Sziasztok! Van egy 2005-ös Derbi Senda sm-m és a fordulatszámmérő nem működik mert nem találom, hogy hova kellene csatlakoztatni, illetve ha lenne egy kapcsolási rajza valakinek azt nagyon megköszönném mert sehol sem találok normálisat!
Egy kis segítségre lenne szükségem!
Derbi Senda SM (2004 - EBS blokk), henger csere előtt állok, gyári főtengelyhez ha jól tudom 12*15*15-ös tűgörgő kell.
12*15*16-os PROX tűgörgőt bele lehet tenni? Nem tudom mennyire jelent gondod, hogy összesen 1 mm-el szélesebb.
Valaki berugokarhoz visszahúzó rugóval kapcsolatban tudna segíteni ? Esetleg Pesten valami szaki aki gyárt rugókat ? A gyárit megrendeltem nem vészes 1000 ft de mar 2-3 hete várok ra es addig megsem tudom bontani .
Valoszinuleg megoldas lenne egy gyari dellorto karbi .Vagy ha gyújtás felére tippelsz probálj meg egy masik gyertyát , más hoertekut .Jartam mar ugy robogonal hogy volt szikra de kompresszió alatt nem mindig .Lehetseges hogy egy bizonyos terhelés , fordulat felett kihagy a szikra csak par másodpercre .Probalj ki egy olyan tipusut amilyen most van benne csak ujat meg egy kicsit eltérő hoertekut is .
Ez nem megtorpan, hanem szó szerint mint ha levenném a gyújtást, vagy elfogyna a benzin és úgy gurulnék. De ha nem engedem vissza a gázt, akkor meg is tudok vele állni. Mondjuk 1-1.5 óra Tisza parti ökörködés után javul a helyzet, nem áll le, csak baszik gyorsulni.
Sajnos még a fúvókák méreteit sem tudom, mert annyira kisipari hulladék fost küldött az eladó, hogy azok sincsenek belenyomva...
Nekem is hasonló a jelenség miota kikerültek a folytasok , csak nekem 5 sebességig mehet a csutka gaz es 60 nal ha rakok egy 6 díkat gyorsul meg 65-70 ig csutka gazon es elkezd torpangatni de énis ha vissza engedem vagy alapbol háromnegyed gazon gyorsítók vegig akkor felgyorsul 80ig.Nekem meg a gyari fuvoka van benne
Na ha már nafta fogyás, akkor volna némi problémám azzal nekem is...
Dugó, gyűrű, karbi csere után (dellortó 17.5-nek hirdetett valami kisipari noname kamu szar)... 1-2-3-ban nyéle gázon mehetek mint a hülye ki a világból gond nélkül, de ha rakok 4-5-6-ot, akkor háromnegyed gáztól mint ha levenném a gyújtást. Visszaengedem a gázt kb háromnegyedig és megy tovább gond nélkül... Ha valamennyit gyorsítani akarok, akkor meg még tovább vissza kell engednem.
Valaki adjon valami ötletet hogy mi legyen, mert felb@sz és kiviszem itt a sajó ártérre és felgyújtom a picsába.
igen van benne de benne hagyom!fúvókát nekem is kell cserélni mert 60nál elfogy a nafta! :) meg még az első fogast 13ra cserélem vagy 12re nem tom melyik lenne a jobb hogy gyorsuljon is meg a vég is jó legyen.
sziasztok!
Esetleg ha lát benne valaki fantáziát eladásra kínálom ezt a csodaszekeret ami azért csoda mert csoda ha van szikra rajta. Én tartozásba számítottam be a blokkot külön kaptam hozzá mert állítólag csak a dugattyú volt kopott benne szépen vettem bele dugattyút hónoltattam a hengert hozzá összeraktam indult is egyből aztán utána már csak ha épp kedve volt nekem erre se energiám se erőm se kedvem átnézegetni miért nincs. 50 kis mátyásért vagy ha nincs más 5 deák pappírért megválok tölle.
De ha sokmindent kell róla hajlandó vagyok megbontani is.
Igazából másfél hét kb. de azt mondom 9-10 munkanapon belül a kezedben van postával. Üdv!
Derbi Senda, DRD, GPR tuning alkatrészek illetve utángyártott valamint eredeti alkatrészek is kaphatók.
Érdeklődni:
email: mastertuning@gmail.hu
tel.: 06-30/433-4004
Facebook: mastertuning
Üdv!
Most lett meg a Derbi Senda Xtreme 50 sm motorom.Az érdekelne, hogy mennyi az ideális guminyomás elöl-hátul?
Előre is köszönöm :)
Derbi Senda SM (2004 - EBS blokk), henger csere előtt állok, gyári főtengelyhez ha jól tudom 12*15*15-ös tűgörgő kell.
12*15*16-os PROX tűgörgőt bele lehet tenni? Nem tudom mennyire jelent gondod, hogy összesen 1 mm-el szélesebb.
Előre is köszönöm!
80- as esetleg 90- es fúvókával próbáld.
Sajnos még a fúvókák méreteit sem tudom, mert annyira kisipari hulladék fost küldött az eladó, hogy azok sincsenek belenyomva...
Dugó, gyűrű, karbi csere után (dellortó 17.5-nek hirdetett valami kisipari noname kamu szar)... 1-2-3-ban nyéle gázon mehetek mint a hülye ki a világból gond nélkül, de ha rakok 4-5-6-ot, akkor háromnegyed gáztól mint ha levenném a gyújtást. Visszaengedem a gázt kb háromnegyedig és megy tovább gond nélkül... Ha valamennyit gyorsítani akarok, akkor meg még tovább vissza kell engednem.
Valaki adjon valami ötletet hogy mi legyen, mert felb@sz és kiviszem itt a sajó ártérre és felgyújtom a picsába.
Kukoda Attilát pedig csak ajánlani tudom!
06303964242
Esetleg ha lát benne valaki fantáziát eladásra kínálom ezt a csodaszekeret ami azért csoda mert csoda ha van szikra rajta. Én tartozásba számítottam be a blokkot külön kaptam hozzá mert állítólag csak a dugattyú volt kopott benne szépen vettem bele dugattyút hónoltattam a hengert hozzá összeraktam indult is egyből aztán utána már csak ha épp kedve volt nekem erre se energiám se erőm se kedvem átnézegetni miért nincs. 50 kis mátyásért vagy ha nincs más 5 deák pappírért megválok tölle.
De ha sokmindent kell róla hajlandó vagyok megbontani is.