Ez tényleg kicsit túlzás a másikhoz képest. Viszont elég drága mikor nincs akciózva. A válaszodat meg gondolom nem olvassa el, mert csak be szokott Attila néha-néha írni, de nem olvas vissza semmit.
Köszi a segítséget,felfúrtam a fúvókát 90-re és jó lett ,nem fullad be,megy szépen,majd a nyáron ránézek kell e még állítani a karbin,most nem akartam mert bejáratós az új dugattyú miatt,addig kopik egy kicsit,amúgy ha tankba akarja keverni a tulaj a benzint mennyire keverje be és milyen 2t olajat ajánlotok
hali!motorhoz kaptam egy teljesen új AIRSAL ALU 70-es tuning hengerszettet,0-km-es,új ára 75000ft,45000ft-ért eladó!csak ez az egy van!06304906559 veszprém
Sajnos szerelőt Derbihez párosítani nem tudok. Saját magamnak megcsinálom a motoromat. Másét még nem csináltam. Viszont én sem pesten lakom, csak ott dolgozom.
Na ez az ! én ezeket nem igazán értem. Szétszedésben bezzeg jó vagyok ! :D
Ezért keresek egy hozzáértőt ..... :S
A pénz nem akadály. Nem hinném hogy nem lehet megegyezni....
Ezek szerint benya van. Hát érdekeset produkált a motorod. Valahogy nem jut el a benzin a dugattyúhoz. Lehet számolni a szívócsonktól a problémát. Viszont ott csak át kell mennie a benzinnek olajjal keverve. Na szóval akkor membrán? Az általában nyitva szokott már lenni ha rossz. Hát lehet a szimeringek. Nincs meg a vákuum a blokkban ami a benyát vinné tovább a torkokba. Lehet itt a gond.
Amikor megvettem akkor működött. De beadtam egy szerelőnek hogy nézze át mert nem valami tökéletes. Azóta csak "csúszik lefelé a lejtőn" egyre sz@rabb. most már el se indul. A karbi tele van benyóval, de semmi. Ha viszont a gyertya alá teszek egy pár cseppet felpörög, de mivel nem kap tovább semmit, leáll.
Tudnál segíteni ?
Na visszaolvasva rájöttem, hogy mekkora balf*szságot írtam... Én hülye a hirdetés alapján kérdeztem, mert azzal tisztában vagyok, hogy a mina henger vízterébe máshol megy be a víz, nem pedig oldalsó becsatlakozású.
Röviden amit tapasztalok...
A karbiban van benzin, de a hengerbe nem adagol.
A karbi egy DELLORTO 17,5 -ös
Már vagy három szerelőnél voltam vele, de kettő hozzá se nyúlt, a harmadik meg kicserélte a fúvókát, és közölte hogy 15 e. De a beállítása legyen az én gondom...
Már kezdem megunni ezt a huzavonát illetve azt hogy minden szerelő csak a markát tartja, de hozzá se nyúl....
Sziasztok !
Egy gyors kérdés, így decemberre....
Nem tudnátok egy NORMÁLIS szerelőt Erzsébeten, vagy vonzáskörében ?
Olyat már találtam aki 15 ezerért kicserél egy hatos csavart ( és szétbarmol ) .
Vagy valaki aki tudna SZEMÉLYESEN segíteni ? Természetesen nem ingyen...
A Derbinek Derbi Rabasa hengere van. Az Am6-nak minarelli hengere van. Semmi köze egymáshoz. Spanyol-Olasz. Elképesztő, hogy állandóan keverik. 2006-tól pedig az Olasz Apriliába is Derbi blokk van, Derbi hengerrel. Elég érthető?
Jó hát az olasz meg úton útfélen beszarik, csupa apró idegesítő, ám annál nehezebben javítható baja van. A régebbi olasz autók meg kb álló helyzetben elrohadtak. A japán az japán, nem vészes az alkatrészár sem, legalábbis a 323F-hez. És kimegy a világból. Egy ennyi idős verdánál inkább a rozsda ami aggasztó. Kevés a jó karosszériás. Az én kocsimat tavasszal kilakatoltattam, de elég szarul csinálták meg. Sajnálom is nagyon. Kíváncsi vagyok, hogy tél után hogy fog majd kinézni az alja... Rászánnám én a pénzt, csak csinálják meg tisztességgel...
A régi fajta senda hengere ha jól tudom minarelli henger. Mennyire egyezik meg az újabb fajta pl.:70-es minarelli hengerrel? Mert a télen atomjaira akarom bontani megint a motort normálisabb felújításra és lehet nem ártana hozzá majd 1-2 kósza lóerő sem.
Az igen... Sajnos ezek ilyenek. Volt több Sendám is, ez a harmadik. Ősszel vettem, azóta csak hajtom, de egyenlőre bírja. Cagivával már rosszabb a helyzet, az tavaly 2x ragadt meg. Utólag kiderült hogy egy folytott gyári dob volt a tettes, amit nyár elején tettem rá... Ebből is látszik mennyire kényesek ezek a teljesítményre kiélezett kétütemű motorok. Most erősen gondoltkodom rajt, hogy eladom a Mito-t, van egy bukólámpás Mazdám, annak esküszöm fele annyiba kerül a szervizelése mint a Mito-nak. Meghát a japánt az olasszal sajna nem szabad összehasonlítani.
Csak ez most tulzas:
http://www.robogoalkatresz.eu/...
Ezért keresek egy hozzáértőt ..... :S
A pénz nem akadály. Nem hinném hogy nem lehet megegyezni....
Tudnál segíteni ?
http://aprod.hu/hirdetes/minar...
Na, szóval egy ilyet fel tudok fabrikálni a derbire?
A karbiban van benzin, de a hengerbe nem adagol.
A karbi egy DELLORTO 17,5 -ös
Már vagy három szerelőnél voltam vele, de kettő hozzá se nyúlt, a harmadik meg kicserélte a fúvókát, és közölte hogy 15 e. De a beállítása legyen az én gondom...
Már kezdem megunni ezt a huzavonát illetve azt hogy minden szerelő csak a markát tartja, de hozzá se nyúl....
Egy gyors kérdés, így decemberre....
Nem tudnátok egy NORMÁLIS szerelőt Erzsébeten, vagy vonzáskörében ?
Olyat már találtam aki 15 ezerért kicserél egy hatos csavart ( és szétbarmol ) .
Vagy valaki aki tudna SZEMÉLYESEN segíteni ? Természetesen nem ingyen...
A régi fajta senda hengere ha jól tudom minarelli henger. Mennyire egyezik meg az újabb fajta pl.:70-es minarelli hengerrel? Mert a télen atomjaira akarom bontani megint a motort normálisabb felújításra és lehet nem ártana hozzá majd 1-2 kósza lóerő sem.