Pesti vagyok.
Hát, első ránézésre nincs a vázon semmi sérülés. Csináltam pár kpet, de sajnos most nincs időm, hogy ismét levegyem az idomokat, de az alatt sem láttam semmit. (Igaz, nem vagyok szakértő...)
Igen, itt is kb. úgy van...
Most jöttem fel a garázsból, leszedtem az idomokat is, s mindent, ami mozog befújtam... De csak nem marad abba a nyikorgás. Lehet nem is onnan jön, mintha kicsit feljebb, a rugó felett lenne valami...
új fajta derbi sendám 17.5ös karbija le van fujtva egy lemezzel a levegőbemenetnél (szinte alig kap levegőt, 4 db lyuk van rajta, amit 5ös fútóval fúrtak), azt ki akarom venni, és nem tudom h hányas főfúvókát rakjak bele, ha most 0.7es van benne, és azt se tudom h M5 v M6- os kell bele. Ha valaki tudna segíteni megköszönném :D
Nem a teló csatlakozását hanem még lejjebb. Nem tudom a 125-nél hogyan ,de az 50-es GPR-nél nem közvetlen a lengővillához csatlakozik, hanem egy himbarendszeren keresztül.
A rugóstag alján van a himbarendszer és azoknak a csatlakozásánál fújd be. 2-3 csavar csatlakozás van. Szerintem a legalsó ami nyikorog. Nekem 5T nyomásra jött szét. Össze volt rohadva a csavar és a csapágy is.
Illetve a másik kérdésem, hogy (mivel most vettem és még nagyon kezdő vagyok...) a központi rugóstagnál valami nagyon nyikorog. A rugónál fújtam rá WD40-et, de nem lett jobb.
Az elképzelhető, mert mondom, szinte már mindent befújtam ami mozgó alkatrész, s a hang meg valahonnan a rugó felső része felől jön...