Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én mindenhogy próbáltam de csak a lehúzó segített
2 db ilyen van rajta és igazábol azért érdekelne mert ha a gyárban teszik rá akkor valószínűleg még soha nem volt megbontva a blokk
Apropó... Lendkerék leszedéséhez valakinek valami ötlet a megvehető lehúzón, flexen, kalapácson kívül?
Tisztelt kollégák!
Ma eljutottam arra a pontra, hogy szétbontom a blokkot felújításra... Kár volt... Még a vízzel nem is voltak gondok, tiszta és lágy volt, mint ahogy a fagyállós hűtővíznek lennie kell. De mikor kiszedtem az olajleeresztőt alul...
Kétlem, hogy olyan parasztsz*pató csavart tennének rá, mint a kispolákok kormányzárára, hogy a kellő nyomaték elérésekor leszakad a feje. Nem véletlenül van csak 1 db olyan csavar.
gyárilag tesznekrá ilyen buzis kicsavarhatatlan csavart vagy ezeket valaki belekókányolta?
Szia. Nekem 17,5 karbi 70- es nikasilos airsal hengerre 10500 fordulatnál megy 88-at gps-el mérve. A piros tartományba még nem húztam. Ez szerintem elég
nekem 70es airsal hengerrel 14es karbival 75-80 körül van a vége
Srácok Nektek mit megy végre a Derbitek? 70ccm-esektől kérdezem elsősorban! :D Kajak magam alá fostam a minap,azaz kb 2 hete :D
Van valakinek erősített kormánya ami a vastagvázas derbihez jó,jó lenne gyári gázmarkolattal és bovdennel együtt! Adjon Isten!
Hello
A minap elkészült a blokkom.70 es nicasilos aluhengerről váltottam vissza 50 es gyári vashengerre. A következő probléma merült fel: 14-es karburátor, 80 as főfúvóka, levegőcsavar nullán(70 es hengernél is így volt jó, így reagált jól gázadásra), 1-2-3 sebességfokozatokban jól húz, jól reagál gázadásra, többi sebességfokozatban csak szivatóval gyorsul. Karburátor, benzincsap, fúvókák kitisztítva. Súberen minden lehetőséget próbáltam. Valakinek valamilyen ötlete?
Illetve ha valakit érdekel egy teljesen felújított GPR 125, írjon emailt!(vegitaa@citromail.hu)
Üdvözlet!

Derbi GPR 125 2t-hez keresnék vázat, papírokkal. (Esetleg Gilera sc 125-öt...)
Tud valaki segíteni?

Köszi!
Milyen hengert tettél rá? Én sajnos ezt a fojtott hengeres dolgot végigjártam. Kezdtem a 14-es karbi fúvóka felfúrással 80-asra, mondanom sem kell, hogy benyelte a 6 litert meg ment 60-at. Lánckerék 13 / 53. Majd vettem egy tnt 50-es hengert, na ez volt a legnagyobb ballépésem. 1000 km-t járattam, 70-et ment, de lecsökkentettem az első lánckereket 12-esre, mert alacsonyabb fordulaton sokkal erőtlenebb volt, mint a gyári nikasilos fojtott hengerrel. Evett 7 litert 70-es tempónál. Ekkor vettem, egy bontott 70-es hengert, öntvényt, egy és fél gyűrűvel. (az alsónak volt 3mm-es hézagja), meghúzott hengerfallal, 13 / 53 -as lánckerékkel 80, de könnyedén ám, és meg lett, az a jellegzetes, 6000 rpm fölött seggbe rúgnak effektus és mindjárt el lehetett vele járni 3.5 literrel, pedig csere 17,5-ös karbira, fúvóka maradt 80-as. Most felújíttatom a hengert, csak a dugóval vagyok elakadva, mert marha drága a minőségi (23K). Úgy döntöttem ráhagyom a gépészre, hogy csináltasson ő dugót, ez ilyen simson, etz minőség lesz, de fúrással együtt 13K. Sok simson hengert csináltattam vele, soha nem volt gond, és nagyon maximalista, úgy van meghónolva a henger, meg beállítva a gyűrűhézag, hogy 50-100 km járatás elég. Meglátjuk, 2-3 hetet várni kell az öntőre. Addig kuplungozás, meg idomragasztás, festegetés.
JAV: szotyilow@gmail.hu
Ducati energia gyújtást keresek. szotyilow@citromail.hu
szükségem lenne 4db tőcsavarra ebs blokkhoz, ha valakinek van ne tartsa magába!
Nem biztos, hogy atomjaira kell robbantani a blokkot, ha tényleg csak vissza kell kicsit billentenie a váltókart. Mert akkor lehet, hogy csak szorul a tengely.
Sziasztok!
Derbi GP1 Revolutionra való ARROW EXTREME rendszer 30.000Ft. -os irányáron eladó!
Elérhetőségem az adatlapomon.
Köszönöm a rajzot ! Tanulmányozom !
Az enyém kemény 3 dl ivott !
Szia nekem 14-62 az jó.meg annyit szeretnék kérdezni hogy mennyi olajat kell a blokkba tölteni.
én a helyedbe széthúznám a blokkot és megnézném hogy mi a helyzet a váltóval
ebbe benne van hogy hol kellene lenniük a hézagolóknak:
http://www.manualedereparatie....
Üdvözletem. Felfúratom a 70-es öntvény hengeremet, csak a dugattyú vásárlással elakadtam. Eddig 2 lehetőségem van, kb. 23K-ért veszek dugattyút (D47,4 ) vagy öntetek, ekkor viszont 6 ezerbe kerül. Viszont ettől egy kicsit tartok, és még erre is várni kell 2-3 hetet. Ha valakinek van alternatívája, az ne tartsa magában. Köszönöm.
Az enyém is csak 62-t megy a másik órája szerint, 12-es karbival, meg nagy hátsó fogassal... úgyhogy elméletileg a tied többet kéne mennie.
Most voltam kint próbakörön. Igaz rövid távon de ennyi is elég volt. Keményen 55 ! Haladás ! Eddig 40-45 most meg 55. Nem igazán merem pörgetni, elvégre bejáratós lenne, és messze vagyok még a 600-800 km-hez... (kb 50 kb volt a táv eddig.. ) De már jobb kedvre derített az a tény hogy javul... Mennyi lehet a járatás után a vége ? 60-70 nek már örülnék...