Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

180 magyar ezredes.
El lehet kérni ezekért a gumikért némi pénzt ? Illetve előre hátra milyen gumit ajánlanál ( laza enduros( földes út, inkább aszfalt) aztán egyenlőre nem b@szogatlak a kérdéseimmel :)
Én is azzal kezdtem a régi Sendam. Igaz az kockára volt kopva és fordulni nem igazán lehetett vele aszfalton, csak nagyon lassan.
Szép. Ránézésre elég rendben van.
Mennyi volt?
Elsődlegesen ezeket a cross gumikat fogom endurora cserélni mert nekem fölég melóba meg kirándulni járni kell nem terepre.
Ha volt cserélve illetve utántöltve akkor nem kell. Csak ha nem volt vagy nem vagy biztos benne állapotáról, akkor érdemes ezeket cserélni.
Nagyjából az összkép.
2 hete hozta a kereskedő állítólag osztrákoktól , óra szerint 7 ezer km van benne , fojtások most lettek kivéve , olaj kevés volt előttem töltötte fel a boltvezető olajjal ( kialkudtam) meg kérésemre fagyállóval töltötte fel.Vizet miért cseréljek ? Ha jól látom az ujabb yamaha dt-kbe is ez a blokk van ? Nagy vissza esés lesz 25 ős 4t után teljesítményben de meguntam már a rendszám nélküliséget meg a folyamatosan jelentkező szerelgetést.
Ha normális illető volt előző tulaja akkor nem lesz gond vele. Azért egy víz és olajcserét csinálnék.
Remélem egy darabig nemfog kelleni alkatrész .Paioli teleszkopok vannak elől.
Szia!

A blokk neve: D50B0
Ugyan ezt rakják a mostaniakba is. A lényeg, ha keresel akkor 2006 utánni Sendába kérjél alkatrészt. A Teleszkóp más ügy. Ott lehet szét kell szedned és megnézned a szimering méretét és aztán venni. de szerintem a Fórumon megmondják ennek a méretét ha a teleszkóp márkáját leírod. Motorilag egyezik A Senda bármelyik tagjával. A DRD hátsó rugóstag és a lengővilla ami más az X-treme-től. Hogy melyik Apriliába teszik ezt a blokkot? Szerintem mindegyik 50ccm-es SM-be és endúróba-ba. Illetve persze a Derbi GPR is ezzel a blokkal szerelt, csak a váltó mechanizmusát cserélték fel a Sendához képest.
Kereskedő szerint 2008 as , de a kerékben meg a bovdeneken 2006 áll , őszerinte akkor gyártották és 2008 ban lett forgalomba helyezve.Melyik áprilliákba rakják ezt a blokkot illetve ha alkatrészt keresnék hozzá hogyan kérjem ? A mostani új derbikbe ( 2010-2013) is ezt a blokkot rakják ? :)
Mi a különbség a x-treme és az x-race típusok közt ?
Köszönöm szépen a válaszokat sokat segítettetek
Estét!

Keresek belső jeladós Ducati energia gyujtást(akár többet is) megvételre! Alaplap,lendkerék,cdi.

Írj emailt! szotyilow@citromail.hu
Üdv mindekinek! Eladó lett a motorom ha esetleg valakit érdekel! :)
http://aprod.hu/hirdetes/derbi...
Ez egy 2006 utánni X-treme. A blokkot 2006-ban megváltoztatták. Az Apriliákba is már ezt a Derbi blokkot építik bele. Szóval valamit elárúl az Aprilia húzása.
Valaki meg tudja nekem mondani a GPR-ben milyen folytások találhatóak,és hogy hogy lehet azt kiiktatni?
Kettőt tudok az egyik a kipufogó amin nekem egy 8-10cm csonk log le behegesztve,ez igy korrekt?
A másik a karburátor amit tudok.Esetleg még hol lehet ilyen?
köszi
leélt, felújításra szoruló derbit keresek! győr-moson-sopron megye és környékén. deltabox vázasok érdekelnek inkább. cserébe tudok adni egy malaguti f12 70 ccm robogót jó állapotban van. kiraly-trabi@hotmail.com e-mail címre várom az ajánlatokat.
2003-as a motorod , mert nekem is ugyan ilyenem volt. barna blokk csak 2003ig volt.
Ez drd blokk ? Vagy mily típus ?
Zsotty-nak igaza van. Szerintem más és más évjáratokból lett összerakva mert a blokkja Bultaco-é és csak az ilyen színű.
Szia!

Elég nehéz megmondani melyik. Az tuti, hogy 2000-2006 közötti. Derbi Senda R. De hogy x-treme vagy x-race, azt nem tudom. Fura a fordított teló rajta. A DRD-n és a régi Sendakon illetve a Bultacón fordított. De a tied nem DRD. Nézd meg a féknyereg hátoldalán mi van beleöntve dátum. A körüli lehet. ha 03 akkor lehet 2003 2004 2005-ös pl.
köszi
ebben van kiegyenlítő tengely de eltud törni,a blokk maga nagyon masziv és tartós