Szóval látom egy deltavázas, EBS blokkos, gyári szűrős, 70-es hengeres motor. Pontosan nem tudom, de olyan 100-as 110-es főfúvoka elvileg elegendő. A súbertű beállítása a gyári középső rovátkánál jónak kellene lenni. Igaz 50-es az enyém, de a mopedrallyn nem fogyasztott 5l-t 100-on. ott pedig nem igazán mentem vele 5-ben. Inkább 2-3-4 sebesség fokozatokban.
Lehet szét kellene azt a karbit szedni és megnézni milyen fúvóka van benne. Ja és mekkora a karbi? Gyári 14-es, de a 70-es hengerhez 17.5 vagy 19-es elég.
3 hete vettem de csak most mértem hogy ennyit eszik, eddig is feltűnő volt hogy többet zabál a kelleténél de nem igazán foglalkoztam vele, amikor megláttam hogy 50 km-en megevett durván 5litert kicsit megijedtem
Örülök, hogy jó még a gumi. Újonnan vettem mielött eladtam neked. Ezeket a pasztoy.hu-nál vettem Pesten. Igaz ők Pirellinek árúlták, de úgy néz ki gyártás után átalakúlt . Belső? Hát pedig azok is újak voltak. Azokat motoros boltban vettem, aztán egy gumisnál a hátsót tudom kicserélték, mert ami volt benne az sem volt jó. Az elsőkkel nem volt gondom.
Szia! Reggelente nem érzel benzin szagot a motornál? Könnyen indúl? Nem nyomja a kipunál a benzint? Szerintem valahol elfolyhat. 3.5-nél többet nem szabadna ennie. Vagy rosz a km órád.
Zsolt, köszönöm az ajánlatot szerencsére megoldódott, fillérekért tudtam szerezni egy ismerőstől motorhispániáét. Ha mégsem lenne jó, foglak keresni :)
A 36mm-es Paioli villához elvileg 36*48*11-es szimmering kell.
Azok a gumik amikről Zsotty beszél azok CEAT márkájúak, indiai, nem egy top márka, de tényleg megállják a helyüket aszfalton, és terepen is lehet velük boldogulni, persze nem profi versenyzői szinten, de munkábajárásra/kirándulásra tökéletes, fölösleges egy ennél jobb. Igazából már kerestem, hol lehet ugyanilyet venni, ha az enyámről egyszer lekopnak, de még nagyon messze vagyok az elkopástól (nem is megyek nagy távokat a motorral).
Viszont a belsők nekem nem túl tartósak, vagy legalábbis többet várnék tőlük, megköszönném, ha valaki tudna mondani egy bevált, tartós márkát... Ti milyet használtok?
Lehet szét kellene azt a karbit szedni és megnézni milyen fúvóka van benne. Ja és mekkora a karbi? Gyári 14-es, de a 70-es hengerhez 17.5 vagy 19-es elég.
Örülök, hogy jó még a gumi. Újonnan vettem mielött eladtam neked. Ezeket a pasztoy.hu-nál vettem Pesten. Igaz ők Pirellinek árúlták, de úgy néz ki gyártás után átalakúlt . Belső? Hát pedig azok is újak voltak. Azokat motoros boltban vettem, aztán egy gumisnál a hátsót tudom kicserélték, mert ami volt benne az sem volt jó. Az elsőkkel nem volt gondom.
Akár több szett is érdekel! Írj mailt: szotyilow@citromail.hu
Azok a gumik amikről Zsotty beszél azok CEAT márkájúak, indiai, nem egy top márka, de tényleg megállják a helyüket aszfalton, és terepen is lehet velük boldogulni, persze nem profi versenyzői szinten, de munkábajárásra/kirándulásra tökéletes, fölösleges egy ennél jobb. Igazából már kerestem, hol lehet ugyanilyet venni, ha az enyámről egyszer lekopnak, de még nagyon messze vagyok az elkopástól (nem is megyek nagy távokat a motorral).
Viszont a belsők nekem nem túl tartósak, vagy legalábbis többet várnék tőlük, megköszönném, ha valaki tudna mondani egy bevált, tartós márkát... Ti milyet használtok?
Ez az én motorom, és ilyenek voltak a régin is. Ezek mindenhova jók. Képeken azért látni milyen.