Hehe! a Pót blokkomban nekem is ilyen a főtengely... ugyan ilyen csodálatos a tűgörgő benne. Azt is egy 70-es metrakit hengerszett fújta szét, mert a dugót adták vele.
Igen már esett szét váltóm nem vicces össze legózni. Mindenképpen új hajtókart akarok nem érdekel ez javítható e vagy sem. Biztosra megyek. Hát eléggé lötyög Majd hézagmérővel kimérem mennyi van benne.
A főtengelyt fel is lehet újíttatni gépműhelyben. 5-7 K új szemcsapággyal, görgőzéssel, ha a hajtókar nem kuka.
Akkor nem spórolták ki az anyagot, akik összerakták.
A főtengelyhez c4-es való, a váltóhoz elég a c3-as, de ha c4-es van benne az sem probléma.
Nem lóg nagyon a megfordult csapágy? 0.2-0.3 mmnél többet ne ragassz be, mert elengedi.
Sziasztok! Szétszedtem a blokkot meglepő dolgokat találtam . Az összes csapágy valami INA Germany vagy mi c4 ek nem lötyögnek . Váltó tökéletes és van egy olyan érzésem nem a gyári blokk szám van a blokkban . A lendkerék oldali csapágy megfordulta csapágyfészekben az csapágyrögzítős lesz. A motor vesztét az okozta hogy az alsó tűgörgő a főtengelyben szétrobbanhatott . Szóval a képen látható főtengely kellene. Válaszotokat előre is köszi.
Hallod,azt nem tudom h ez most 70eshez való erősített e vagy sem,de mivel szétpergett egy párszor a vas úgy tudom h ez erősített és talán még sértetlen is,csak mivel nem tudtam hogy kell kimérni és alapból 50-60 ezer ft közt volt a henger inkább vettem egy újat hiába mondták nem kell.Nem akartam kellemetlen meglepetést magamnak! :D
DE ERRE NINCS IRVA SEMMI :S
Ebben lehet igazad van.
Lehet ki is hagyom a picsába azt a tengelyt, kevesebb meghibásodási lehetőség, meg legalább súlycsökkentés! Na jó, ez így még viccnek is rossz volt.
Hát ezt nem tudom,en ezt a motort nem mertem szétszedni!Haverom csinálta. Még a simsont szétkaptam,de ezt már ink nem :D Pedig gépész vagyok vagy mi a csuda :D Háháháhá
Szégyen szemre a komplett koyo csapágyazás 350 kemény magyar forinttal drágább (futárral együtt), mint az itteni boltban az skf csapágyak... Nagy dilemma.
Éknek kellene lennie, mivel a pót blokkban lévő főtengelyen van, meg a fogaskeréken is ott a kimarás neki. Csak szerintem volt anno valaki, aki belerakta a "pont jó az bele nekünk" főtengelyt. Hogy a nyaka nyúljon meg, mint a gitárhúr.
gondolom kiegyenlítőtengely nélküli motorhoz való mert az mást nem hajt csak a kuplungot meg a pumpákat és ott mindegy hogy hogyan áll a főtengő szerintem.
Ebben 2 ékpálya is van de nem ugyanott,pár fok eltolással vannak egymáshoz képest,mint látod az egyik ink lefelé van a másik pedig ink felfelé néz picit.Neked ezek nincsenek ott? A blokkod egyáltalán milyen?EBS050? Mert azt hiszem a vastagvázasaknak is legalább 2 féle blokkjuk volt.Egyáltalán vastagvázas a géped?
már próbáltam de ugyan olyan rés van. nem baj szüneteltetem egy kicsit a motorozgatást meg amúgy is csinálom a jogsit és nem lenne jó ha elkapnának a fakabátok
A főtengelyhez nem tudok mit hozzászólni,de van kint egy főtengőm majd megnézem van e benne ékpálya!
Én nagyon nagyon nehezen tudtam koyo csapágyakat szerezni,valami hónapot vártam rá,mert nem hozták,megakadt a szállítás stb stb stb...kinek mi...de én miután 90 ezer ft körül vettem be a hengert meg a főtengőt vagy még talán drágábban nem raktam volna semmi pénzért bele skf csapágyat.De ettől függetlenül lehet hogy tökéletes bele!
De, ott. Fúratom és maratom majd ha úgy marad rá pénzem. És legalább megmarad a gyári 49ccm dombornyomás is.
Amúgy érdemesebb koyo csapágyat rendelni, vagy elég ebbe az skf?
Másik nagy kérdés, hogy sikerült leszedni a főtengelyről a fogaskereket, ami eredetileg ékpályás... de viszont a főtengelyen nincs se ék, se a helye. Azzal így mi a pék fülét csináljak? Visszarakjam ugyan úgy?
De neked bizonyára tovább is él a motor,mint annak aki mindig kitapossa a belet belőle. :D
Azt mondják a gyári kipuban is van egy fojtás,megvan itt ott videóban hogy lehet kiszedni belőle,de érdemesebb venni egy sport kiput. A fúrás nem biztos h kiveszi a fojtást,bár én nem tudom pontosan hol van a hengerben,de nem a leömlőnél?
Én is így tettem félre, vakaróztam volna, ha szétesik.
Akkor nem spórolták ki az anyagot, akik összerakták.
A főtengelyhez c4-es való, a váltóhoz elég a c3-as, de ha c4-es van benne az sem probléma.
Nem lóg nagyon a megfordult csapágy? 0.2-0.3 mmnél többet ne ragassz be, mert elengedi.
DE ERRE NINCS IRVA SEMMI :S
Lehet ki is hagyom a picsába azt a tengelyt, kevesebb meghibásodási lehetőség, meg legalább súlycsökkentés! Na jó, ez így még viccnek is rossz volt.
Éknek kellene lennie, mivel a pót blokkban lévő főtengelyen van, meg a fogaskeréken is ott a kimarás neki. Csak szerintem volt anno valaki, aki belerakta a "pont jó az bele nekünk" főtengelyt. Hogy a nyaka nyúljon meg, mint a gitárhúr.
Én nagyon nagyon nehezen tudtam koyo csapágyakat szerezni,valami hónapot vártam rá,mert nem hozták,megakadt a szállítás stb stb stb...kinek mi...de én miután 90 ezer ft körül vettem be a hengert meg a főtengőt vagy még talán drágábban nem raktam volna semmi pénzért bele skf csapágyat.De ettől függetlenül lehet hogy tökéletes bele!
Amúgy érdemesebb koyo csapágyat rendelni, vagy elég ebbe az skf?
Másik nagy kérdés, hogy sikerült leszedni a főtengelyről a fogaskereket, ami eredetileg ékpályás... de viszont a főtengelyen nincs se ék, se a helye. Azzal így mi a pék fülét csináljak? Visszarakjam ugyan úgy?
Azt mondják a gyári kipuban is van egy fojtás,megvan itt ott videóban hogy lehet kiszedni belőle,de érdemesebb venni egy sport kiput. A fúrás nem biztos h kiveszi a fojtást,bár én nem tudom pontosan hol van a hengerben,de nem a leömlőnél?