Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem néztem ők mennyiért adják a csapágyat. Csapágyboltban vásároltam be én is. Tőlük kuplungot, hengert, tömítést vettem.
Motorhispania furiahoz valaki tud kapcsolási rajzot? bekellene kötnöm a gyujtáskapcsolót, meg 1 rakat kábel szanaszét lőg
ha a membrán már nem zár rendesen akkor sokat gyengül a motor?
Hát komám... részvétem... Ezt valaki jól el és összeb*szta.
Kétlem, hogy egy az egyben belemenne az AM6 blokk, de hogy "kavicsokért" kapsz hozzá cuccot, az biztos. Balance tengelyes az enyém is és az állítása nekem sem tiszta, de majd kilegózom valahogy.

Apropó kollektív kérdés: olyan lehetséges, hogy bultaco-nak gyárilag koyo főtengely csapágya legyen és hogy az összes közül csak az a 2 csapágy csörögjön?
Hát köszönöm a segítséget dobok fel mér pár képet ide meg 1 galériát a komplett motorról. Az Am6 egy az egybe belemegy? Blokkot már félig szétszedtem. Kuplung jó, balance tengely van benne arról kérek is segédletet milyen jelekre kéne állítani. Annyi biztos hogy új főtengelyt szeretnék úgy hogy ezt fel újítom vagy veszek bele egyet. A henger vasból van nem tudom milyen márka de segédkipu van benne. A motoros webáruház azt írja 47 az utsó méret ebbe olyan dugo van. Henger nagyon halott arra legalább 5 tizedet rá kéne fúrni. A motorkód az semmi ilyesmi. Motorkód: H036633
Link:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Köszönöm előre is a segítséget.
Ezek sem szarral gurigáznak csapágyárral... Ennyiért a komplett blokk csapágyazását letudom az itteni skf csapágy boltból.
Szeva!

Ezt én is néztem, de a henger és a főtengely miatt fostam tőle... De ahogy elnéztem a henger és a dugóról készült képeket, nem jártam rosszul. Azért a hengert nézesd meg valakivel aki tudja érdemes e vele foglalkozni, mert drága. Bár a fúrás és a dugó sem olcsó móka. Mondjuk én a te helyedben lehet inkább komplett am6-os blokkor vennék bele, mert árban kb ott vagy és szinte kavicsokért kapsz hozzá cuccokat.
Ennyiért ajándék volt. Bár nem tudom, milyen a blokkja, mennyire kuka a csapágyazása, kuplungja. Írod, hogy kell főtengely is. Nem lehet felújítani, vagy meg van égve, kikopva a hajtókar? A komplett csapágyszett a blokkba, szimeringekkel meg van kb. 16K-ból, + 3K a tömítésszett, ha nem pasztázol. Kuplung kopólamella 6K.
Ha nem tudod felújítani ezt a hengert, akkor a legolcsóbb, használható, új hengerszett 50-esben (40mm átmérő) 25K, de ehhez kell venned egy bontott gyári, 50-es hengerfejet. Vagy keresel bontott hengerszettet, általában a gyári fojtottól sokan szabadulnak, és mintegy 10-20K között adják. Ez max 6000 rpm, max 60km/h, de van alul nyomatéka, meg eszik vagy 2-3 litert, elég neki a 65-ös fúvóka, 14-es karbiban. Ezt onnét ismered fel, hogy szűk ovál a kipufogó nyílása, nincs lefelé megbővítve, és nincsenek segédnyílások, amúgy ez is 4 felömlős. És ezek nikasilosak, tehát örök élet + 1nap. Meg kb. 10K-ért prox, dugót kapsz, ha esetleg kell. Én innét vettem tömítést, kuplungot, meg egy naraku 50-es hengert, mivel egy ismerősömnek kuka lett a nikasilos gyárija. 70-75-öt ment vele.
http://www.robogoalkatresz.eu/...
Ez a dugó kuka. 47mm-es, tehát 70ccm-es. Nekem a képek alapján öntvénynek tűnik, nem alumíniumnak. Ha valóban öntöttvas, akkor fúratható, de készülj fel, hogy 47.2, vagy akármekkora, 47+-os dugót csak aranyárban kapsz. Top DR-ben van 23K-ért. Én is ebben a cipőben járok, én öntetek bele egyet próbaképp. Ha rosszul láttam, és nikasilos, akkor, ha sértetlen a hengerfal, akkor veszel bele egy új dugót, ami ugyan csak kb. 20K, de ezzel letudtad a hengerfelújítást. Persze felülre új tűgörgő is kell. A tiéd az úgynevezett régi blokkos, itt a henger oldalába megy a vízcső, a 2006 utáninál meg alulról, a forgattyúsházból. Régi blokkosból is voltak kissé különbözőek, valamikor 2000 után elhagyták a balance tengelyt, másról nem tudok, hogy lenne különbség a régi típusúak között. A motorkód, ha jól emlékszem, a karbi alatt, valahol a szívócső körül van beleütve.
Igen. 45 e volt plusz 10 benzin. Világvège után 2 települèssel. Köszi az infót.
először is az évjárat általában bele van ütve a hátsó és első féknyeregbe és a kuplung és a fék karba is. főtengelyt és hengert vagy veszel használtan vagy megrendeled valamik oldalról(utóbbi általában k*baszott drága) pl:italmondo.hu vagy egumotors.hu vagy robogoalkatrész.eu ezenken kívül még van pár oldal,de viszont ezt a hengert és dugó szerintem dobd ki mert nagyon szarul néz ki.
megkérdezhetem hogy mennyiért jutottál hozzá?
Hello Mindenki! Újdonsült Derbi tulaj lettem érdeklődnék, hogy mit jelent az hogy ebs blokk. Meg Nem nagyon tudom meghatározni a motoromról hogy mikori. Nem mellesleg kéne 1 jó főtengely meg hengerszett. Vagy nem tudom jó e még a hengerszettem. 47mm es dugattyú van benne. Válaszotokat előre is köszönöm.
Valaki meg tudná nekem mondani, hogy mi forintért lehet mostanában normális, alig használt, nem szétcseszett 70-80-as komplett öntvény hengerszettet venni? Előre is köszönöm.
Sziasztok!

Eladó lett GPR-em. Robogót beszámítok 80000-ig. Emailom: zsotty@freemail.hu

http://www.kepesmotor.hu/derbi...

Nagyon sokat foglalkoztam vele, hogy elérje mostani állapotát. Minden beállítva. Minden mechanikai elektronikai része működik.


Zsolt
Egy Aprilia RS 50-re cseréltem ráfizetéssel. Igaz ezzel is vannak problémák ( Laza vátókar, alacsony alapjárat, az idomok leszerelve ), de a Derbihez képest JELENTŐSEN jobb állapotban, és kivitelben egyaránt.
Igaz sport kivitel, de a próbakör alatt egész jó vélemény alakult ki bennem.
Szeva!

Sajnálattal hallom, hogy feladod a harcot a rötyögőddel szemben. Mire cseréled szerencsétlen jószágot? Én is most jutottam el a felújításig, nekem homok, kavics, meg sár volt a blokközépben... Igaz nekem ment mint az óramű, csak összefolyt a víz az olajjal.
Még valami !
Ha valakinek kellene DERBI Senda alkatrész PESTEN egy bontó:
06 /20/ 504-3180
Sziasztok !
Úgy döntöttem hogy megválok a "szeretett" Derbimtől. Szétvert az ideg hogy egy ilyen szétbarmolt motort sikerült vennem. Találtam valakit aki ráfizetéssel de elcseréli velem sajátját, és ért is hozzá.
Remélem hogy most nem esek MEGINT pofára a cserével ( viszek magammal egy hozzáértőt :D ), és végre egy normális mocim is lesz végre. Köszönöm a segítséget amit kaptam, és a türelmeteket !
Lajos
Üdv mindenki nemreg egy rabasa kerult hozam de nincs gyujtasa ket vezetekes alaplapos es elvileg kuka a trafo is. Kerdes a kovetkezo hogyan tudom kiszurni hogy mi a hibas. Meg hogy mivel tudom helyetesiteni vagyis milyen tipuseval mer nem igazan talalok hoza alkatreszt. Elore is koszonom. :)
Derbi Senda Idomok, fehér színben.
Egybe illetve darabonként is eladó.
Ár:48.000Ft
6000Ft/db

évjárat: 2000-től 2005-ig.

Amit a szett tartalmaz, 8 részes:

-első oldalsó 2 db
-hátsó oldalsó 2 db
-hátsó farokidom
-fejidom
-első sárvédő
-tank záró eleme (zár helye kivágva)
Szeretnék venni egy derbi predator 50cc robogót, de nem tudom, hogy milyen megbiyható és mennyi a végsebessége stb. Az interneten találtam 75 e ft-ért és 7000 km van benne, de nem tudom, hogy ez meg éri az árát.
próbáld ki a régi gyertyával is
Sziasztok. Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy most kapott a motorom új gyertyát olajat, főtengely szimeringet, dugattyút. Azt mondták 200km- en keresztül járassam közepes fordulatnál ne nagyon húzzam neki jobban. Meg van a 200 kilóméter finoman elkezdtem neki húzni, most már tőgázzal húzom neki de valamiért olyan 8-9000-es fordulatnál ledadog és nem akar menni. Mitől lehet?
13 / 53-mal, 17.5-ös karbival meghúzott hengerfallal, 1 és fél gyűrűvel ment 85-öt.
2 karú csapágylehúzó.
Ha mindenáron alternatív módon akarod leszedni, akkor két nagy csavarhúzóval feszíted, és ráütsz a meglazított főtengelyanyára.