Az jó is volt ami még akkor volt benne, amikor Tőled kaptam, csak sajna defekt miatt kellett cserélnem. Hirtelen valami koreai vagy kínai belsőt sikerült szereznem, na kb. egyből szétment ahogy először felfújtam. Hosszában szét volt nyílva teljesen mikor kiszedtem. Mindegy, jött a következő, 1-2 hónap múlva elkezdett ereszteni, egyre jobban, hát ez úgy ment szét, hogy a szelep tövénél kirepedt, szinte kiszakadt a szelep. Most már mondom veszek valami csúcsszuper belsőt, átmentem Németországba, vettem eredeti endurós Continentalt nemolcsón, hát pár hónapja van fent, alig használtam tél előtt, erre ott tartunk, hogy ez is elkezdett ereszteni, most kb. 2-3 naponta fel kell fújni.
Hát nem igaz hogy egy év alatt 3-4 belső elfogy, és nem napi szinten használom a motort, nem futárkodok vele. Biztos én vagyok peches, hogy mindig valami vacakot fogok ki, de már ott tartok hogy feltöltöm az egészet tömör gumival vagy nem tudom... :D
A külső az tökéletes, defekt után is maradt, egy tűszúrásnyi lyuk van rajta, az szerintem nem befolyásol semmit.
az eladó szerint 2004es a féknyeregbe 2001 van írva a kuplung és a fékkarba 2007,2006 idomokba 2002, alvázszám alapján pedig 2000 szóval nem tudom eldönteni, valaki azt mondta hogy csak 2003ig gyártották ezt úgyhogy pontosan nem tudom.
nem
Fojtás ki van a kipufogónál szedve? Ha leveszed a rezócsövet a hengerről, akkor a kipunak a furata kb csővastagságú, vagy olyan mint ha egy alátét lenne rajta és kis furat van csak?
Hát nem igaz hogy egy év alatt 3-4 belső elfogy, és nem napi szinten használom a motort, nem futárkodok vele. Biztos én vagyok peches, hogy mindig valami vacakot fogok ki, de már ott tartok hogy feltöltöm az egészet tömör gumival vagy nem tudom... :D
A külső az tökéletes, defekt után is maradt, egy tűszúrásnyi lyuk van rajta, az szerintem nem befolyásol semmit.
nem