Tisztelt kollégák!
Ma eljutottam arra a pontra, hogy szétbontom a blokkot felújításra... Kár volt... Még a vízzel nem is voltak gondok, tiszta és lágy volt, mint ahogy a fagyállós hűtővíznek lennie kell. De mikor kiszedtem az olajleeresztőt alul...
Kétlem, hogy olyan parasztsz*pató csavart tennének rá, mint a kispolákok kormányzárára, hogy a kellő nyomaték elérésekor leszakad a feje. Nem véletlenül van csak 1 db olyan csavar.
Szia. Nekem 17,5 karbi 70- es nikasilos airsal hengerre 10500 fordulatnál megy 88-at gps-el mérve. A piros tartományba még nem húztam. Ez szerintem elég
Srácok Nektek mit megy végre a Derbitek? 70ccm-esektől kérdezem elsősorban! :D Kajak magam alá fostam a minap,azaz kb 2 hete :D
Van valakinek erősített kormánya ami a vastagvázas derbihez jó,jó lenne gyári gázmarkolattal és bovdennel együtt! Adjon Isten!
Hello
A minap elkészült a blokkom.70 es nicasilos aluhengerről váltottam vissza 50 es gyári vashengerre. A következő probléma merült fel: 14-es karburátor, 80 as főfúvóka, levegőcsavar nullán(70 es hengernél is így volt jó, így reagált jól gázadásra), 1-2-3 sebességfokozatokban jól húz, jól reagál gázadásra, többi sebességfokozatban csak szivatóval gyorsul. Karburátor, benzincsap, fúvókák kitisztítva. Súberen minden lehetőséget próbáltam. Valakinek valamilyen ötlete?
Milyen hengert tettél rá? Én sajnos ezt a fojtott hengeres dolgot végigjártam. Kezdtem a 14-es karbi fúvóka felfúrással 80-asra, mondanom sem kell, hogy benyelte a 6 litert meg ment 60-at. Lánckerék 13 / 53. Majd vettem egy tnt 50-es hengert, na ez volt a legnagyobb ballépésem. 1000 km-t járattam, 70-et ment, de lecsökkentettem az első lánckereket 12-esre, mert alacsonyabb fordulaton sokkal erőtlenebb volt, mint a gyári nikasilos fojtott hengerrel. Evett 7 litert 70-es tempónál. Ekkor vettem, egy bontott 70-es hengert, öntvényt, egy és fél gyűrűvel. (az alsónak volt 3mm-es hézagja), meghúzott hengerfallal, 13 / 53 -as lánckerékkel 80, de könnyedén ám, és meg lett, az a jellegzetes, 6000 rpm fölött seggbe rúgnak effektus és mindjárt el lehetett vele járni 3.5 literrel, pedig csere 17,5-ös karbira, fúvóka maradt 80-as. Most felújíttatom a hengert, csak a dugóval vagyok elakadva, mert marha drága a minőségi (23K). Úgy döntöttem ráhagyom a gépészre, hogy csináltasson ő dugót, ez ilyen simson, etz minőség lesz, de fúrással együtt 13K. Sok simson hengert csináltattam vele, soha nem volt gond, és nagyon maximalista, úgy van meghónolva a henger, meg beállítva a gyűrűhézag, hogy 50-100 km járatás elég. Meglátjuk, 2-3 hetet várni kell az öntőre. Addig kuplungozás, meg idomragasztás, festegetés.
Nem biztos, hogy atomjaira kell robbantani a blokkot, ha tényleg csak vissza kell kicsit billentenie a váltókart. Mert akkor lehet, hogy csak szorul a tengely.
én a helyedbe széthúznám a blokkot és megnézném hogy mi a helyzet a váltóval
ebbe benne van hogy hol kellene lenniük a hézagolóknak: http://www.manualedereparatie....
Üdvözletem. Felfúratom a 70-es öntvény hengeremet, csak a dugattyú vásárlással elakadtam. Eddig 2 lehetőségem van, kb. 23K-ért veszek dugattyút (D47,4 ) vagy öntetek, ekkor viszont 6 ezerbe kerül. Viszont ettől egy kicsit tartok, és még erre is várni kell 2-3 hetet. Ha valakinek van alternatívája, az ne tartsa magában. Köszönöm.
Most voltam kint próbakörön. Igaz rövid távon de ennyi is elég volt. Keményen 55 ! Haladás ! Eddig 40-45 most meg 55. Nem igazán merem pörgetni, elvégre bejáratós lenne, és messze vagyok még a 600-800 km-hez... (kb 50 kb volt a táv eddig.. ) De már jobb kedvre derített az a tény hogy javul... Mennyi lehet a járatás után a vége ? 60-70 nek már örülnék...
Ma eljutottam arra a pontra, hogy szétbontom a blokkot felújításra... Kár volt... Még a vízzel nem is voltak gondok, tiszta és lágy volt, mint ahogy a fagyállós hűtővíznek lennie kell. De mikor kiszedtem az olajleeresztőt alul...
Van valakinek erősített kormánya ami a vastagvázas derbihez jó,jó lenne gyári gázmarkolattal és bovdennel együtt! Adjon Isten!
A minap elkészült a blokkom.70 es nicasilos aluhengerről váltottam vissza 50 es gyári vashengerre. A következő probléma merült fel: 14-es karburátor, 80 as főfúvóka, levegőcsavar nullán(70 es hengernél is így volt jó, így reagált jól gázadásra), 1-2-3 sebességfokozatokban jól húz, jól reagál gázadásra, többi sebességfokozatban csak szivatóval gyorsul. Karburátor, benzincsap, fúvókák kitisztítva. Súberen minden lehetőséget próbáltam. Valakinek valamilyen ötlete?
Derbi GPR 125 2t-hez keresnék vázat, papírokkal. (Esetleg Gilera sc 125-öt...)
Tud valaki segíteni?
Köszi!
Derbi GP1 Revolutionra való ARROW EXTREME rendszer 30.000Ft. -os irányáron eladó!
Elérhetőségem az adatlapomon.
ebbe benne van hogy hol kellene lenniük a hézagolóknak:
http://www.manualedereparatie....