Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok
GPR-hez szeretnék valami kapcsolási rajzot, mert valami probléma van a világításommal. A régi Cagiva Prima kasznis GPR-ről volna szó.
Sziasztok!
Segítséget kérnék:
Derbi senda Xtreme ebs blokkos motorom van, az lenne a kérdésem hogy milyen áttételt tegyek, mert most 12-58-as van a végsebesség 85 (12 000 rpm) , így 6-osba felmegy minden dombon 75-tel és ha 14-58-as áttételt tennék mennyi lenne kb a végsebesség, és hogy menne fel dombokon?
Derbi ebs blokk 25 ezerért eladó ahogy a képen van
Sziasztok. :) 2001 es derbi senda 80 ezerért érdekelne,?gyorsgáz,UFO-s fejidom, Technigas kipuf. rendszer van rajt. blokk gyári. kell rá költeni, de nem sokat egy első kerék, km ora spirál, gyujtáskapcsoló. Hidegen melegen 1 rugásra indul. 80 a végsebessége telefonnal mértem be.
Felhívtam a Törökbálinti rmc-t , semmi gond ha a felni igényli akkor kell bele belső , nem zavarja a tubeless gumit ha belső is van benne .
Nagyon remelem hogy belsovel jolesz mert ha nem megőrülök .
Az úgy FAIL! A ráf/felni kiképzése sajnos nem teszi neked lehetővé, hogy belső nélkülit használj... Bár nem tudom, hogy belsővel tudod e használni, vagy lepattan e a ráfról?
Előfordulhat valami probléma ? Vettem elore hátra Pirelli Mt 75 os gumikat , 90/90 21' es 110/80 18' de most vettem észre ezek Tubeless belső nélküli gumik.Jo lesz a Sendara ?
A teljesítmény szintből indultam ki nem az olaj markából.Mannol Specifikációk:Jaso fd ,api tc+,iso l egd.Castrol Power 1 2t specifikáció :jaso fd , ap tc , idő l ege.Mindketto ugyanazokat a követelményeket teljesíti ebből adódóan bemgondolnam hogy sok kulonbseg lenne a marketing es a felkapottsagon kivul.Ettol fuggetlenul ensem kockaztatnek .Valtoba meg megpróbálok a gyari ajánlót Agip Gear olajat szerezni ha mar neked sem vált be a Motul.http://www.olajshop.hu/motorke...
A tiedbe belemerném! A sajátomba már nem.
Szia!

Váltóba gondolod az olajat? Nekem Motul 4T 10W40 van benne. Sajnálatos módon a két évvel ezelött vásárolt olajjal semmi gondom nem volt vele. Viszont amit most vettem ugyan olyat, az már sajnos nem hozta azt a várt eredményt mint a régi. Ez abban nyílvánul meg, hogy mikor reggel első inditáskór összeragadva maradtak a lamellák. Másodjára már nem. De ez nem minden napos jelenség volt amíg megvolt a motor. Végül is jó bele a motul. Lehet neked nem fog semmi problémát okozni. Lehet én fogtam ki egy rosz dobozt. A különolajhoz pedig REPSOL fulszintetiket használtam.
A sajátodba milyen olajat öntenél a váltóhoz ?
Sziasztok.
Nincs valakinek Derbi Rabasa elsőlánckereke?
Hali.
2011-es Derbi senda xtreme motoromon akarom a műszerfalat ilyen KOSO rx2n/rx1n műszerfalra csak nem tudom hogy hogyan lehet bekötni, vagy az eredeti helyére be lehet e.. valaki cserélt már?
Sziasztok!

Maradt még pár alkatrészem Derbi GPR-hez. Nem sokára készítek képet róla mik maradtak. Pár százért vihetők.
De ahogy a nagy képet nézem itt is fentebb van
A régi blokkosnál nem kellett leereszteni az olajat. Fentebb volt mint az olajszint.
Ettől féltem . Úgyis ráfér az olajcsere , meg a víz ,nem tudom mikor volt benne cserélve.Mennyi és milyen olajat töltsek a váltóba ? http://www.premiumolaj.hu/motu... ? Ennek a blokknak mi a pontos típusa ?
Nem egy túl nagy durranás, nem kell aggódni.
Víz leenged, azt nem tudod megúszni. Olajat is le kéne, mert az oldaldeklit is le kell szedned. Egyetlen 1 esetben úszod meg az olaj leengedését, ha a motort eldöntöd a bal oldalára, hogy a kormány leérjen a földre. Így egy minimális olaj veszteséggel megúszod.
De amikor húzod le a deklit a helyéről, akkor a berúgótengelyt nyomjad vissza a helyére, mert ha az kiakad... biztos hogy elszívsz vagy 2 bagót mire visszaakasztod a helyére.
Mennyire nehéz kicserélni ? Vizet lekel hozzá engedni ?
Szeva!
Mert ott van is egy kis nyílás. Szimering cserét jelzi, vagy a vízpumpa tengelyét. Két db szimering van ott, a belső az olajat kifele, a külső a vizet befele nem engedi. 4-5 Mátyás + posta egy komplett felújító szett hozzá.
Mi lehet a baj ? A piros körnél csepeg a víz , mintha lenne ott egy kis nyílás.