Köszi az érdeklődést, jól vagyunk, szerintem maradunk egyelőre, legalábbis a következő mondjuk 5 évben biztos. Munka van, és szeretem, pár hónapja újították meg a szerződésem számomra igen előnyösen, a franciával is boldogulok valamennyire most már, pont a héten vizsgáztam belőle... Otthon meg nincs hová hazamenni, a feleségem építész, a házát már elvitte az OTP, az építőipar továbbra is haldoklik, úgyhogy neki se lenne munkája, én sem kapnék a szakmámban...
Úgyhogy egyelőre berendezkedtünk itt hosszabb távra, aztán majd meglátjuk, hogy javulnak-e otthon az esélyeink, addig meg boldogulunk ahol lehet. :)
A Senda is marad, gondolkodtam egy fiatalabb évjáratra cserén, hogy le tudjam papírozni, de igazából nem érné meg, meg nincs is kedvem megválni tőle, eddig nagyon bevált. Meg nem is nagyon van olyan eladó, aki az új Sendáját egy régire szeretné cserélni... :D
Amúgy nem nagyon járunk haza, évente 1x jövünk haza egy nagyobb szünidőre kocsival, akkor bevásárlunk, motoralkatrészekből, TúróRudiból, magyar borokból... :D Azon túl még 2x-3x ugrunk haza 2-3 napra, hétvégére.
Veled minden rendben? Látom ráálltál a Derbi felújításokra, lassan nyithatnál egy márkaszervizet. :)
Azóta egy GPR-t is rendbe hoztam és Pécsen rója az utakat. Azzal aztán volt gondom. "Autószerelő" ne szereljen motort! Összekeveri a vízcsöveket? Ledugózza a kis furatot ahol a víz jön ha gáz van? Azt hittem dobok egy hátast mikorra rájöttem a turpisságokra. Ja a gyújtásról ne is beszéljek. Világgá volt tekerve.
Amúgy hogy vagy? Jársz haza sokat, vagy már végleg Belgiumba maradsz?
A nicknevemre ráklikkelsz, és van a videók címzónál egy Senda készen. Erről a motorról készítettem mikor készen lett. Egy 125-ös kétütemű Senda kipufogója van rajta. Igaz a minőség elég silány lett, ahogy fel raktam, de hallható. De este 5-6 között készítek róla képeket, illetve a videót is elküldöm emailba, hátha jobb úgy a minőség.
A hír igaz, csak ajánlani tudom Zsolt motorjait, az enyémet is nagyon korrekten rendbehozta, azóta is szinte mindig első rúgásra indul. De gondolom a fórumból is egyértelmű, hogy ért a Derbikhez. Másik meg hogy Zsotty gyakran van itt a fórumon, tudsz tőle segítséget kérni ha muszáj, nem olyan aki rádsóz egy roncsot aztán sose látod többet.
Szóval szállítás megoldható, nekem megérné, hogy ne egy bizonytalan működésű motort vegyek, de persze Te tudod. :)
Bejáratósan nekem is koppig betekert levegőcsavarral volt jó a DT. Később, ahogy szoporodott benne a km, egyre több levegőt kért. Viszont bejáratós gépet elvileg nem pörgetünk még ki, nem?!
Na ez az enyém ha véletlen érdekelne.
Először is ha elmész megnézni, akkor ha a motoron ülsz baloldalt a kupplungdeknin van egy imbuszcsavar kb középtájt. Azt kicsavarod, és rögtön látod mi folyik ki belőle. Ha használt olaj akkor nem olyan vészes. Ha szűrke ragadós trutyi akkor vizes az olaj és csere olaj, víz, szimering. De mielött kicsavarod ugyan csak baloldalt elől van egy hajlított vízcső ami a hűtőbe kanyarodik felfelé. Az mögött és a kipu között a blokkon elöl kell lenni egy kis furatnak. Kicsit nehézkes észrevenni, de ott van. Ha nem lyuk hanem egy kis csavarfejet találsz akkor gondolom vizes az olaj. Akkor nézd meg utánna az oldaldeknin levő imbuszt. Az a szintjelző különben. Ha vizes az olaj akkor azért ragad hideg indításnál. Ha nem vizes akkor lehet a kupplungkosár, bár szerintem nem, de lehet csak hozá való olajat kell beletölteni. Vagy elgondolkodsz az enyémen. Azzal már végig játszottam ugyan azt amit leírtam és rendbe is tettem. Viszont amit írtam a hirdetésbe az úgy is van. Az első Sendám Smice vitte el Belgiumba. Szerintem ő sem csalódott a motorban ami tőlem van.
Helló!Derbi senda 50r 17,5dellorto(92fúvóka) karbi 50es henger(bejáratós) koppig bevan csavarva a levegőcsavar és ugyanugy kipörög mintha jól belenne állitva vagy kicsit mintha sok levegőt kapna.Mi lehet az oka?
Persze lehet attol van, hogy belevert a lamella, de ha szétszeded akkor úgy is látod. Derbinél nem jellemző. Ott inkább törés jellemző a hozzá nem értő emberek szereléséből adódóan. Eltört összerakják és utánna gyorsan eladják. Szenvedjen vele a vevő.
ha már az olajat leengeded akkor engedd ki a vizet is és nézd meg. De többé kevésbé az olaj a ludas. Mikor megvettem az enyémet, persze miért is ne lecsavarozták a kis furatot aho szimering gondnál jön ki a víz. És nekem is egyesbe tételkor nem vette be. 4. 5. 6. próbálkozás utánra végre. Na szóval szétszedtem kicseréltem a szimeringet. Szétszedtem a kupplungdeknit. kitisztítottam a vizes olaj miatt. Összeraktam és hidraulika olajat tettem bele, hogy kicsit kimossa a blokkot. Aztán leersztettem és tettem bele új olajat és lám nem volt gondom többet a hidegen való egyesbe tétellel.
Sziasztok! Nekem szükségem lenne a 2007-es sendámhoz a berugókar mechanikája alatt lévő fém félgyűrűre vagy komplett berugókarra. Sajnos így igen macerás a berugás mivel szalajt :( De bármi féle fajta ötletet szívesen fogadok.
Előre is köszönöm!
Szia. Melegítsd be jól a motort. Engedd ki az olajat. Hagyd jól kicsöpögni. Az alsó leeresztőt és a kuplungdekni alján levő leeresztőt is nyizsd ki hadd csepegjen ki minden csepp. Menj vegyél bele olajat, legalább addig is ürül. Visszatekered a csavarokat. 6-7dl olajat beleöntesz, és elvileg ennyi. Ha szürke trutyis olaj jön akkor vízszivattyú szimeringetis cserélned kell. Széles utat. Zsolt.
Hali!
Kellene egy kis segitsèg!
Derbi senda r hidegen bem veszi az 1 est,mi lehet az oka?
Melegen hibátlan minden kuplung nem csúszik sem hidegen sem melegen.
Attól függ minek. Gondolom Senda R mert az SM meg a GPR kerékmérete tök más. Elvileg a Racer és az X-Treme modell elöl 80/90-21", hátul 110/80-18". A DRD elől ugyanez, de hátul 100/80-18". Ezek elvileg az új vázas, 2002-es modellek gyári adatai. Nem tudom, mennyire változtak az évek során, nekem régi vázas Senda R-em van, annál szinte minden egyezik (a vázon kívül) a 2002-es Racer modellel, szerintem a gumiméret is.
derbi ebs blokk eladó használható jó hengerszett, tökéletes főtengely, kuplung nincs szétverve, váltó is jó gyujtás is sztem de erre nemtudok 100%-ot mondani 27500ft lenne a komplett blokk
Úgyhogy egyelőre berendezkedtünk itt hosszabb távra, aztán majd meglátjuk, hogy javulnak-e otthon az esélyeink, addig meg boldogulunk ahol lehet. :)
A Senda is marad, gondolkodtam egy fiatalabb évjáratra cserén, hogy le tudjam papírozni, de igazából nem érné meg, meg nincs is kedvem megválni tőle, eddig nagyon bevált. Meg nem is nagyon van olyan eladó, aki az új Sendáját egy régire szeretné cserélni... :D
Amúgy nem nagyon járunk haza, évente 1x jövünk haza egy nagyobb szünidőre kocsival, akkor bevásárlunk, motoralkatrészekből, TúróRudiból, magyar borokból... :D Azon túl még 2x-3x ugrunk haza 2-3 napra, hétvégére.
Veled minden rendben? Látom ráálltál a Derbi felújításokra, lassan nyithatnál egy márkaszervizet. :)