Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor ott valami kopott menet közben. Szerintem ahhoz, hogy donort kelljen venned, túl kevés alkatrészre van szükséged, már ha van egyáltalán.
Nem vennék rá mérget hogy szétkapta. Az olaj ami benne volt egy kissé sötétszürke, és szemcsés. Csere. Viszont ajánlottak egy Derbi Senda motort alkatrészdonornak. Gondolkozom rajta.35 ért megéri ? A henger kuka, és idom nincs. Ami aggasztó hogy tőle vettem ezt amit csinálgatunk, és nem 1-2 hiba volt amit "elfelejtett" közölni.
Gratulálok, hogy jó lett! Mondtam, hogy nem kell ettől félni. A váltód egyenlőre még számomra is gondolkodtató, mert a sajátomat még nem bontottam szét, csak a pót blokkot... igaz, azt meg még lusta voltam összerakni, mert kuka a főtengely.. De lehet hogy csak valami hézagolást baszott el a mókus. Vagy egyáltalán széthúzta a blokkot?
királyak vagytok ! a kuplung kész, mintha új lenne !
Már csak a válltó és mehetek ! Ahoz valami javaslat ? Olyan mintha nem jó helyre tolná. kicsit vissza kell húznom a pedált.
Tőletek többet tanultam mint bárkitől ! Srácok ha valaki Erzsébet közelében jár Vendégem 1 sörre !
az nem baj ha kotyog, az a lények hogy a kosár ne kotyogjon és a rúgó csavarok is a helyükön legyenek
Üdv! Én is pont ezt akartam megkérdezni! Én lennék az eladó s talán Rob021 a vevő? Sokat segítene , ha valaki érdemi választ tudna adni ez ügyben!
Sziasztok,

SegÍtsetek légy szÍves, az AM6-osokhoz(rieju) való balos kipufogót "mókolás" nélkül fel lehet tenni 2006 utáni Derbi sm xtreme-re?
Előre is köszi.
üdv,
Muldi ! Meg tudnál dobni egy telószámmal ? felhívnálak...
Viszont elötte egy észrevétel:
kuplung oldal szétkapva. és a tengely kb 3-4 mm -t kotyog.Lehetséges ok a problémámra ?
Megpróbálom.. :) Amiket mondtál, az alapján könnyű... De ez az elmélet. Próba cseresznye. Legfeljebb kiakadok, és lesz kb 100 kg nehezékem.. :) DE NEM ADOM FEL !
Vagy az, vagy ha nem félsz az olajtól, meg van némi szerelési tehetséged (nem buktál meg óvodában legóból), akkor nekiállhatsz te is. Kell hozzá 15-17-es kulcs az olaj leeresztéséhet, 4-es imbusz a vízhez, meg a külön olajzó borításának leszedéséhez, 13-as kulcs a berúgóhoz, 10-es, vagy 5-ös imbusz a váltókarhoz, meg 10-es krova vagy csőkulcs a dekli leszedéshez és kb már be is jutottál a kuplunghoz. Fejből kb ennyit tudok hirtelen. De a dekli lehúzásakor a berúgó tengelyét nyomjad visszafele a blokkba, mert ha az kiakad te is kifogsz mire visszaakasztod.
Tehát marad egy NORMÁLIS szerelő ? Abból itt hiány van ! Szerelő az van, de csak a saját hasznuk a lényeg, nem a jó szerelés...
Konyha nyelven néha kidobálja a sebességet, vagy be sem akarja elsőre venni. Ez így első olvasásra nem egy karbi pucolásos téma. Abban igaza lehet, hogy bejáratás végére eltűnhet a probléma, csak kérdés, hogy milyen áron? Ezeknek a váltóknak frissen összerakva is mint az óramű, úgy kéne kapcsolniuk. De ezt okozhatja az is, hogy a kuplungod baszakodik. Mármint, hogy nem emel ki rendesen, vagy rosszabb esetben (mint nekem volt) a rugó leszorító csavarokból 1-2 le van törve... Vagy csak szimplán fellazult a kuplungkosarat tartó anya. Sok köcsög kis apróságon tud elcsúszni az ember, én is megsz*pattam magam vagy 2x, pedig rajzok és leírás alapján szedtem szét és pakoltam össze.
Könnyen indul, első rugásra. A motor felpörög rendesen. Ezért vagyok teljesen tanácstalan.Az egyedüli az hogy nem "engedi el" a sebességet, és a végsebessége. A nem engedi el nálam az hogy valamikor kétszer is sebességbe kell tenni, és a kuplunggal is játszanni kell ( ez utóbbi nem rendszeres. ). A szerelő arra hivatkozik hogy ezek a problémák a bejáratási procedúrák után megszünnek. ITT TELT BE A POHÁR !
Amit eddig csinálltattam:
Henger,dugó csere ( továbbra is 50ccm )
A váltót helyrepakolták (állítólag szét volt esve :( )
Kipufogó, karburátor (PHBN17,5) tisztítás
Hátsó lánckerék ( 71-ről 58-ra ).
Ne aggódj, tudom milyen amikor költ az ember a motorra. Nálam a Bultaco élesztés galériában láthatod, hogy miből indultam ki... Volt egy talán fél motorom, amit nem tudtam még addig sem összerakni, mert hiányzott egy raklap alkatrész. De a kérdésem még mindig adott. Könnyen indul, felpörög e rendesen a motor? Üresben és sebességben is?
Nincs órám. Mindig GPS -el mérek.+ A telón is megy a tracker.
A problémám főként az hogy május közepére ISZONYÚAN FONTOS LENNE nekem a motor.De az itteni szerelő (Nem reklámoznám az illetőt), egy kiló krumplit se tudna meghámozni, ha a szerelését nézem. Ráadásul már a pénzből amit kapott már vehettem volna magamnak egy DRD Racing-et. Csak azért nem adom el mert a ráköltéseim miatt nőtt a szívemhez. Ha valaki segítene nem lennék hálátlan ! INKÁBB EGY HOZZÁÉRTŐNEK FIZETEK, MINT EGY BARBÁRNAK !
Na hát ilyet én még nem b*sztam, hogy ekkora csökkentés után nem nő a végsebesség. Nem lehet, hogy csak az órád szívat? Kipörgi a sebességeket rendesen? Bár ez egy bejáratós motornál nem biztos hogy teljesen jó ötlet sokáig úgy nyígatni.
Sziasztok !
Fejleményeim: Kicseréltem a hátsó fogaskerekemet (71 fogasról 58-ra). takarítás, kenés, próbakör. Érdekes hogy a sebességem nem változott. Csak lassabban éri el azt a kemény 45 km/órát.
Lehetséges lenne hogy a motor bejáratós, és azért ? Vagy csak ennyire lenne képes ? A másik hogy a sebességet elengedi. Szerintem a kuplungom is elszállt... :( Kéne lassan valaki aki rá tudna nézni, mert itt egy tömítéscsere 6000 től kezdődik (és MINDIG jön egy "rejtett" hiba amivel addig nem volt gond), pedig ha megveszem akkor egy 1000-be kerül. Valaki Pesten ?
Membránra gyanakszunk, főtengely szimeringet most kapott.
http://aprod.hu/hirdetes/derbi...

Linken szereplő derbi 70 ezer ft :)
nekem amikor szimeringes volt hidegen 1-2 rúgásra, melegen meg már az istennek se akart beindulni
Lehet hogy az. De az hidegen is szívatná, nem?
lehet hogy főtengely szimeringes
Próbálkozz meg egy normális, a gyárival megegyező hőértékű gyertyával. Általában az szokott ilyen problémákat produkálni.
Az miért van, h a motorom melegen nem indul?
Ha kikötötte, akkor a meghajtó fogaskereket is ki kellett volna vennie, hogy ne pumpáljon... Ha ezt nem tette meg, akkor jobban jársz ha te magad szeded ki. Mert ha kenés nélkül szárazon jár a pumpa, akkor "besül" és az az apró kis vacak szerkezet képes megakasztani a motort, vagy nagy mértékben csökkenteni azt az amúgy sem túl nagy teljesítményt (saját tapasztalat). Visszakötés meg cső egyik vége a pumpa csöcsére, a másik végének meg keresel egy szabad csöcsöt a karbin.