Nekem is vasárnap szakadt el.
Az volt a szerencsém, hogy kb. 300 m-re otthonról. Épp, hogy kettőben kihúztam picit. De szerintem nekem a patent szem esett ki. Annyira nem figyeltem meg, de úgy gondolom köze van hozzá annak, hogy szombaton próbaképp feltettem előre a 15-ös lánckereket, és nem lehetett annyira előre tolni a kereket, hogy fel lehessen normálisan tenni a láncot, így felugrasztottam. Csak egy próbakör volt, de úgy néz ki elég volt neki ennyi is.
Én veszek 400 pénzért egy patentszemet azt csókolom.
A hengerfejen én is gondolkodtam, bár az enyém amúgy is hulladék, mert meg van repedve és szivárog a víz...
Lánc meg azért volt nagy kérdés, mert felújítás után frissen összerakva 2-300m után el is szakította a láncot.
Úgyhogy gyári 50-es alu hengerrel is szét lehet szalajtani azt a pár db-os ménest ami van a méregzsákban :D
Az 50-es csak használható. Kb. mint egy 50-es tnt. De ez a 70-es azért tetszik, főleg ennyiért. De mi a helyzet a hengerfejjel? Ennyivel nagyobb átmérőhöz még jó lehet a gyári? Ez számomra kérdéses.
Hatalmas választékkal indul a tavaszi-nyári motoros szezon! Aki még nem szerezte be 50 , 70 , 80 akár nagyobb tuninghengerét, vagy sportkipufogóját egyéb tuning alkatrészét annak most itt az alkalom. Ajándék tárgyak kulcstartók egyéb kiegészítők is vannak ajándéknak tökéletesek!
**********ÚJDONSÁG!************
Cipők, sisakok, cross mezek, kesztyűk, baseball sapkák, hosszú szárú MX zoknik, cross szemüvegek hatalmas választéka kapható!
EREDETI O'Neal és Oakley termékek!
A felsorolás nem teljes értékű, érdeklődj további infókért:
Ugyan az a senda cdi-je, mint a gpr-é. Írjál Zsottynak mailt, neki van bontva gpr, szerintem el is ad belőle.
Vagy még esetleg kukodaattila, de őt csak telón éred el. Vagy resone, ő árul még motyókat.
Vagy vadászol itt az aprón, jófogáson, vagy olx-en, vaterán kavicsokért.
Helló mindenkinek érdeklődnék hogy esetleg valakinek van-e bontva derbi gpr-es gépe? Mert szükségem lenne a gyújtásnak a kis fekete dobozára (cdi) re! Az enyém 2000 évjárat ha esetleg senda is jó hozzá nekem mindegy csak az enyém meg ficcent.....akinek esetleg van az a chuck.norish@freemail.hu email címre írjon már vagy ha tud képet mellékelni árral együtt azt nagyon meg köszönném! További szép napot mindenkinek!
Ha ilyen tempó alatt nem ragadt meg, akkor ez után sem fog
Ma én is próbálgattam kicsit, 12:49-el meg volt a 70, de 8.500-tól nem akartam tovább forgatni.
Közben kiderült milyen kipufogó van rajta, Rieju RS1 gyári rezó. Igen, az AM6-os...
Ha minden jól megy, hamarosan kap egy rá valót.
Vettem egy olcsó, de új membránt. Valami 4K körül volt.
A régim elég hervadt volt, de ment, semmi fulladás, durrogás vagy ilyesmi.
Amint betettem az újat, igen elkezdte kérni az anyagot. Most tartok 88-as főfuvinál, alulról a második rovátkában a suber alátét. Most elég neki, de a 80-as, ami a régi membránnal bőven elég volt, az olyan kevés volt neki ezzel, hogy 4.-ben már játszani kellett a gázzal, hogy kipörögjön. 5-be 6-ba meg lassult. Most azért tetszik.
Megnéztem mennyi a vége (13/53, a 15/53 sok volt, nem forgott ki már 5-ben sem. A 13/53-mal sem forog ki totálra 6-ban), 90 befekve, a 85 kilóm alatt. 80-85 ha egyenesen ülök. És még nincs 100 km a hengerben. Most nem szóljatok be, hogy állat módjára járatok.
Ez ilyen. Szokja.
Ha igazán precíz akarsz lenni, akkor:
650 cc / AGIP GEAR SAE 10W40, de ilyet esetleg eni-ben találsz, mert az agip már ugye eni, vagy mi a szösz. De jó bármilyen 10W40-es motorkerékpár olaj.
Légszűrő az ilyen, bár én még sosem néztem az enyémet.
Lehet kapni lapban szivacsot, abból ki tudod vágni a megfelelő formát.
Meg hiába nézem nem látom ilyen olaj kell bele. Itt is vissza lapoztam mert emlékszem volt róla szó de nem találtam meg milyen olaj kell bele. Ebben kérném még a segítségeteket. Más egyelőre szerintem nem lesz.
Hello Mindenki! Valaki lenne olyan szíves és lefényképezné a levegőszűrő szivacsot meg a házat hogy hogy néz ez ki a valóságban. Nem tudom milyen szivacs kéne a levegő szűrőbe. Előre is köszönöm.
Igen elég jól haladok. Csak jöhetne már az a hülye henger. Meg nem nagyon tudom milyen alakú szivacs kell a légszűrőbe. Arról kérnék még tanácsot. Köszi.
Nekem 12-es karbi volt fent 50-es alu hengeren 64-es főfúvókával, 11-es első fogassal és 63-at mértünk végre. Igaz nyél gázon is csak talán 2 lityót szopogatott be.
Ahogy én elnéztem a tied nem besült, hanem szétdobta magát a főtengely alsó tűgörgője és ahogy szétszórta magát a hengerben az akasztotta meg.
De látom már te is elég jól haladsz a legóval.
Az volt a szerencsém, hogy kb. 300 m-re otthonról. Épp, hogy kettőben kihúztam picit. De szerintem nekem a patent szem esett ki. Annyira nem figyeltem meg, de úgy gondolom köze van hozzá annak, hogy szombaton próbaképp feltettem előre a 15-ös lánckereket, és nem lehetett annyira előre tolni a kereket, hogy fel lehessen normálisan tenni a láncot, így felugrasztottam. Csak egy próbakör volt, de úgy néz ki elég volt neki ennyi is.
Én veszek 400 pénzért egy patentszemet azt csókolom.
Lánc meg azért volt nagy kérdés, mert felújítás után frissen összerakva 2-300m után el is szakította a láncot.
Úgyhogy gyári 50-es alu hengerrel is szét lehet szalajtani azt a pár db-os ménest ami van a méregzsákban :D
Igen. 420-es lánc van a Sendán.
http://www.quadmotor.hu/kepek/...
Hatalmas választékkal indul a tavaszi-nyári motoros szezon! Aki még nem szerezte be 50 , 70 , 80 akár nagyobb tuninghengerét, vagy sportkipufogóját egyéb tuning alkatrészét annak most itt az alkalom. Ajándék tárgyak kulcstartók egyéb kiegészítők is vannak ajándéknak tökéletesek!
**********ÚJDONSÁG!************
Cipők, sisakok, cross mezek, kesztyűk, baseball sapkák, hosszú szárú MX zoknik, cross szemüvegek hatalmas választéka kapható!
EREDETI O'Neal és Oakley termékek!
A felsorolás nem teljes értékű, érdeklődj további infókért:
Facebook: Master Tuning
Email: mastertuning@gmail.hu
Mobil: 06-30/433-4004
Mindenkinek további szép estét/napot!
Üdv!
Valaki nézte már ezt a hengerszettet?
http://www.robogoalkatresz.eu/...
Ja meg... a lánc az 420-as, mint ahogy sok helyen írják, vagy egyéb?
Ugyan az a senda cdi-je, mint a gpr-é. Írjál Zsottynak mailt, neki van bontva gpr, szerintem el is ad belőle.
Vagy még esetleg kukodaattila, de őt csak telón éred el. Vagy resone, ő árul még motyókat.
Vagy vadászol itt az aprón, jófogáson, vagy olx-en, vaterán kavicsokért.
Derbi GPR 50 2007-eshez keresek tirisztoros gyújtást.
Vagy esetleg, ha tudnátok mutatni mert én nem találtam.. köszi
Sürgősen keresek LEDes hátsólámpát Derbimre!
Ma én is próbálgattam kicsit, 12:49-el meg volt a 70, de 8.500-tól nem akartam tovább forgatni.
Közben kiderült milyen kipufogó van rajta, Rieju RS1 gyári rezó. Igen, az AM6-os...
Ha minden jól megy, hamarosan kap egy rá valót.
A régim elég hervadt volt, de ment, semmi fulladás, durrogás vagy ilyesmi.
Amint betettem az újat, igen elkezdte kérni az anyagot. Most tartok 88-as főfuvinál, alulról a második rovátkában a suber alátét. Most elég neki, de a 80-as, ami a régi membránnal bőven elég volt, az olyan kevés volt neki ezzel, hogy 4.-ben már játszani kellett a gázzal, hogy kipörögjön. 5-be 6-ba meg lassult. Most azért tetszik.
Megnéztem mennyi a vége (13/53, a 15/53 sok volt, nem forgott ki már 5-ben sem. A 13/53-mal sem forog ki totálra 6-ban), 90 befekve, a 85 kilóm alatt. 80-85 ha egyenesen ülök. És még nincs 100 km a hengerben. Most nem szóljatok be, hogy állat módjára járatok.
Ez ilyen. Szokja.
650 cc / AGIP GEAR SAE 10W40, de ilyet esetleg eni-ben találsz, mert az agip már ugye eni, vagy mi a szösz. De jó bármilyen 10W40-es motorkerékpár olaj.
Légszűrő az ilyen, bár én még sosem néztem az enyémet.
Lehet kapni lapban szivacsot, abból ki tudod vágni a megfelelő formát.
Ahogy én elnéztem a tied nem besült, hanem szétdobta magát a főtengely alsó tűgörgője és ahogy szétszórta magát a hengerben az akasztotta meg.
De látom már te is elég jól haladsz a legóval.