sziasztok fiatal derbiből a vázon kivül minden eladó, műszerfal ford mérős, ülés uj idomok szépek, blokk csak darabokban felnik nagyon különlegesek újszerű lánckerékkel,5mm gumikkal,szóval minden tökéletes rajt, felnik 40-eft postázok is, van régi szenda alkatrészem is
Sziasztok van egy 97-es h derbi sendám és
hatvannál többet nem akar menni. Mi lehet a
baja? Már vettünk rá 17.5-es karbit de azzal se
jobb ráadásul szembe szélbe torpan és alig akar
kipörögni. Max 5-6 ezres fordulatot ér el. Elöl 14
hátül 62-es fogaskerék van. Ha benne hol keressem? Előre is köszi a válaszokat.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek, mert sajnos nem találom a hiba forrását az elektronikában a Derbimben...
A hiba a következő, járó motornál ha balra indexelek, elég halványan történik, viszont a másik irány jó... Ha ráadom a reflektort, és meghúzom a gázt, a motor magától elkezd balra indexelni, ha eltolom a kapcsolót balra, ugyanez halványan, viszont a jobb irány itt is jó...
A műszerfalon mint amikor nincs bent az akksi világít a benzin, olaj, víz, ha balra indexelek fényszórónál ezek villognak...
Már átpucoltam a kapcsolót, csatlakozásokat megpucoltam, ellenőriztem, de nem találtam semmit... Mi lehet a gond, merre keressem? Találkozott már valaki hasonlóval?
Végigmotoroztuk a napot, nem volt semmi, és az udvaron hagytam pár órát, majd amikor jártam volna be, akkor jelentkezett... Az se lehet, hogy beázott, és ettől valahol kontakt van, mert kb 1 hete állt, kiszáradt volna, ha ez van...
Sziasztok van egy 97-es derbi senndám és hatvannál többet nem akar menni. Mi lehet a baja? Már vettünk rá 17.5-es karbit de azzal se jobb ráadásul szembe szélbe torpan és alig akar kipörögni. Max 5-6 ezres fordulatot ér el. Elöl 14 hátül 62-es fogaskerék van. Ha folytáslehet benne hol keressem? Előre is köszi a válaszokat.
Szia
a vízpumpáról csak le kell húzni a csöveket, oldalt vagy alul leengeded az olajat, az olajpumpáról lehúzod a két csövet, leszeded a berúgót, kiakasztod a kuplungot és ennyi.
Nemrég vettem egy Derbi Senda 50R típusú motort , az előző motorom egy Simson volt , melyet Én szerelgettem.
A kérdésem az lenne, hogy ennél a típusnál egy kuplung cserénél mennyire kell a dekli oldaláról lebontani a dolgokat (pl.:vízpumpa..stb.), hogy lehúzható állapotba kerüljön az oldalsó dekli. (A tömítések miatt is érdekelne...).
A választ előre is köszönöm!
ha a motoron gyárilag nincs fordulatszám mérő akkor lehet rá szerkeszteni valahogy? és ha én az első 21es kerekemet kicserélem egy 17es sm kerékre akkor mit kell állítanom hogy a km óra jól egyen vagy ahhoz nem kell nyúlnom?
hatvannál többet nem akar menni. Mi lehet a
baja? Már vettünk rá 17.5-es karbit de azzal se
jobb ráadásul szembe szélbe torpan és alig akar
kipörögni. Max 5-6 ezres fordulatot ér el. Elöl 14
hátül 62-es fogaskerék van. Ha benne hol keressem? Előre is köszi a válaszokat.
Segítséget szeretnék kérni tőletek, mert sajnos nem találom a hiba forrását az elektronikában a Derbimben...
A hiba a következő, járó motornál ha balra indexelek, elég halványan történik, viszont a másik irány jó... Ha ráadom a reflektort, és meghúzom a gázt, a motor magától elkezd balra indexelni, ha eltolom a kapcsolót balra, ugyanez halványan, viszont a jobb irány itt is jó...
A műszerfalon mint amikor nincs bent az akksi világít a benzin, olaj, víz, ha balra indexelek fényszórónál ezek villognak...
Már átpucoltam a kapcsolót, csatlakozásokat megpucoltam, ellenőriztem, de nem találtam semmit... Mi lehet a gond, merre keressem? Találkozott már valaki hasonlóval?
Végigmotoroztuk a napot, nem volt semmi, és az udvaron hagytam pár órát, majd amikor jártam volna be, akkor jelentkezett... Az se lehet, hogy beázott, és ettől valahol kontakt van, mert kb 1 hete állt, kiszáradt volna, ha ez van...
Ha a karburátorból kivettem a folytáslemezt,akkor a fuvókát hányasra kell,érdemes cserélni?
köszi
rumpibandi@gmail.com
Derbi Senda Xrace (2009) típusú motorhoz szeretnék Technigas E-nox kipufogórendszert.
Honnan tudnék rendelni? Az sem baj ha osztrák weboldal, mert Ausztriai címre is megtudom rendelni. :)
Vélemények, tapasztalatok is jöhetnek.
http://www.kepesmotor.hu/motor...
OK, köszi!
Ahogy húzod le az oldaldeklit nyomjad vissza befele a berúgótengelyt, mert ha az kiakad, akkor vagy 2x szívrepedést kapsz, mire visszajátszod.
Köszönöm szépen az infót, akkor nem is olyan vészes, mint amilyennek látszik.
a vízpumpáról csak le kell húzni a csöveket, oldalt vagy alul leengeded az olajat, az olajpumpáról lehúzod a két csövet, leszeded a berúgót, kiakasztod a kuplungot és ennyi.
Nemrég vettem egy Derbi Senda 50R típusú motort , az előző motorom egy Simson volt , melyet Én szerelgettem.
A kérdésem az lenne, hogy ennél a típusnál egy kuplung cserénél mennyire kell a dekli oldaláról lebontani a dolgokat (pl.:vízpumpa..stb.), hogy lehúzható állapotba kerüljön az oldalsó dekli. (A tömítések miatt is érdekelne...).
A választ előre is köszönöm!