Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hehe! a Pót blokkomban nekem is ilyen a főtengely... ugyan ilyen csodálatos a tűgörgő benne. Azt is egy 70-es metrakit hengerszett fújta szét, mert a dugót adták vele.
Igen már esett szét váltóm nem vicces össze legózni. Mindenképpen új hajtókart akarok nem érdekel ez javítható e vagy sem. Biztosra megyek. Hát eléggé lötyög Majd hézagmérővel kimérem mennyi van benne.
Látom nem ma kezdted. Váltó szépen összekötegelve.
Én is így tettem félre, vakaróztam volna, ha szétesik.
A főtengelyt fel is lehet újíttatni gépműhelyben. 5-7 K új szemcsapággyal, görgőzéssel, ha a hajtókar nem kuka.

Akkor nem spórolták ki az anyagot, akik összerakták.
A főtengelyhez c4-es való, a váltóhoz elég a c3-as, de ha c4-es van benne az sem probléma.
Nem lóg nagyon a megfordult csapágy? 0.2-0.3 mmnél többet ne ragassz be, mert elengedi.
Itt vannak a maradék képek.
Sziasztok! Szétszedtem a blokkot meglepő dolgokat találtam . Az összes csapágy valami INA Germany vagy mi c4 ek nem lötyögnek . Váltó tökéletes és van egy olyan érzésem nem a gyári blokk szám van a blokkban . A lendkerék oldali csapágy megfordulta csapágyfészekben az csapágyrögzítős lesz. A motor vesztét az okozta hogy az alsó tűgörgő a főtengelyben szétrobbanhatott . Szóval a képen látható főtengely kellene. Válaszotokat előre is köszi.
igen a vastag, köszi
Számomra van a csővázas meg a vastagvázas.Te a vastagvázasra gondolsz? Ha igen,akkor belefér!
új vázasba befér hátra a 130as gumi?
Hello! keresnék derbi sendára (új vázasra) hütőt hütőtartályt és tankot! Akinek van kérem itt jelezen: joka0000@freemail.hu
De legalább ennyivel is okosabb lettem.
Hallod,azt nem tudom h ez most 70eshez való erősített e vagy sem,de mivel szétpergett egy párszor a vas úgy tudom h ez erősített és talán még sértetlen is,csak mivel nem tudtam hogy kell kimérni és alapból 50-60 ezer ft közt volt a henger inkább vettem egy újat hiába mondták nem kell.Nem akartam kellemetlen meglepetést magamnak! :D
DE ERRE NINCS IRVA SEMMI :S
Ebben lehet igazad van.
Lehet ki is hagyom a picsába azt a tengelyt, kevesebb meghibásodási lehetőség, meg legalább súlycsökkentés! Na jó, ez így még viccnek is rossz volt.
Kinézetre ugyan ez, csak nincs benne a bal oldali ék helye. De ha már így kéznél van, neked van ráírva, nyomva valami felirat?
Hát ezt nem tudom,en ezt a motort nem mertem szétszedni!Haverom csinálta. Még a simsont szétkaptam,de ezt már ink nem :D Pedig gépész vagyok vagy mi a csuda :D Háháháhá
Szégyen szemre a komplett koyo csapágyazás 350 kemény magyar forinttal drágább (futárral együtt), mint az itteni boltban az skf csapágyak... Nagy dilemma.

Éknek kellene lennie, mivel a pót blokkban lévő főtengelyen van, meg a fogaskeréken is ott a kimarás neki. Csak szerintem volt anno valaki, aki belerakta a "pont jó az bele nekünk" főtengelyt. Hogy a nyaka nyúljon meg, mint a gitárhúr.
gondolom kiegyenlítőtengely nélküli motorhoz való mert az mást nem hajt csak a kuplungot meg a pumpákat és ott mindegy hogy hogyan áll a főtengő szerintem.
Ebben 2 ékpálya is van de nem ugyanott,pár fok eltolással vannak egymáshoz képest,mint látod az egyik ink lefelé van a másik pedig ink felfelé néz picit.Neked ezek nincsenek ott? A blokkod egyáltalán milyen?EBS050? Mert azt hiszem a vastagvázasaknak is legalább 2 féle blokkjuk volt.Egyáltalán vastagvázas a géped?
már próbáltam de ugyan olyan rés van. nem baj szüneteltetem egy kicsit a motorozgatást meg amúgy is csinálom a jogsit és nem lenne jó ha elkapnának a fakabátok
A főtengelyhez nem tudok mit hozzászólni,de van kint egy főtengőm majd megnézem van e benne ékpálya!
Én nagyon nagyon nehezen tudtam koyo csapágyakat szerezni,valami hónapot vártam rá,mert nem hozták,megakadt a szállítás stb stb stb...kinek mi...de én miután 90 ezer ft körül vettem be a hengert meg a főtengőt vagy még talán drágábban nem raktam volna semmi pénzért bele skf csapágyat.De ettől függetlenül lehet hogy tökéletes bele!
akkor meg addig simán fordítsd meg, hogy a felhajlott vége visszafeszüljön, hátha jobb lesz a végeredmény.
De, ott. Fúratom és maratom majd ha úgy marad rá pénzem. És legalább megmarad a gyári 49ccm dombornyomás is.

Amúgy érdemesebb koyo csapágyat rendelni, vagy elég ebbe az skf?

Másik nagy kérdés, hogy sikerült leszedni a főtengelyről a fogaskereket, ami eredetileg ékpályás... de viszont a főtengelyen nincs se ék, se a helye. Azzal így mi a pék fülét csináljak? Visszarakjam ugyan úgy?
megkérdeztem azt írták ugyan olyan mint a gyári csak most nincs raktáron úgyhogy 3hetet várnom kell
De neked bizonyára tovább is él a motor,mint annak aki mindig kitapossa a belet belőle. :D
Azt mondják a gyári kipuban is van egy fojtás,megvan itt ott videóban hogy lehet kiszedni belőle,de érdemesebb venni egy sport kiput. A fúrás nem biztos h kiveszi a fojtást,bár én nem tudom pontosan hol van a hengerben,de nem a leömlőnél?