Na akkor én bátran vállalom a kemény kb 60-63km/h végsebességemet. Igaz, nekem gyári (szerintem fojtott és halálra gyötört) hengerem, dugóm és gyűrű van. Áttételt passzolok, de hogy a karbim csak 12-es és kis főfúvókával, az is biztos. De talán ha most úgy jön össze a felújítás, akkor normálisabb fúrás, nagyobb dugó, új gyűrű, 17.5-ös karbi és talán akkor majd egykeréken jön majd ki a trágyából.
állítgattam a karbit a gyertyakép jó, de a benyát még mindig visszafújja és még mindig gyengécske, úgyhogy megrendeltem a membránt meg egy 80as fuvit oszt majd lesz belőle valami : http://www.robogoalkatresz.eu/...
Nekem 70es egy gyűrűs hengerem van,21es karbival, malossi membránnal,erősített főtengellyel. Amikor watta új volt a cuccos a bejáratás után max 104et ment.És itt teszem hozzá hogy a kilométerórám pontosan mér számtalanszor bemértem GPS el!
Ha hideg van akkor 80-90 a vége,mert olyan 25-30 fok volt amikor belőttük a karbit.A 100at simán viszi,bár én 65 kilo vagyok,de a 110 kilos haverom alatt is ment ennyit!A multkor viszont munkábamenet baromi meleg volt és egy jó kis egyenes :) 120nál feküdt az órám és még ott is húzott,hát egésznap nem lehetett a vigyort letörölni rólam! Teszem hozzá ez egyszeri alkalom volt! Most raktam rá új gumikat utcai és terep keveréke és érezhetően visszafogta a motort.Mondjuk ezen megcsodálkoztam rendesen! A bajom csak az hogy olyan 105 kilométer és megissza a 7 liter üzemanyagot! Teszem hozzá én húzom neki,egykerék,gumiégetés miegymás! A minap erdőben voltunk olyan 70-80fokos partokon,nagyon erölködött ( nem is oda való), 85 kilométer után tankoltam 6,6 litert :D BESZARÁS!
Hallottam már 100-110-es végsebességről, 21-es karbi faca 70-es-80-as henger, 15/53-as áttétel. Persze ehhez kell egy 65-70 kg-os utas is, meg elég hosszú táv. Meg persze ne akarjon vele az ember hegyet mászni.
Én nem hosszabbítom az áttételt, nekem elég a 85, ha menni kell aszfalton, de azért menjen fel 2-ben a domrba az erdőben.
Fogyasztás:
70-es DR henger, 17.5-ös karbi, 80-as főfuvi, középen a suber, 70km/h-nál ha túrázok, akkor 3.5 L. Ha nyélgáz végig, akkor 7 lityi.
Komolyabb erdei menetnél már szoktam cidrizni 100-120 km megtétele után, hogy legyen valahol kút. Az 1 decis full syntetikus ampulla meg bent van az ülés alatt, ha út közben kell tankolni. (nekem totál ki van iktatva az olajzó, megbízhatatlan)
Valóban többet kellene mennie.Én feltettem a kérdést ide pár napja kinek mit megy végre a paripája.Jó magam nem irtam le,mert kinevetnének,belém kötnének,okoskodnának és erre kibaszottul semmi szükség! Kérdés nektek mennyit fogyaszt? Mert nekem a gatyámat is eleszi,bár ha így megy! :D
Nekem 3x szétpergett az egész hóbelebanc,de én mind3x teljesen új hengerszetteket vettem rá.Legutóbb egy egy gyűrűs alu hengert (top vagy Airsal már nem tudom) :) Szó mi szó a motorra költött pénzből lenne már egy ezreskátéemem! :( Az üzemanyag - levegőt érdemes úgy is ellenőrizni ( én legalábbis így is csináltam) ,hogy mentem a beállítás után a motorral pár kilométert és kivettem a gyertyát megnéztem a színét és hogy nagyon benzines e. Nagyban befolyásolja még a motor végsebességét a hőmérséklet,erre most jöttem rá amikor toppot mentem a motorral!Ha van 30 fok meleg és akkor lövöd be a karbit,akkor sosem fog úgy menni 10 fokban mint 30ban. És ez fordítva is igaz SZERINTEM!
Pecázni általában kocsival járok, motorral vagy 2-3x ha voltam. Inkább motorra és benzinre költsön az ember, mint piára, én ezt vallom. Bár az 50-es húzása miatt én kicsit óckodok, volt rossz tapasztalat a közeggel miatta, meg persze a kirendelt "szakértőkkel".
Nekem a peca csak addig tetszik, amíg kiérek a tóhoz a mocival.
Esetleg ha elbitorlom a haver peca fotelét, és pösszentek egy hideg dobozost.
Csak kocsi, meg sm jogsim van, ezért vettem senda-t, mert azt fel tudom húzni addig, hogy valami élmény legyen az erdei motorozásban.
Így ez van, erre költünk. Tavaly meg voltam húzatva, hogy levizsgázok A-ból, és veszek legalább egy 400-ast, aztán rájöttem, hogy olyan keveset megyek, hogy fölösleges.
Ja, és igen, gyári légszűrő. Terepezek vele szinte mindig, szóba sem jöhet a direktszűrő. Amúgy is csak arra tartom jónak őket, hogy irtózatos orrhangot adjon a motornak.
Subertű középen van. De ez nem aranyszabály. Hallani kell, hogy sok, vagy kevés, amit kap. Levegőcsavart is úgy kell belőni. Én hallom, meg érzem, hogy mikor sok, mikor kevés. Nekem lent egy picit sok, de ha veszek el belőle, akkor meg magas fordulaton lesz kevés.
Amúgy alapban levegőcsavar teljesen be, és vissza 1,5-2 fordulatot.
Majd írd meg, ha jutsz valamire.
be van kötve az olajzás, már így vettem meg de viszont kompresszió van benne bőven szerintem vagy a membrán vagy a karbin kellene állítani, neked a súbertű hova van téve? és a gyári légszűrőt használod vagy mást?
Most nézem, hogy 46K-ért van Komplett 70-es DR szett új, minacrómos, meg ugyan ennyiért airsal 70-es alu szett, egy gyűrűs dugóval. Én meg adtam vagy 25-öt a caaaar tnt 50-esért, meg vagy 25-öt a leharcolt 70-es öntvény dr-ért. Na, senki ne legyen ilyen "okos" mint én.
Amennyit elbaccctam ezekre a caaarokra, meg még valamilyen formában fel kell újíttatni a 70-es dr-t, ami még vagy 15-20K lesz, simán vettem volna egy új szettet.
Különolajozót használod, vagy te kevered? Ha te kevered, akkor mennyire? Ment előtte rendesen? Mikor lett ilyen gyenge?
Egy 70-es hengernek szar membránnal is vinnie kell. Ha csak valami nagyon nincs elállítva a karbin, akkor én sajnos dugattyúgyűrűre gondolok.
Vagy a szegény keverékkel is meg lehet ölni egy hengert. (sok levegőt adsz neki, bár 14-es karbin, 70 akárhányas fúvókával..... Ha csak nincs tökre kitekerve a levegőcsavarod, akkor annyira nem lehet rossz.)
Én 80-assal tolom a 70-es hengert, de annyit nem oszt, nem szoroz.
nem dadog vagy fullad hanem csak fújja a benyát a légszűrőnél meg olyan gyengécske, az utazó sebessége 60 a vége meg csak 70 hátszéllel 75 és 70es henger van rajta, fojtás nincs benne, 14es a karbi 72fuvival a láncekerék meg 15/53 és szerintem ettől többet kéne produkálnia és a legrosszabb hogy haverom 50es Dt-je odaveri
Köszi. Amúgy mennyi volt?
Nekem csak az a furcsa, hogy amim van tnt 50-es, annak marha pici a gyűrűhézagja, féltem is, hogy megragad, 2 X megforraltam, igaz, akkor még nem volt direktbe kötve a ventim, utána nem sikerült megforralnom, viszont sosem ragadt meg, pedig elhiheted, bejáratás alatt is elkövettem mindent, az ügy érdekében. Ezért furcsa, hogy megragadt neked. Megvárom mit írnak vissza, meg utána beszélek az én szakimmal, mi a véleménye. Köszi.
Igen gyártattam. El kellett küldeni a hengert és a régi dugót. Leírtam nekik, hogy minimum 14000-es fordulathoz kell a dugó. Na most. Nekem GPR-hez kellett. Sajnos szerintem nem igazán jó a GPR-hez. Két oka is van. Burkoltabb mint a Senda. A másik, hogy nincs ventillátor a hűtőn. Senda esetében nincs probléma, és jó fog működni. Viszont a beállításom sem lehetett jó. Megragadt kétszer a dugó, de mindkétszer 35 fokban, húztam neki és nem birta. Viszont megákltam és pár mp után ment és nerm volt vele semmi. A GPR-ben lecseréltem a hengert nikaszilosra.
Na akkor nálam van szar a palacsintában, mert nekem a főtengelyen lévő fogaskeréken szerintem nincs is jelölés. Vagy is én nem emlékszem rá. Bár én már ott elakadtam, hogy lehúzzam a fogaskereket a tengelyről. Másik főtengellyel összehasonlítva majdnem 180 fokos elfordulásban van a fogaskerék az ékhez képest. Így hiába szerencsétlenkedek 2-3 karos lehúzókkal, csak kipattannak alóla mikor jobban megfeszítem.
Jogos! Én pont úgy jártam,hogy nem zárt és csak dadogott,raktam rá egy másikat és megy mint a meszes.Ebből jól látható,hogy egy adott problémára többféle hibalehetőség is létezik!
Nézd, az én membránom sem néz ki jobban. És nem dadog, nem fullad, megy rendesen (70-es hengerrel). Én azt hittem, ezért nem megy rendesen, amikor rátettem az 50-es tnt hengert, így kértem kölcsön egyet próbára, mert sajnos az olcsó is van vagy 13K, a bontott meg mind ilyen. Betettem a kölcsön membránt, ami zárt rendesen, de semmivel nem tudott többet. Így nem is vettem se újat, se tuningot. Persze felőlem vehet nyugodtan. Isten őrizz, hogy megtiltsam.
Ha hideg van akkor 80-90 a vége,mert olyan 25-30 fok volt amikor belőttük a karbit.A 100at simán viszi,bár én 65 kilo vagyok,de a 110 kilos haverom alatt is ment ennyit!A multkor viszont munkábamenet baromi meleg volt és egy jó kis egyenes :) 120nál feküdt az órám és még ott is húzott,hát egésznap nem lehetett a vigyort letörölni rólam! Teszem hozzá ez egyszeri alkalom volt! Most raktam rá új gumikat utcai és terep keveréke és érezhetően visszafogta a motort.Mondjuk ezen megcsodálkoztam rendesen! A bajom csak az hogy olyan 105 kilométer és megissza a 7 liter üzemanyagot! Teszem hozzá én húzom neki,egykerék,gumiégetés miegymás! A minap erdőben voltunk olyan 70-80fokos partokon,nagyon erölködött ( nem is oda való), 85 kilométer után tankoltam 6,6 litert :D BESZARÁS!
Én nem hosszabbítom az áttételt, nekem elég a 85, ha menni kell aszfalton, de azért menjen fel 2-ben a domrba az erdőben.
Fogyasztás:
70-es DR henger, 17.5-ös karbi, 80-as főfuvi, középen a suber, 70km/h-nál ha túrázok, akkor 3.5 L. Ha nyélgáz végig, akkor 7 lityi.
Komolyabb erdei menetnél már szoktam cidrizni 100-120 km megtétele után, hogy legyen valahol kút. Az 1 decis full syntetikus ampulla meg bent van az ülés alatt, ha út közben kell tankolni. (nekem totál ki van iktatva az olajzó, megbízhatatlan)
Nekem 3x szétpergett az egész hóbelebanc,de én mind3x teljesen új hengerszetteket vettem rá.Legutóbb egy egy gyűrűs alu hengert (top vagy Airsal már nem tudom) :) Szó mi szó a motorra költött pénzből lenne már egy ezreskátéemem! :( Az üzemanyag - levegőt érdemes úgy is ellenőrizni ( én legalábbis így is csináltam) ,hogy mentem a beállítás után a motorral pár kilométert és kivettem a gyertyát megnéztem a színét és hogy nagyon benzines e. Nagyban befolyásolja még a motor végsebességét a hőmérséklet,erre most jöttem rá amikor toppot mentem a motorral!Ha van 30 fok meleg és akkor lövöd be a karbit,akkor sosem fog úgy menni 10 fokban mint 30ban. És ez fordítva is igaz SZERINTEM!
Esetleg ha elbitorlom a haver peca fotelét, és pösszentek egy hideg dobozost.
Csak kocsi, meg sm jogsim van, ezért vettem senda-t, mert azt fel tudom húzni addig, hogy valami élmény legyen az erdei motorozásban.
Így ez van, erre költünk. Tavaly meg voltam húzatva, hogy levizsgázok A-ból, és veszek legalább egy 400-ast, aztán rájöttem, hogy olyan keveset megyek, hogy fölösleges.
Amúgy alapban levegőcsavar teljesen be, és vissza 1,5-2 fordulatot.
Majd írd meg, ha jutsz valamire.
Amennyit elbaccctam ezekre a caaarokra, meg még valamilyen formában fel kell újíttatni a 70-es dr-t, ami még vagy 15-20K lesz, simán vettem volna egy új szettet.
Vagy itt van egy garantáltan minőségi, elfogadható árban.
Bár azt te tudod, hogy mennyi fér bele neked.
http://robogoalkatresz.boltane...
Ez még talán a próbát megér árkategória.
Különolajozót használod, vagy te kevered? Ha te kevered, akkor mennyire? Ment előtte rendesen? Mikor lett ilyen gyenge?
Egy 70-es hengernek szar membránnal is vinnie kell. Ha csak valami nagyon nincs elállítva a karbin, akkor én sajnos dugattyúgyűrűre gondolok.
Vagy a szegény keverékkel is meg lehet ölni egy hengert. (sok levegőt adsz neki, bár 14-es karbin, 70 akárhányas fúvókával..... Ha csak nincs tökre kitekerve a levegőcsavarod, akkor annyira nem lehet rossz.)
Én 80-assal tolom a 70-es hengert, de annyit nem oszt, nem szoroz.
http://olx.hu/hirdetes/dugatty...
Köszi
Nekem csak az a furcsa, hogy amim van tnt 50-es, annak marha pici a gyűrűhézagja, féltem is, hogy megragad, 2 X megforraltam, igaz, akkor még nem volt direktbe kötve a ventim, utána nem sikerült megforralnom, viszont sosem ragadt meg, pedig elhiheted, bejáratás alatt is elkövettem mindent, az ügy érdekében. Ezért furcsa, hogy megragadt neked. Megvárom mit írnak vissza, meg utána beszélek az én szakimmal, mi a véleménye. Köszi.
Igen gyártattam. El kellett küldeni a hengert és a régi dugót. Leírtam nekik, hogy minimum 14000-es fordulathoz kell a dugó. Na most. Nekem GPR-hez kellett. Sajnos szerintem nem igazán jó a GPR-hez. Két oka is van. Burkoltabb mint a Senda. A másik, hogy nincs ventillátor a hűtőn. Senda esetében nincs probléma, és jó fog működni. Viszont a beállításom sem lehetett jó. Megragadt kétszer a dugó, de mindkétszer 35 fokban, húztam neki és nem birta. Viszont megákltam és pár mp után ment és nerm volt vele semmi. A GPR-ben lecseréltem a hengert nikaszilosra.