Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már elég jól állok a mocival. De én nem tudom hogy a picsába ment ez a motor 64 es főfúvókával 14 es karbival 70 es hengerrel. Szerintem ezért is sülhetett be. Meg a por ami bele ment rátett még 1 lapáttal. Fogyasztásos részhez kapcsolódóan volt egy 70 es tuning robogóm 17,5 karbi valami gagyi rezo top henger sportszűrő 100 as főfuvi 3,5L evett 100 on és 85 volta vége. Nagyon remélem a derbim is így fog fogyasztani és menni is. Mellesleg 13 as kislánckerék van rajta elöl. Még mindig érdekel van e valakinek karbija. Köszönöm.
köszi mindenkèp meg probàlom! ha lessz valami fejlemèny akk majd irok! mèg egyszer kösz
Jogos. OK.
Nem tudom mennyi kellhet egy 50-es tuning hengernek. 70-80 közé saccolnám.
A gyári az asszem 65. Szerintem 75-öst, vagy 80-ast tegyél bele, kezd meg középről a subert, azt meglátod milyen a gyertyakép.
halli rosszul èrtelmezted amitt irtam, a subertün a zèger a leg felsö rovátkàban van. én is selyttetem hogy sokk a 100-as de az volt benne mikkor hozàm került, szerinted mekkoràt tegyek belle? nem baj ha a motor 50-60-al megy! csakne egyen sokat!
Én sokallom a 100-as fúvókát, és ráadásul teljesen lerakott subergyűrűvel. Nem fullad meg az a szegény motor?
100 ccm-es motorokban sem szokott ekkora lenni.
hello mindenki kis segitségre lenne szükségem! a történet az lenne hogy meloba járáshoz vettem egy derbi senda sm-et elvileg 2007-es
50 es airsal hengerel 1 gyürüs vertex dugatyuval èp hogy be jàrattam. 17,5 ös delorto karbi volt rajta azt hagytam is a helyèn. gondom az lenne hogy kb 8-9Litere jön ki a fogyasztàsa ugy hogy maximum 60 al megyek velle. kb negyed gàzon tartva 6.ban! a fö fuvoka 100-as a subertü totàl le van tolva a kis zègerhez kèpest! a levegö màsfèl fordulatra van ki csavarva. a motor vègsebbesège 85-90km/h jo eröben van jol huz nem szimeringes meg ienek! mitt tegyek hogy ne egye meg a gatyàmat is?
Ez milyen kipufogó lehet?
Hirdetésben SCR volt írva, de azért kicsit másabb forma, úgy 3 helyen van utólagos hegesztés, dobon Rieju felirat.
Az új csapágy volt szal nem. Èn azèrt 14 es karbival nem szívesen hajtanám. Nincs nektek vagy valakinek feleslegesbe nagyobb karbija?
Tudod hogy van fiatalság bolondság már vagy 500 éves :D köszönöm a segítséget :)
Van értelme a hűtővíz lecserélésének ? Váltó olaj mikor , hány kilométer után és milyen típusú olajra van szükség ?
Szeva!
Lapozz vissza a 760-as oldalra és a kisfitti 18988. hozzászólásában megtalálod a letölthető user manual-t.
A mail címeden felröhögtem.
Helló van 1 2000 derbi gpr 50 esem valakinek van esetleg gyújtás vagy a kábelezéshez bekötési rajza? Nagyon nagy segítség lenne! Ha tudnátok segíteni chuck.norish@freemail.hu email címre küldjön már nekem! Nagyon szépen köszönöm!
Elmegy a 14-sel is. Nekem 17.5-ös van, de nincs nagy különbség. Ha akarsz tuningolni, akkor 19-es, 85-90-es fúvókával.
A kipufogót én gyárinak nézem. Membránt belülről nézd meg, mennyire zár, amúgy ez az eredetije. Ha nem rendesen zár, akkor érdemes egy 2 oldalast venni helyette. Én rendeltem egy óccót: http://robogoalkatresz.boltane...
Talán megjön a héten, a hét végén beteszem. Majd referálok. Nekem annyi a gondom az eredetivel, hogy annyira nem zár, hogy tiszta dzsuva lesz az egész blokkom, ahogy visszanyomja a légszűrő felé az anyagot. Hiába van a légszűrű csöve awab bilincsel rögzítve a karbin, vissza folyik.
A kipufogóban gyárilag volt katalizátor, vagy valami rácsos szűrő. Ezt szokták kivágni, lehet, hogy a maradványa zörög.

Balance tengelyt is csapágyaztad? Sajnos én lusta voltam, és az már eléggé zörög nekem.
Kérdés is van. Méghozzá az hogy a 70 es hengeremhez ahhoz kipuhoz hányas karbit vegyek mert csak 14 es volt rajta ami elég kicsi. Nem tudom mennyire látszik a henger az segédkipus a szívó csonk 1 hegesztett valami de 22 mm aszal ide kéne valami karbi. Meg érdeklődnék a kipufogó az gyári e vagy valami fos vagy esetleg tuning. Annyi bizonyos hogyha rázom fel le valami erősen zörög benne. Szal valami el van benne szabadulva.
Többi kép.
Hello Mindenki! majdnem elkèszültem már a blokkal hengert is elküldtem már az öntőshöz. Most már csak lassan a belyère kell szerelni meg kivárni a hengert.
Ma mentem kicsit többet vele, néztem egy gyertya képet, igen sötét barnás lett. :)
Biztosan fog enni így, de lényeg hogy már nincs kedve ragadni 9.000-en.
3.5-ös fogyasztás igen jó egy 70-estől!
Hát azzal a 86-os fúvókával meg lesz az 7 liter is, nyélen.
Nekem a 80-as fúvókával annyi volt a rekordom, mikor végig nyélen mentem az 50-es vas tnt hengerrel. Az a baj, hogy a 70km/h hoz nyélen kellett menni, és aszfalton motoroztunk, egy 200-as kiwi exceed-del párban. Akkor bevette a 7 litert. Mióta fent van a 70-es, azóta a 70 km/h lett az utazója (13/53-as áttétellel 17.5-ös karbi, 80-as fúvóka, súber középen, 1.5 fordulatra nyitott levegőcsavarral), azt tudja fél gázon (csumán is csak 85 volt), és úgy elment 3.5 literrel.
50-es henger nem nagyon megy 100-at, semmilyen motorban, legfeljebb valami Evo 50/ MHR 50 Aerox, de a TNT ettől elég messze van. :)
Nálam olyan 60 az utazó, végét még nem néztem, 70-80 között lehet. DR 50 alu, dellorto 17.5 és sportkipufogó. Fogyasztásra esetleg 4-ből elvan, de inkább több. :)
Ami megy 100-at szerintem minimum 5 liter...
Találtam egy érdekes hirdetést a képes motoron. Az a srác hirdeti, akitől vettem az 50-es tnt hengert, meg a 70-es vashengert.

A hirdetésben szerepel egy ferrari desing-os új típusú 2007-es senda. Nem linkelem be, mert nem akarok semmilyen reklámot.
A lényeg, hogy tnt50-es henger, sportkipu, 17.5-ös karbi.... idézem:
" Nagyon erős lett, 100km/h a végsebessége!".... " Fogyasztása városban 3-3,5l körüli.".
Erre azért marhára kíváncsi lennék, hogy ezt hogy sikerült összehozni ezzel a szettel.
Mert akkor valamit nagyon rosszul csinálok, mert nekem ezzel az összeállítással a 70-et is nehéz kipréselni belőle.

Elég ígéretesnek néz ki a segéd kipunyílásokkal, de azért ez elég hihetetlen számomra.
0.2 körüli viszonyszám jött be nekem az 50-es vas hengerhez, meg a gyári fojtatlan nikasiloshoz. 12/53, de jobb a 14/72. 13/53-mal már nem forog ki 6-ban az 50-essel.
70-eshez simán jó a 13/53, még nem próbáltam a 15/53-at, de tervben van, most, hogy van alul is ereje a frissen fúrt 70-esnek.
Köszi az infókat, majd írd meg később is milyen, és mire képes járatás után. Nekem is gyári tengelyem van, aztán gondolkodok egy ilyen alap 70-es hengeren, ezek szerint ami nem túl "racsing" henger, azt még kibírja a gyári főtengely.
Jelenleg DR 50 aluhengerem van, ami ragadt is korábban, de sikerült megoldani a problémát. Kedves kereskedő 56-os fúvókát tett bele, amit kifúrtak X méretűre, ami kevés volt neki. Most 84-es van benne és szépen forogja a 9.000-et.
Áttételben milyet érdemes használni? Talán 12:49 a mostani, szerintem 70 körül elfogy a 6-os.
Nincs rajta semmi név, vagy jelölés. Talán Top, vagy DR, de nem tudom biztosan. Öntött vas. Bontottan vettem, meg volt húzva a hengerfal, meg az alsó gyűrű kisebb volt. A felsőnek is 1mm-es hézaga volt már. Persze a telefonban annyit mondott a srác, hogy igen megy, 100-at is mentek vele. Azért kb. 5000km-t bele tettem tavaly. Most fúrattam meg, ez egy öntetett dúgó, mivel sajnos 47.4 mm-esben csak arany árban találtam dugattyút, és kérdéses, hogy jó lett e volna bele. Most 47.5 mm-es lett.
A főtengely a gyári, nem erősített, nem tuning.
De ez sem egy full tuning henger, így nem is hinném, hogy nagyon kéne neki valami spéci főtengő. Talán 10-12 lóerős lehet. De ezt így nehéz megmondani. Az biztos, hogy valamennyivel többet tud, mint a régi típusú, fojtatlan gyári.
Ha újra kezdhetném, akkor nem vesződnék ezzel. Akkor egy 70-es DR minacrómos új 43 K körül. Annak még bent merném hagyni a gyári főtengelyt, mégis lehetne vele menni áttételtől függően 90 körül.
Most voltam egy 40 km-es próbán. Nem sikerült megszorítanom , bár az első 30 km-t 60km/h-val tettem meg, majd utána néha kihúztam 70-ig. De még szoros, meg dúsra is állítottam a karbit, legalább az első tankhoz.
Pontosan milyen 70-es henger ez és milyen főtengelyed van hozzá?
Osszeraktam a 70 es furt hengerrel. Szepen megy, bar nem huztam neki oda, de alul is van benne ero.