Már elég jól állok a mocival. De én nem tudom hogy a picsába ment ez a motor 64 es főfúvókával 14 es karbival 70 es hengerrel. Szerintem ezért is sülhetett be. Meg a por ami bele ment rátett még 1 lapáttal. Fogyasztásos részhez kapcsolódóan volt egy 70 es tuning robogóm 17,5 karbi valami gagyi rezo top henger sportszűrő 100 as főfuvi 3,5L evett 100 on és 85 volta vége. Nagyon remélem a derbim is így fog fogyasztani és menni is. Mellesleg 13 as kislánckerék van rajta elöl. Még mindig érdekel van e valakinek karbija. Köszönöm.
Jogos. OK.
Nem tudom mennyi kellhet egy 50-es tuning hengernek. 70-80 közé saccolnám.
A gyári az asszem 65. Szerintem 75-öst, vagy 80-ast tegyél bele, kezd meg középről a subert, azt meglátod milyen a gyertyakép.
halli rosszul èrtelmezted amitt irtam, a subertün a zèger a leg felsö rovátkàban van. én is selyttetem hogy sokk a 100-as de az volt benne mikkor hozàm került, szerinted mekkoràt tegyek belle? nem baj ha a motor 50-60-al megy! csakne egyen sokat!
Én sokallom a 100-as fúvókát, és ráadásul teljesen lerakott subergyűrűvel. Nem fullad meg az a szegény motor?
100 ccm-es motorokban sem szokott ekkora lenni.
hello mindenki kis segitségre lenne szükségem! a történet az lenne hogy meloba járáshoz vettem egy derbi senda sm-et elvileg 2007-es
50 es airsal hengerel 1 gyürüs vertex dugatyuval èp hogy be jàrattam. 17,5 ös delorto karbi volt rajta azt hagytam is a helyèn. gondom az lenne hogy kb 8-9Litere jön ki a fogyasztàsa ugy hogy maximum 60 al megyek velle. kb negyed gàzon tartva 6.ban! a fö fuvoka 100-as a subertü totàl le van tolva a kis zègerhez kèpest! a levegö màsfèl fordulatra van ki csavarva. a motor vègsebbesège 85-90km/h jo eröben van jol huz nem szimeringes meg ienek! mitt tegyek hogy ne egye meg a gatyàmat is?
Helló van 1 2000 derbi gpr 50 esem valakinek van esetleg gyújtás vagy a kábelezéshez bekötési rajza? Nagyon nagy segítség lenne! Ha tudnátok segíteni chuck.norish@freemail.hu email címre küldjön már nekem! Nagyon szépen köszönöm!
Elmegy a 14-sel is. Nekem 17.5-ös van, de nincs nagy különbség. Ha akarsz tuningolni, akkor 19-es, 85-90-es fúvókával.
A kipufogót én gyárinak nézem. Membránt belülről nézd meg, mennyire zár, amúgy ez az eredetije. Ha nem rendesen zár, akkor érdemes egy 2 oldalast venni helyette. Én rendeltem egy óccót: http://robogoalkatresz.boltane...
Talán megjön a héten, a hét végén beteszem. Majd referálok. Nekem annyi a gondom az eredetivel, hogy annyira nem zár, hogy tiszta dzsuva lesz az egész blokkom, ahogy visszanyomja a légszűrő felé az anyagot. Hiába van a légszűrű csöve awab bilincsel rögzítve a karbin, vissza folyik.
A kipufogóban gyárilag volt katalizátor, vagy valami rácsos szűrő. Ezt szokták kivágni, lehet, hogy a maradványa zörög.
Balance tengelyt is csapágyaztad? Sajnos én lusta voltam, és az már eléggé zörög nekem.
Kérdés is van. Méghozzá az hogy a 70 es hengeremhez ahhoz kipuhoz hányas karbit vegyek mert csak 14 es volt rajta ami elég kicsi. Nem tudom mennyire látszik a henger az segédkipus a szívó csonk 1 hegesztett valami de 22 mm aszal ide kéne valami karbi. Meg érdeklődnék a kipufogó az gyári e vagy valami fos vagy esetleg tuning. Annyi bizonyos hogyha rázom fel le valami erősen zörög benne. Szal valami el van benne szabadulva.
Hello Mindenki! majdnem elkèszültem már a blokkal hengert is elküldtem már az öntőshöz. Most már csak lassan a belyère kell szerelni meg kivárni a hengert.
Ma mentem kicsit többet vele, néztem egy gyertya képet, igen sötét barnás lett. :)
Biztosan fog enni így, de lényeg hogy már nincs kedve ragadni 9.000-en.
3.5-ös fogyasztás igen jó egy 70-estől!
Hát azzal a 86-os fúvókával meg lesz az 7 liter is, nyélen.
Nekem a 80-as fúvókával annyi volt a rekordom, mikor végig nyélen mentem az 50-es vas tnt hengerrel. Az a baj, hogy a 70km/h hoz nyélen kellett menni, és aszfalton motoroztunk, egy 200-as kiwi exceed-del párban. Akkor bevette a 7 litert. Mióta fent van a 70-es, azóta a 70 km/h lett az utazója (13/53-as áttétellel 17.5-ös karbi, 80-as fúvóka, súber középen, 1.5 fordulatra nyitott levegőcsavarral), azt tudja fél gázon (csumán is csak 85 volt), és úgy elment 3.5 literrel.
50-es henger nem nagyon megy 100-at, semmilyen motorban, legfeljebb valami Evo 50/ MHR 50 Aerox, de a TNT ettől elég messze van. :)
Nálam olyan 60 az utazó, végét még nem néztem, 70-80 között lehet. DR 50 alu, dellorto 17.5 és sportkipufogó. Fogyasztásra esetleg 4-ből elvan, de inkább több. :)
Ami megy 100-at szerintem minimum 5 liter...
Találtam egy érdekes hirdetést a képes motoron. Az a srác hirdeti, akitől vettem az 50-es tnt hengert, meg a 70-es vashengert.
A hirdetésben szerepel egy ferrari desing-os új típusú 2007-es senda. Nem linkelem be, mert nem akarok semmilyen reklámot.
A lényeg, hogy tnt50-es henger, sportkipu, 17.5-ös karbi.... idézem:
" Nagyon erős lett, 100km/h a végsebessége!".... " Fogyasztása városban 3-3,5l körüli.".
Erre azért marhára kíváncsi lennék, hogy ezt hogy sikerült összehozni ezzel a szettel.
Mert akkor valamit nagyon rosszul csinálok, mert nekem ezzel az összeállítással a 70-et is nehéz kipréselni belőle.
Elég ígéretesnek néz ki a segéd kipunyílásokkal, de azért ez elég hihetetlen számomra.
0.2 körüli viszonyszám jött be nekem az 50-es vas hengerhez, meg a gyári fojtatlan nikasiloshoz. 12/53, de jobb a 14/72. 13/53-mal már nem forog ki 6-ban az 50-essel.
70-eshez simán jó a 13/53, még nem próbáltam a 15/53-at, de tervben van, most, hogy van alul is ereje a frissen fúrt 70-esnek.
Köszi az infókat, majd írd meg később is milyen, és mire képes járatás után. Nekem is gyári tengelyem van, aztán gondolkodok egy ilyen alap 70-es hengeren, ezek szerint ami nem túl "racsing" henger, azt még kibírja a gyári főtengely.
Jelenleg DR 50 aluhengerem van, ami ragadt is korábban, de sikerült megoldani a problémát. Kedves kereskedő 56-os fúvókát tett bele, amit kifúrtak X méretűre, ami kevés volt neki. Most 84-es van benne és szépen forogja a 9.000-et.
Áttételben milyet érdemes használni? Talán 12:49 a mostani, szerintem 70 körül elfogy a 6-os.
Nincs rajta semmi név, vagy jelölés. Talán Top, vagy DR, de nem tudom biztosan. Öntött vas. Bontottan vettem, meg volt húzva a hengerfal, meg az alsó gyűrű kisebb volt. A felsőnek is 1mm-es hézaga volt már. Persze a telefonban annyit mondott a srác, hogy igen megy, 100-at is mentek vele. Azért kb. 5000km-t bele tettem tavaly. Most fúrattam meg, ez egy öntetett dúgó, mivel sajnos 47.4 mm-esben csak arany árban találtam dugattyút, és kérdéses, hogy jó lett e volna bele. Most 47.5 mm-es lett.
A főtengely a gyári, nem erősített, nem tuning.
De ez sem egy full tuning henger, így nem is hinném, hogy nagyon kéne neki valami spéci főtengő. Talán 10-12 lóerős lehet. De ezt így nehéz megmondani. Az biztos, hogy valamennyivel többet tud, mint a régi típusú, fojtatlan gyári.
Ha újra kezdhetném, akkor nem vesződnék ezzel. Akkor egy 70-es DR minacrómos új 43 K körül. Annak még bent merném hagyni a gyári főtengelyt, mégis lehetne vele menni áttételtől függően 90 körül.
Most voltam egy 40 km-es próbán. Nem sikerült megszorítanom , bár az első 30 km-t 60km/h-val tettem meg, majd utána néha kihúztam 70-ig. De még szoros, meg dúsra is állítottam a karbit, legalább az első tankhoz.
Nem tudom mennyi kellhet egy 50-es tuning hengernek. 70-80 közé saccolnám.
A gyári az asszem 65. Szerintem 75-öst, vagy 80-ast tegyél bele, kezd meg középről a subert, azt meglátod milyen a gyertyakép.
100 ccm-es motorokban sem szokott ekkora lenni.
50 es airsal hengerel 1 gyürüs vertex dugatyuval èp hogy be jàrattam. 17,5 ös delorto karbi volt rajta azt hagytam is a helyèn. gondom az lenne hogy kb 8-9Litere jön ki a fogyasztàsa ugy hogy maximum 60 al megyek velle. kb negyed gàzon tartva 6.ban! a fö fuvoka 100-as a subertü totàl le van tolva a kis zègerhez kèpest! a levegö màsfèl fordulatra van ki csavarva. a motor vègsebbesège 85-90km/h jo eröben van jol huz nem szimeringes meg ienek! mitt tegyek hogy ne egye meg a gatyàmat is?
Hirdetésben SCR volt írva, de azért kicsit másabb forma, úgy 3 helyen van utólagos hegesztés, dobon Rieju felirat.
Lapozz vissza a 760-as oldalra és a kisfitti 18988. hozzászólásában megtalálod a letölthető user manual-t.
A mail címeden felröhögtem.
A kipufogót én gyárinak nézem. Membránt belülről nézd meg, mennyire zár, amúgy ez az eredetije. Ha nem rendesen zár, akkor érdemes egy 2 oldalast venni helyette. Én rendeltem egy óccót: http://robogoalkatresz.boltane...
Talán megjön a héten, a hét végén beteszem. Majd referálok. Nekem annyi a gondom az eredetivel, hogy annyira nem zár, hogy tiszta dzsuva lesz az egész blokkom, ahogy visszanyomja a légszűrő felé az anyagot. Hiába van a légszűrű csöve awab bilincsel rögzítve a karbin, vissza folyik.
A kipufogóban gyárilag volt katalizátor, vagy valami rácsos szűrő. Ezt szokták kivágni, lehet, hogy a maradványa zörög.
Balance tengelyt is csapágyaztad? Sajnos én lusta voltam, és az már eléggé zörög nekem.
Biztosan fog enni így, de lényeg hogy már nincs kedve ragadni 9.000-en.
3.5-ös fogyasztás igen jó egy 70-estől!
Nekem a 80-as fúvókával annyi volt a rekordom, mikor végig nyélen mentem az 50-es vas tnt hengerrel. Az a baj, hogy a 70km/h hoz nyélen kellett menni, és aszfalton motoroztunk, egy 200-as kiwi exceed-del párban. Akkor bevette a 7 litert. Mióta fent van a 70-es, azóta a 70 km/h lett az utazója (13/53-as áttétellel 17.5-ös karbi, 80-as fúvóka, súber középen, 1.5 fordulatra nyitott levegőcsavarral), azt tudja fél gázon (csumán is csak 85 volt), és úgy elment 3.5 literrel.
Nálam olyan 60 az utazó, végét még nem néztem, 70-80 között lehet. DR 50 alu, dellorto 17.5 és sportkipufogó. Fogyasztásra esetleg 4-ből elvan, de inkább több. :)
Ami megy 100-at szerintem minimum 5 liter...
A hirdetésben szerepel egy ferrari desing-os új típusú 2007-es senda. Nem linkelem be, mert nem akarok semmilyen reklámot.
A lényeg, hogy tnt50-es henger, sportkipu, 17.5-ös karbi.... idézem:
" Nagyon erős lett, 100km/h a végsebessége!".... " Fogyasztása városban 3-3,5l körüli.".
Erre azért marhára kíváncsi lennék, hogy ezt hogy sikerült összehozni ezzel a szettel.
Mert akkor valamit nagyon rosszul csinálok, mert nekem ezzel az összeállítással a 70-et is nehéz kipréselni belőle.
Elég ígéretesnek néz ki a segéd kipunyílásokkal, de azért ez elég hihetetlen számomra.
70-eshez simán jó a 13/53, még nem próbáltam a 15/53-at, de tervben van, most, hogy van alul is ereje a frissen fúrt 70-esnek.
Jelenleg DR 50 aluhengerem van, ami ragadt is korábban, de sikerült megoldani a problémát. Kedves kereskedő 56-os fúvókát tett bele, amit kifúrtak X méretűre, ami kevés volt neki. Most 84-es van benne és szépen forogja a 9.000-et.
Áttételben milyet érdemes használni? Talán 12:49 a mostani, szerintem 70 körül elfogy a 6-os.
A főtengely a gyári, nem erősített, nem tuning.
De ez sem egy full tuning henger, így nem is hinném, hogy nagyon kéne neki valami spéci főtengő. Talán 10-12 lóerős lehet. De ezt így nehéz megmondani. Az biztos, hogy valamennyivel többet tud, mint a régi típusú, fojtatlan gyári.
Ha újra kezdhetném, akkor nem vesződnék ezzel. Akkor egy 70-es DR minacrómos új 43 K körül. Annak még bent merném hagyni a gyári főtengelyt, mégis lehetne vele menni áttételtől függően 90 körül.
Most voltam egy 40 km-es próbán. Nem sikerült megszorítanom , bár az első 30 km-t 60km/h-val tettem meg, majd utána néha kihúztam 70-ig. De még szoros, meg dúsra is állítottam a karbit, legalább az első tankhoz.