Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló!
Szerintem 2007-es ránézésre de itt megtudod nézni:
http://www.bikez.com/brand/der...
sziasztok
tudtok olyan oldalt ahol le van írva az összes senda típus gyártási évvel és képekkel? nem tudom hogy az enyémnek mi a pontos típusa és hogy mikor gyártották mert a fék és a kuplung kar nem eredeti és az idomokba is össze vissza van írva az év járat, vagy ha valaki képről meg tudná mondani azt nagyon megköszönném
ESA mire cseréljem a 12/53-at ?
Igen köszönöm. Ez aa video sokat segített :) Honnan lehet szerezni olyan kis gyürüt? :)
Szia. Az úszó tűjére gondolsz? Az lazán jár ki-be. Azt csak vissza kell dugni mikor összerakod. De óvatosan bánj vele.
Sziasztok. Lenne egy harci kérdésem. :) Nos. elszakadt a bovden a karburátorba szétszedtem és a tű kiessett. Valaminek kellene ott lenni amit benntartja? vagy esetleg trükkjevan? köszönöm :3
Igen megkerestem én is és tényleg a tied 12/53 mint a Sendáké. Az enyémből indultam ki ami 14/52.
A blokk számábol nem derül Ki ?
A mostani mint irta gyári 12/53.
Nèztem sok videot Ott mind 14/48-as de 14 kaphato viszont 48- as sehol nincs.
Igazad van a rosszabbnál-rosszabb motorokról. Én nem nagyobb motorra gondoltam, hanem 70-es hengerrel ellátott motorra.De mint kiderült írásodból, néztél olyat is. A képet nézve a teljes motoros az régi blokkal szerelt. A közeli képen amin a kuplungdekni látszik az pedig új blokkra utal. Ha a lekolcsóbb 70-es hengert veszed az 45000+posta. Én megmnézném azt az áttételt. 14/52 igaz a régi de lehet ha van valami leírásod a motorról ott megtalálod a gyári méretes áttételt.
Szia!

3500+posta.
szia!

A képek a motoromról. Miért nem vettem gyorsabbat,nincs nagyobb motorra jogsim, de már nem is lesz,a másik olvastam egy cikket ,tesztet a motorrol Derbi GPR 50 Teszt amiben ezt irják: "A GPR50 a kezdő jogosítvánnyal rendelkező, a motorsport világa iránt érdeklődő motorosok részére lehetséges alternatíva. Aki mégsem a Derbi sportgépét választja, valószínűleg az ára miatt mond le a köbcenti kategóriában példa nélkül álló high-tech megoldások tömkelegéről.
A mindössze ötvenes motor alapból 100-zal képes menni, amihez ha hozzáadunk egy tuningolt háttérpiaci karburátort, másik lánckerekeket, akkor a kis csúzlink veszélyes fegyver lehet a városi forgalomban. "

Igaz a jogsim lassan 30 éves de nem is ez a lényeg,hanem amit irt! " alapból 100-zal képes menni,"
Nem 65-tel mind az enyém.
Miért nem 70-es? A megyében 30 db motort voltam megnézni ,és fosabbnál fosabbak voltak eladók.A 70-s mind csörgött zörgött motorikusan , de nem egy volt amire a tulaj azt mondta várjak egy pil és betolja hogy kiprobáljam. lol nem?Ja és külsöleg a 40 éves talicskám szebb mint amiket láttam.

Rengeteget olvastam utána és nem értettem minek a 70-es cuccos ha igy is megy 100-at. Majd jött ez a derbi ami a képen van,és eldöntöttem ha 70 -et akarok magam épittetem , rakatom össze.
Nem holmi tákolmányt amiröl semmit nem took megveszem , neaggy isten CHINA hengerrel és két kanyar vége.Nem tudatlanságból vettem 50-st.
De nem szeretném el¤urni ,ezért kérdezem probálok okosodni.
köszi
Sziasztok!
Nincs valakinek eladó feszültség szabályzója régi sendára?
Szia!

A következő két képen látható két fajta blokk. A közelebbi képen egy régi 1997-2006-ig gyártott blokk látható. A távolabbi képen a 2006 utáni blokk van. Igaz mindkettő Senda, de a GPR-en csak a berúgókar ami nincs rajta. Az áttétel 14/52-es 420-as lánccal. A nagyobb hengerre, nem törvényszerű az erősített főtengely, de ajánlott. Tegyél légyszi képeket a motorról?! Ha gyorsabbat szerettél volna akkor miért nem olyat vettél? Ha tuningolod akkor ugyan ott vagy mint ha vettél volna egy olyat ami pl 70-es. Az enyém igaz 1999-es, de az már 70-es hengerrel van ami 70-80 utazó sebességgel elmegy, viszont van még benne erő és sebesség ezen felül is. Na de mindegy ugye mert már megvetted.
Már hirdetik a VII. őszi Mopedrallyt!

http://www.mopedrally.hu/
Sziasztok!

Kellene egy kis segitség,mégpedig:

A motorom melyet most vásároltam használtan Derbi GPR Racing 50 2004.11.11-i a gyártási száma, de forgalombahelyezése 2007.08.17-i. Így fogalmam sincs ,hogy milyen blokkal van szerelve, de a blokk érintetlen,a rajta lévő hengeren 2007 van beütve.12000 km van benne és a végsebessége 68 km/h .Valószinüleg benne van minden gyári fojtás is.Ezen szeretnék változtatni.
Kérdések:
-Mekkora fogaskereket vegyek ré? A mostani 12/53
-Milyen és mekkora karbit?
-Milyen kipufogot? Érdemes egyáltalán mig nincs tuning henger?
-Érdemes tuning légszüröt és gyertyát venni? Ha igen milyet?
-Ha nagyobb hengert rakatok rá ,mindenképp kell erősitett főtengely?

Köszönöm a segítségetüdv attila
http://www.sportmotor.hu/motor...

Itt van egy kis videó és a leírás alján a kommenteknél az elérhetősége is Attilának.
Szia!

Nem! Nem én voltam a piros GPR-el. Adatlapomon látod az enyémet. Én is szeretnék az idén motorozni menni pár Drrbis emberkével, de csak országon belül és egy-két napos túrára. Rögtön 1200-1500km-t nem akarok még menni. Annyira nem ismertem ki a GPR-em.
Ez a GPR-es te voltál? Amúgy jó cikk nekem tetszik :) én is benne lennék egyszer egy ilyenbe. Sopron - Győrtől tudnék indulni.
Sziasztok váltó beállításhoz szeretnék segítséget kérni! Az lenne a problémám hogy kidobja a sebességeket és lefelé nem mindig vált vissza. Nem tudom hol lehetne állítani a váltóján.
Szia!

A kuplunggal nem szokott probléma lenni a Derbinél. Lehet inkább gyűrű.
hello!
haveromnak van egy derbi senda 50-es motorja és huzza a gázt és olyan mintha a kuplungot huzogatná folyamatosan és gyenge..lehetséges h elkopott a gyűrű vagy kuplung baj lehet ?
Évjáratot hol lehet meg találni a Sendán.
Szia ennek a Veszprém melletti emberkének az elérhetőségé.Előre is kösz.