Hali. Segítséget szeretnék kérni. A sendámon Dellorto 14-es karbi van, és a gyáritól bőven eltérő fúvókák vannak benne. Keresek ehez a típushoz gyári fúvókákat. Alapjárat 36, főfúvóka 73, hidegindító 45, tű A8, tűfúvóka 211GA.
Nem fosta az el valahol az olajat ha annyira lágyan bemegy? Nekem a kawáé akkor ment be annyira, mikor egyszer 0 fok alatt száguldoztam vele haza és beleszálltam egy nagy gödörbe... igaz akkor az egyik szimering is beadta a kulcsot. De legalább kiderült, hogy már az olaj is régen szavatossági idején túl volt. úgyhogy érdemes átnézni rendesen.
Gödrökben és elég könnyen lemegy teljesen végig a teleszkop. de szép tiszta nemkopott. Lehet akkor az olaj rosszbenn? és fékezésnél is lemegy amikor eygkeréken állok meg vele eddig nem csinálta ezt.
Maga a villa kopog, vagy a kormánycsapágy? Ha a villa, akkor azt atomjaira kell szedni és legjobb esetben csak az olaj van benne elöregedve. De nem árt megnézni, hogy a becsúszó száron, vagy valahol nem-e látszik bármi nemű rendellenes kopás. Sz*póállarc egy meló a szétszedés és kitakarítás, de még mindig jobb, mint úgy telót venni.
Üdv mindenkinek!Van egy Tecnigas G BOX kipum( ellenben nincs hozzávaló motorom), ezért olcsón eladnám!Magyarországon nem nagyon forgalmazzák s talán elnyeri valamely tuning motoros tetszését:http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
Szia! Feladtam a csomagot. A leves többe került mint a hús. Ez a mondás erre a csomagra nagyon igaz lett. Tavaly 1770ft volt egy csomag 30kg-ig. Most külön 10-20-30kg csomagot is fel lehet adni, de a 10kg-ig kerül utánvétellel 1990ft-ba.
nekem a sendámon 50-es hengerrel 13/52-es láncáttétellel mentem 80-at! itt a karburátor 12-es dellorto helyett 17.5 v 16.5-ösvolt benneés arezó gyári volt minden gyári csak. sztem nekedvalahol bennevan afojtás, agyújtás a karbivagy a elektronika lehet.
szia
a bultaco sokkal kényelmesebb picit esősebbek a fékek a felnik a váz és én ugy tudom ez a barna blokk jóban tuningolható erősített főtengelye van gyárilag
Sziasztok
Valaki megtudná mondani hogy egy átlag 70cc senda 13/52es áttétellel kb menyit mehet?Nekem ilyen van és 70nél nem megy többet 70ig simán de onnan már nem megy tovább.Tudom hogy kevés adatot adtam meg a motoromról de mondjuk menyit kéne mennie egy teljesen átlag 70cc-nek?
Illetve nemsokára olajcserés a gépem csak nem tudom melyik olaj lenne a legjobb?!
Nekem Bultaco van, én teljesen meg vagyok vele elégedve. Egy apró problémája van, mint minden hasonló "összetettebb" konstrukciónak. Több kapcsolódási pont, több alkatrész, több hibalehetőség. Bár ez csak gondozás kérdése. De lehet én vagyok a hülye, de szerintem ilyen motorsúlynál nem annyira észrevehető, hogy himbarendszeres-e, vagy sem. Bár szerintem pofásabb így.
igaz. De anno volt nekem egy suzuki rm 125-ös 83-as évj. abban is olyan volt a felfügesztése hátul mint a bultacoé. és annyit vettem le róle tudomást hogy ennek sokkal hosszabb lenni a rúgóútja mint a sima felfügesztésnél. és lágyabb. :)
Akit érdekel keressen meg! :)
Köszönöm.
Derbi GP1 Revolutionhoz oldalidomokat keresek, tudnátok ebben nekem segíteni?
köszi szépen.
a bultaco sokkal kényelmesebb picit esősebbek a fékek a felnik a váz és én ugy tudom ez a barna blokk jóban tuningolható erősített főtengelye van gyárilag
Valaki megtudná mondani hogy egy átlag 70cc senda 13/52es áttétellel kb menyit mehet?Nekem ilyen van és 70nél nem megy többet 70ig simán de onnan már nem megy tovább.Tudom hogy kevés adatot adtam meg a motoromról de mondjuk menyit kéne mennie egy teljesen átlag 70cc-nek?
Illetve nemsokára olajcserés a gépem csak nem tudom melyik olaj lenne a legjobb?!
Nekem Bultaco van, én teljesen meg vagyok vele elégedve. Egy apró problémája van, mint minden hasonló "összetettebb" konstrukciónak. Több kapcsolódási pont, több alkatrész, több hibalehetőség. Bár ez csak gondozás kérdése. De lehet én vagyok a hülye, de szerintem ilyen motorsúlynál nem annyira észrevehető, hogy himbarendszeres-e, vagy sem. Bár szerintem pofásabb így.
Egy telefonszámot adj meg légyszi, a posta miatt.
Köszi.