ki.
Na most büdös paraszt leszek, de felnevettem.
De viccet félretéve, hogy a pék f*szába használhatták csóri motort úgy, hogy az első telóból kihagyták a rúgót? Értem én, hogy szakbarbárok voltak, meg minek az oda, meg súlycsökkentés... de csillapításhoz akkor is jól jött volna nekik, vagy legalább most neked. Mindenesetre azért kitartás!
Új fejlemények vannak. Az első teleszkópból hiányzik a rugó. El se hiszem. Hogy lehetne emberek ennyire balfaszok? Nem hiszem el.
Beaztattad a karbit. A fovuvokaba viz kerult. Szetszed kipucul orul. :)
Nektek már volt olyan hogy lemostátok slaggal a motort és nemakart menni? csak szivatóval megy hiba forrása milehet? :|