Egyszer megragadt mikor 15 km volt benne, ezután beállítottam a karbit, ment is rendesen. (DR 50 aluhenger) Viszont 400 km körül 9.000-en megint ragadt egyet, amikor semmi oka nem volt rá, így végül leszedtem. A henger nem vészes, enyhe húzás nyomok vannak, marad tartaléknak. Kapott egy vashengert új dugóval.
Az a dugattyú nem lógott nagyon abban a hengerben? Mert hogy az oldala megkopott az még talán oké, de hogy a teteje is?
Hengerfalat mennyire mocskolta össze?
Sziasztok! (bocs ha hülyeségeket írok, nem nagyon értek még ehhez)
Na szóval, vagy egy motor ami 6l-t eszik és gyári.
Azokat a tanácsokat kaptam hogy állítsak a karbin. Tudtommal a phva 14-esen 2 csavar van, egy alapjárati és egy levegő. (mindkettő 1 oldalon?!) A beállítás műveleteit már olvasgattam itt a fórumon, de nem értem hogy a csavargatás mivel befolyásolná a fogyasztást?
Mert ugye van az alapjárati ami az alapjáratot befolyásolja, meg van a levegő ami a levegőmennyiség bejutását szabályozza. És ezek állítgatásától miért változna a fogyasztás?
Lehet felakad a tű. Vagy lehet sokal egy ici-picit.
MIóta van ez a jelenség. Valami nem előzte meg, hogy kiválthatta? Nem estél vele, vagy eldölt stb...
Egy érdekes jelenséget csinál a motorom. 2002- es 50- es derbi senda. Jól indul és jól is megy, de néha kis fordulaton behülyül.
Mikor nagy fordulaton megyek és húzom neki, akkor jól megy nincs vele gond. De ha kisebb fordulaton tartom a gázt, akkor a motor meg akar állni és úgy csinál mintha a karbiból kifogyna a benzin. Persze ilyenkor belekuplungolok és csutkára húzom a gázt, ilyenkor üveghangon megy a motor mint a fene. A kérdésem az, hogy mért csinál ilyet a motorom? Biztos voltatok már úgy, hogy a karbi alján volt valami kosz vagy egy kis viz és a motor egyszer jól ment egyszer meg nem. Kis fordulaton prüszkölt és csak nagy fordulaton ment.
Valami hasonló jelenséget csinál a motorom. A karbit már kipucoltam (fúvókák tisztát, az úszó nem lukas, kézi szivatós). Új gyertyát is tettem bele. A kipufogót is átnéztem és nem koszos, nincs eltömődve. (teljesen gyári rendszer, csak ki van véve a rezóból a katalizátor)
Szeva!
Ez a jelenség a "vagy...?" kategória szerintem. Ha szemcsés akkor vagy valami összekopott rendesen, vagy túlságosan is... ha habos is, akkor víz került a rendszerbe.
A blokkod tetején a karbid alatt van egy nagy fekete csavar, ott töltöd be, a kuplungdeklin a tengely vonalában kicsivel lentebb van egy imbusz csavar, na azt kicsavarod és ott ha elkezd kifigyelni az olaj, akkor jó a szint. Ha beleöntöttél vagy 6dl-t, akkor várjál egy kicsit, mert idő kell terülni az olajnak, ha 5-10mp után nem jelenik meg az olaj, akkor max fél decinként okosan öntögessél rá és mindig vár egy kicsit.
Az olajat leengedtem a blokk alján lévő csavarnál , na de hol töltöm vissza a friss tiszta új 10w40 es motorkerékpárba való 4t olajat ? Na és mennyit ?
Sziasztok valaki esetleg derbi atlantishoz tud idomokat (Nem törött repedt) 99 es évjárat Válaszokat előre is köszönöm 0630 911 32 69 folkerbalazs@gmail.com vagy ide a forumra !
Na ezt így mire elsőre visszaakasztottam... elszívtam vagy 2 bagót, meg vagy 2x agyvérzést kaptam. De ha az valahogy kiakadt, akkor azt valaki anno szarul rakta vissza és nem volt a helyén a nútban.
Hengerfalat mennyire mocskolta össze?
Na szóval, vagy egy motor ami 6l-t eszik és gyári.
Azokat a tanácsokat kaptam hogy állítsak a karbin. Tudtommal a phva 14-esen 2 csavar van, egy alapjárati és egy levegő. (mindkettő 1 oldalon?!) A beállítás műveleteit már olvasgattam itt a fórumon, de nem értem hogy a csavargatás mivel befolyásolná a fogyasztást?
Mert ugye van az alapjárati ami az alapjáratot befolyásolja, meg van a levegő ami a levegőmennyiség bejutását szabályozza. És ezek állítgatásától miért változna a fogyasztás?
köszönöm a válaszokat
Ez úton is köszönet a kedves kereskedőnek, aki új dugóval, alul fúvókázva árul egy közel 200e Ft-os motort!
Linken bővebb információ!
Cagiva Mito Evo ll.
MIóta van ez a jelenség. Valami nem előzte meg, hogy kiválthatta? Nem estél vele, vagy eldölt stb...
Löttyints bele valami normálisabb olajat, majd 1000-nél nézd meg újra, hogy mi jön ki belőle.
Mikor nagy fordulaton megyek és húzom neki, akkor jól megy nincs vele gond. De ha kisebb fordulaton tartom a gázt, akkor a motor meg akar állni és úgy csinál mintha a karbiból kifogyna a benzin. Persze ilyenkor belekuplungolok és csutkára húzom a gázt, ilyenkor üveghangon megy a motor mint a fene. A kérdésem az, hogy mért csinál ilyet a motorom? Biztos voltatok már úgy, hogy a karbi alján volt valami kosz vagy egy kis viz és a motor egyszer jól ment egyszer meg nem. Kis fordulaton prüszkölt és csak nagy fordulaton ment.
Valami hasonló jelenséget csinál a motorom. A karbit már kipucoltam (fúvókák tisztát, az úszó nem lukas, kézi szivatós). Új gyertyát is tettem bele. A kipufogót is átnéztem és nem koszos, nincs eltömődve. (teljesen gyári rendszer, csak ki van véve a rezóból a katalizátor)
Ez a jelenség a "vagy...?" kategória szerintem. Ha szemcsés akkor vagy valami összekopott rendesen, vagy túlságosan is... ha habos is, akkor víz került a rendszerbe.
zsír új senda bejáratása (630km) után lecseréltem az olajat és szürke sötét szürke olaj jött ki belőlle. ez normális jelenség vagy....?
itt egy szemléltető videó