Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én nem tudom milyen jellegzetességei vannak ezenkívül a motorjának,hiszen nem olvastam ha írta is.De én biztos vagyok benne,hogy emiatt dadoghat , fulladozhat,esetleg nem húz! Nem mondom hogy okvetlen ki kell cserélni,de azoknak zárniuk kell rendesen!Máskülönben nem szolgálja azt amiért van! Esetleg ha kicseréled/megfordítod a lapokat?
Szétkaptam újra kuplungomat, mivel elfelejtettem beáztatni a lamellákat.
Viszont akkor már lefotóztam neked a jelöléseket.
A fogaskeréken lévő vonal megy a deknin lévő háromszöghöz.

Jók az spd lamellák. Nem csúszik egyáltalán. Összeraktam a lezsírozott TNT hengeremmel. Már nem bírtam ki, hogy ne próbáljam ki. Persze ez így egy fos, mert alig megy 70-et. Még nincs bejáratva sem rendesen, még látszanak a hónolási karcok a hengerben, meg melegszik is még rendesen, pedig van benne 1000 km. Nem is marad tovább fent, csak amíg nem lesz kész a 70-es DR. Mert azzal már lehet motorozni.
Szerintem ez annyit nem befolyásol, hogy különösebben azonnal cserélni kellene. Én nem vagyok benne biztos, hogy ettől gyengült el a motorod. Magas fordulaton sem jön meg az ereje?
Üdv! Nem szabadna átlátni rajta! Italmondo.hu vagy com on vannak ilyen szarok,de ott is drága,bár én inkább adnék több pénzt és vennék csonkkal együtt,mint hogy csak sima lapot kb ezerrel olcsóbban amit neked kell kivágni.Én tuti elbasznám amilyen ügyes vagyok.Bár ez én vagyok! :D
Na sikerült kiszednem azokat a csoda csavarokat és így nézki a membrán. ennek tökéletesen záródnia kéne és a levegőt egyáltalán nem szabadna át engednie vagy ez jó? mert beleszívtam és engedi meg látszik is hogy mindegyiknél kb egy fél mm rés van. esetleg tudnátok mondani egy oldalt ahol nem aranyárban adják a lapokat mert én csak 10k körül találtam
Szia Zsotty, olvastam, hogy a szekszárdiakkal csináltattál DR-be való 47.4-es dugót. Most írtam nekik. Mi a tapasztalatod? Már hajtod egy ideje gondolom. Mennyi volt? Hogy bírja a magas fordulatot. Attól félek, ha az itteni szaki egy sima simson minőségű dugót önt, az túl nehéz lesz a magas fordulathoz, meg esetleg meg is ég.
Mert ha meg vagy vele elégedve, akkor inkább várok még, megy annyival többet adok érte, mégsem 23K egy dugó, de akkor már menjen.
Köszi a választ.
Nagykanizsán a palini városrészben van egy lakatos, esztergályos, aki a motorblokkok gépmunkájára specializálódott már vagy 40 éve. Neki van kapcsolata az öntővel, én azt nem tudom kivel csináltatja. Én csak adtam a hengert, meg régi dugót mintának. Másnap hívott, hogy sajnos nem tud emberi árban (10-15K) dugattyút venni hozzá, jó lenne legalább egy Meteor, Prox, Top... dugó a nagy fordulat miatt, de sajnos csak Top DR ben találtunk, 26K-ért. Ekkor mondta, hogy kiönteti, a simsonokba, MZ-ETZ...., ezekbe is öntetni szokta, bár ezek ugye jó esetben max 8000 rmp-t pörögnek, a Derbi meg akár 12 ezret is. Így kérdéses, hogy milyen lesz. Még várok rá, mivel nincs állítólag alapanyag, talán a hét végén már meg lesz.
kisfitti azt írtad öntettél dugót. Meg kérdezhetem hol öntetsz? Én is az mellett döntök szerintem. Köszönöm az user manualt is nem figyeltem ki linkelte de kösz.
Dánken a sün!
Így megnézve rájöttem, hogy már leszedtem anno, csak ez is elszállt minden mással együtt, amikor beadta a kulcsot a vinyóm.
De legalább van mi alapján összelegozni.
Ez a három lamellásé így ránézésre. Szettben négy lamellát árulnak. Én is vettem egxett de kevlárt és amikor össze akartam tenni nem akart a dekni felmenni rá. Kiderült, hogy másik kinyomó kellett.
Szia, köszi az infót.
Már összeraktam, és mivel eddig működött, bízom benne, hogy fog így is. Ha nem, akkor mindenképp kereslek, egy fémlamella ügyében, mert a csere készletben meg volt a 4 kopó lamella.

Ez a kép 2012 szeptemberében készült, amikor csapágyaztam, itt véletlenül látszik a kosár összerakva. Igazából a dugót fotóztam, mert elpasszoltam a fojtott szettemet.
Nekem eszembe sem jutott a nyomólapot méregetni. A lamellát mértem, de persze elfelejtettem pontosan mennyi volt, valt 4.8, vagy 3.8, de pontosan megegyezett a régivel, csak azt marhára megégettem, és csúszott. Szóval nem volt megkopva, hanem üveg kemény volt. Mondjuk ami benne volt az lényegesen jobb minőségűnek tűnik, mint amit vettem spd. De nem is vártam komolyabbat 5800-ért, ha 5 ezret elmegy, már megérte.
Szia!

Három és négy lamellásként is szerelték a Derbi blokkokat. Attol függ milyen vastag a kinyomó tányérod. Ha akarod megnézem az enyémet és ha tied vastagabb akkor három lamellás. De tudok adni plusz bakelit és fémlamellát is és kinyomó tányért is.
http://www.manualedereparatie....

Ezt töltsd le. 48. oldalon van a balance tengely vezérlés jelölése.
Be kellene fűrészelni a tetejét, és akkor csavarhúzóval ki tudnád tekerni. Persze elég hozzáférhetetlen a vázban.
Apropó... valaki aki bontott szét jó pár derbi blokkot, az regélje már el nekem, hogy a főtengelyben az ékek mindig ugyan oda vannak marva? Vagy valaki találkozott már olyan jelenséggel, hogy a főtengelyen lévő fogaskerék elmarta volna az éket és elfordult rajta? Mert lassan úgy felmérgel az a szar, hogy vagy a fogaskereket vágom le, vagy a főtengelyt aprítom szét, vagy csak szimplán kiviszem a garázs elé és olyan messzire dobom el a fél blokkot főtengelyestől, hogy az életbe ne találjam meg.
Valami barmoló fogóval próbálj meg benyúlni és kilazítani azt a csavarnak csúfolt vackot.
Azon szerintem ne igazán elmélkedj, mert nekem is csak annyi volt a pót blokkban és állítólag annyival ment.
meg se tudom nézni hogy mekkora a rés mert azokkal a buzi kúpos csavarokkal van összerakva, de amikor leszedtem a légszűrőnek a csövét akkor rendesen fújta a benyát a karbi
No problem.

Tegnap meglepődtem a kuplungozásnál egy picit. Csak 3 lamella volt a kosárban, a 4 helyett. Valami nagytudású elődöm kispórolta. Vagy egy eltört, és összerakta így. Mivel csak 2 fémlamellám van jelenleg, összeraktam én is 3 újjal, ha nem lesz jó, akkor feleslegesen dobtam ki 5K-t lamellákra, mert 8-ért van komplett kuplung kopó lamellával, fém lamellával, rugóval. Még a hengerre várok, hogy elkészüljön az öntő a 47,4-es dugóval. Nem vagyok hajlandó 23K-t adni egy dugattyúért. Így a dugóöntés, fúrás, hónolás, gyűrűk lesznek 13K.
Hülyüljek meg, nekem nincs összejelölve semmi semmivel. Se egy csík, se egy nyíl, semmi arra utaló nyom, hogy hogy kéne összeforgatni. Bár ez majd egy alaposabb benzines mosás után kiderül.
Jól van, semmi, keverem a szezont a f*szommal.
20k-ért nem is olyan rossz vétel, csak kár, hogy csak 50ccm.
Nem cseréltem semmilyen motort. ?
Egy havernak vettem próbakép egy naraku-t. Mivel az ő gyári nikasilosa kuka lett. 20K-ért használható, csodát nem kell várni. 70-75-öt ment vele bejáratósan.
Az egyik felfogató csavar van másik helyen az am6-nál. Kis lakatos munka. De én inkább ezt csinálnám meg. Nem tudom mennyi egy am6 kompletten. Talán 45-50. Nekem az nem tetszik, minőségre. A derbi blokkban meg kitudja, hány 10 ezer km után sincs kopás a fogaskerekeken. Van itt olyan, aki el tudja mondani, hány am6 váltót amortizált le egy szezon alatt. Persze, ez használat függő.
Vezérlés nekem egyértelmű volt a balance tengelynél. Emlékeim szerint össze van jelölve gyárilag.
Új hengerrel cserélted el a motort és még rá is fizettél? Így belegondolva rossz csere volt.
Valamennyit biztos, bár kétlem hogy túlságosan számottevő lenne. De szerintem függ attól is, hogy mekkora rés marad.